پوشال سلولزی | پد سلولزی کولر، گلخانه و مرغداری

0

فروشگاه اینترنتی نیکاسان یکی از بهترین عرضه کنندگان پد سلولزی است که انواع پد سلولزی از برند های معتبر داخلی را ارئه می دهد. نیکاسان به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی، اقدام به ارائه و معرفی محصولات با کیفیت از برندهای ایرانی نموده و در این راستا مقالات متعددی درباره مسائل مرتبط، به رشته تحریر درآورده است. ما در این مقاله به بررسی پد سلولزی کولر، گلخانه و مرغداری مجموعه نیکاسان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

پد سلولزی به ورقه های نازک موجدار و منظم از جنس سلولز گفته می شود که با خاصیت خیس شوندگی زیاد تولید و به هم پیوند خورده باشند. با استفاده از پد سلولزی مصرف انرژی در مدت زمان طولانی کاهش می یابد و هوای خنک به سالن می رسد. پد سلولزی را در محیط های مختلفی چون گلخانه، مرغداری، نساجی، صنایع چوبی، صنایع شیشه ای و… استفاده می کنند.

 پد سلولزی کولر

پد سلولزی کولر

در کولر های آبی از پد سلولزی  کولر برای مناطق گرم و خشک استفاده می شود که باعث ایجاد هوای خنک و مطبوع، افزایش میزان بازدهی در خنک سازی محیط می شود که از نظر اقتصادی به صرفه است. استفاده پد سلولزی کولر نسبت به پوشال مزایا زیادی دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

  • از دلایل اصلی جایگزین شدن پد سلولزی به جای پوشال، کاهش مصرف آب است. کشور ما در سال های اخیر با کمبود آب مواجه شده است استفاده از پد سلولزی به جای پوشال توانسته در فصل تابستان در مصرف آب صرفه جویی کند. در ساختار پد سلولزی از کاغذ کرافت استفاده شده است. کاغذ کرافت با ساختار یکپارچه ای که دارد آب بیشتری را جذب می کند و این مسئله برای کشور ما که در فصل تابستان با کم آبی دست و پنجه نرم می کند اهمیت ویژه ای دارد.
  • نگهداری و تمیز کاری پدسلولزی نسبت به پوشال آسان است به طوری که ساختار پد سلولزی به شکلی است که باکتری و قارچ و رسوب گیری غیر ممکن است البته ممکن است پس از چند سال دچار این مشکلات شود اما نسبت به پوشال دیرتر اتفاق می افتاد.

شما می توانید پد سلولزی کولر را از فروشگاه اینترنتی نیکاسان تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پد سلولزی با کارشناسان نیکاسان در ارتباط باشید.

پد سلولزی کولر

پد سلـولزی گلخانه

پد سلولزی گلخانه مهم ترین واسط تبخیری برای سیستم های سرمایشی است که به دلیل کارایی منحصر به فردی که دارد مورد استقبال صاحبان گلخانه های صنعتی است ساختار پد سـلولزی گلخانه ای به گونه ای است که از ورق های کاغذی سـلولزی با استاندارد بالا تولید شده است. ورق های تعبیه شده در پد سلولزی گلخانه، قابلیت جذب آب بالایی را دارند به همین دلیل باعث به وجود آمدن سرمایش تبخیری می شود. نحوه عملکرد پد سـلولزی گلخانه به گونه ای است که میزان آب ورودی به وسیله مکش پمپ به صورت پیوسته روی پدها پاشیده می شود و رطوبت لازم را در آن به وجود می آورد. طی این فرآیند هوای گرم و خشک محیط به بیرون رانده می شود و جای آن با هوای خنک و مرطوب پد سـلولزی عوض می شود. شما می توانید پد سـلولزی گلخانه را از فروشگاه اینترنتی نیکاسان تهیه کنید.

پد سلولزی کولر

پد سلولزی مرغداری

برای ساخت پد سـلولزی مرغداری و گلخانه ای از بهترین نوع چسب و کاغذ استفاده می کنند. جنس  چسب پد سـلولزی از نوع آلمانی است که هیچ وقت از هم باز و گسیخته نمی شوند. پدهای گلخانه ای و مرغداری عمر و خنک کنندگی بالا دارند. افرادی که  در صنعت دام و طیور از پد سـلولزی استفاده می کنند این پد را به نام پد سـلولزی مرغداری می شناسند. پد سـلولزی مرغداری در مناطقی از مرغداری که هوای مطبوع ندارد یا محیطی که دما هوا بسیار بالا باشد استفاده می شود. این پد باعث می شود سالن هوای مطبوعی داشته باشد و سرعت گرما پایین بیاید. وجود پد سـلولزی در مرغداری باعث افزایش کیفیت در روند پرورش طیور می شود و از ورود بیماری به داخل سالن جلوگیری می کند.

شما می توانید انواع پد سـلولزی را از فروشگاه اینترنتی نیکاسان تهیه کنید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید و با خیال راحت خرید کنید.

نظرات