آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف

15

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و هشدار آلاینده ها و بارش برف و برودت و یخبندان در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و … آیا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۰/۲۰) مدارس اصفهان و تهران و تبریز و کرمان و کردستان و استان ها تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی ۲۰ دی ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 20 دی 1400 به علت آلودگی هوا و برف

توجه: بروزرسانی جدید

🔺آلودگی هوا مدارس ابتدایی تهران دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ را مجازی کرد

🔹معاون عمرانی استاندار تهران: به‌دلیل آلودگی هوا، در روزهای دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ و سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ کلاس‌های مدارس ابتدایی شهرستان‌های تهران، به استثنای فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

🔺اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی برای دوشنبه ۲۰ دیماه ۱۴۰۰

🔹 پیرو سئوالات مکرر هم استانی و همشهریان عزیز در خصوص تعطیلی مدارس به جهت آلودگی هوا، باطلاع میرساند تا بدین لحظه هیچ گونه تصمیمی در خصوص جزئیات فعالیت مدارس استان و تبریز به این اداره ابلاغ نشده است.

🔹بنابراین مدارس استان فردا دوشنبه ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ باز و کلیه امور آموزشی، پرورشی، امتحانات و … طبق برنامه پیگیری خواهد شد.

🔹چنانچه تصمیم جدیدی اتخاذ شود از طریق همین کانال و پیج اینستاگرام تبریز آنلاین اطلاع رسانی خواهد شد

️♦️تعطیلی مدارس اصفهان و ۱۱ شهرستان در روز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰

🔹اطلاعیه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان: مقرر شد با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان فعالیت آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدکودک‌ها در کلیه واحدهای ِآموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد در روز دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، دولت‌آباد، زرین‌شهر، مبارکه، فولادشهر، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد تعطیل و به صورت غیرحضوری و برخط انجام شود.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف

🔹دانش آموزان عزیز تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس و لغو امتحانات بر حسب شرایط آب و هوایی، در ساعات پایانی روز انجام می‌گیرد؛ لذا تاکید می‌گردد به اخبار منابع غیر رسمی توجه نفرمایید.

🔹 پیرو سئوالات مکرر در خصوص تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ به جهت آلودگی هوا و بارندگی برف و باران و برودت هوا، به اطلاع میرساند تا بدین لحظه هیچ تصمیمی از سوی مراجع ذی صلاح در این خصوص اتخاذ نشده و اگر خبری اعلام شد، ما حتما در این صفحه بروزرسانی خواهیم کرد

تداوم شرایط ناسالم هوای اصفهان تا پایان هفته

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج ضعیف ناپایداری در روز دوشنبه از استان خبر داد و گفت: این بارش‌ها ممکن است تا حدودی انباشت آلاینده‌ها را متوقف کند اما شرایط ناسالمی که در کیفیت هوای اصفهان ایجاد شده است، در روزهای سه‌شنبه تا اواخر هفته نیز همچنان ادامه دارد.

نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و فردا بر استان است بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به گذر موج ضعیف ناپایداری از عصر دوشنبه بر روی استان، افزود: با گذر این موج در اکثر مناطق، افزایش ابر و در روز سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ بارش‌های پراکنده به ویژه در نیمه غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

به دلیل پایداری جوی شرایط طی امروز و فردا برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا خواهد بود و حتی ممکن است این شرایط ناسالمی که در کیفیت هوای اصفهان رخ داده است در روزهای سه‌شنبه تا اواخر هفته نیز همچنان ادامه یابد.

از روز دوشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطقی از غرب و شمال غرب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۲۰ دی ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه (۲۰ دی ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

15 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف

  1. علی گفت:

    مدارس راهنمایی تهرانم تعطیل کنید

  2. حمیدرضا گفت:

    سلام
    روز بخیر
    ممنون از اطلاعاتتان
    ادمین جان من یه سوالی درباره سایتتون داشتم
    اگه میشه لطف کنید بیایید تو آی دی تلگرامم بهم پی ام بدید …. اینم آی دی منه

  3. غزل گفت:

    ابتدایی تعطیله ماهم که آنتی ویروس فعال داریم دیگه آره؟اوکی هوا برای گروه های حساس ناسالمه و نباید برن بیرون بعد از کجا میدونین ما حساس نیستیم؟اگه هم که مریض میشیم و میمیریم کسی گردن نمیره واقعا متاسفم براتون😒

  4. Arian گفت:

    تعطیل کنید 😷

  5. ati گفت:

    فقط ابتدایی ماام آبشش داریم حتما 🙂

  6. فرح گفت:

    انقد به بچه هام گفتم ب امتحان نگاه کنین دیگه بهم میخندن میگن مامان زده تکرار

  7. فرح گفت:

    واقعا چرا برا امتحانات وقت ندادن پشت سرهم هست

  8. فرح گفت:

    ادمین جان انقد خندیدم ب این وضع آموزش و پرورش توان این دوسال غیر حضوری بچه هارو توی این دوهفته تمام کردن واقعا فشار آمریکا بر ایران این مدل نبود که فشار آموزش و پرورش بر دانش آموزان عالی بود

  9. محمد گفت:

    دیگه انقد پشت سرهم امتحان دادیم پاره شدیم
    اه
    یه زره وقت نمیدن

  10. ‍ه‍ـلیـا🙁 گفت:

    راهنمایی و دبیرستان باید برن آزمون بدن؟ای خداااا چقدر بدبختیم ما😕😐

  11. یو شخص گفت:

    ادمین یک سوال چرا دبیرستانی ها تعطیل نیستن؟

    1. ادمین گفت:

      سلام دوست عزیز
      ما هم اطلاعی نداریم متاسفانه

  12. Sara گفت:

    راهنمایی ها هم فردا باید برن امتحان بدن 😫یان ؟تعطیله

  13. فرح گفت:

    آلودگی هوا بجهنم حداقل براامتحامات وقت می‌دادین پشت سرهم امتحان دادین وقت هم ندادین این چ قانونی

  14. رایان گفت:

    تبریز تعطیل نشد؟

نظرات