ماجرای کامل فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد و واکنش ها را ببینید

1

از روز گذشته فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد و هتک حرمت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث خشم مردم شده و بازتاب گسترده ای را در شبکه های اجتماعی داشته و با واکنش های تند کاربران فضای مجازی و عاشقان شهید سردار سلیمانی مواجه شد. در ادامه ماجرای کامل و جزئیات را بخوانید

ماجرای کامل فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد و واکنش ها را ببینید

ماجرای کامل فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد و واکنش ها را ببینید

مجله حرف تازه – ۱۵ دی ۱۴۰۰ تندیس و مجسمه سردار سلیمانی در میدان قمر بنی هاشم شهرکرد نصب شده بود، شب گذشته توسط عده‌ای ناشناس به آتش کشیده شد.

جزئیات

تندیس سردار سپهبد شهید سلیمانی که صبح روز گذشته، ۱۵ دی‌ماه، با حضور مردم و مسئولان استان در میدان حضرت قمربنی‌هاشم(ع) شهرکرد رونمایی شده بود شب گذشته توسط عده‌ای ناشناس به آتش کشیده شد.

همچنین ببینید: فیلم کامل / لحظه وحشتناک حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه + علت دقیق حمله

آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد

واکنش ها

در پی هتک‌ حرمت به تندیس سردار سلیمانی، حجت‌ الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیامی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

قبل از نیمه شب بود که با زنگ تلفن خبری دریافت شد که به سرعت ذهن را متوجه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ می‌کرد، اینان در اوج حماقت قرار دارند و نمی‌دانند که مرد و زن شهرکرد و جوانان غیور اچهارمحال و بختیاری در صبح این شب و در سالروز به آتش کشیده شدن خانه زهرای اطهر (س) آن‌چنان حضوری گردا گرد تندیس خواهند داشت که یادآور تشییع دو سال قبل باشد.

حاج قاسم از ملت است همان‌گونه که از امت است، این حادثه در تاریکی شب مثل همان حادثه در فرودگاه بغداد که در خلوت شب و در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد می‌باشد و جایگاه حاج قاسم را در دلها پایدارتر خواهد کرد.

آتش زدن تندیس سردار سلیمانی

مجسمه و تندیس سردار سلیمانی در میدان قمر بین هاشم شهرکرد

چهار‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها و در آیینی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان، شهردار شهرکرد، اعضای شورای اسلامی شهرکرد، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و جمعی از مسئولان از تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد رونمایی شد.

 

تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری شهرکرد ساخته و در میدان حضرت قمر بنی هاشم (ع) نصب گردید.

محمدتقی جاپلقی در این مراسم رونمایی با بیان اینکه این تندیس در ارتفاع شش متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط یکی از هنرمندان کشوری ساخته شده است، گفت: تندیس شهید سلیمانی نماد استکبارستیزی و نماد فرهنگی شهر شهرکرد است.

ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن مسیر معنوی حاج قاسم سلیمانی دارای اهمیت است.

امروزه ادامه مسیر سردار دل‌ها، وظیفه همه و به‌ویژه مسئولان می باشد.

1 دیدگاه در “ماجرای کامل فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد و واکنش ها را ببینید

  1. تینا گفت:

    خدا آتیش بزنه به اوناییکه اینکارو کردن سردار مایه فخر بختیاری ها و کل ایران

نظرات