بیوگرافی بنجامین مندی فوتبالیست و همسرش از تیم ملی تا تجاوز و زندان + عکس ها و افتخارات

0

بنجامین مندی (Benjamin Mendy) فوتبالیست، بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه و منچستر سیتی متولد ۱۹۹۴ در فرانسه است. او که بازیکن سرشناس و معروف فوتبال اهل فرانسه است، بنژامین مندی در ژانویه ۲۰۲۲ به جرم تجاوز جنسی به ۷ زن و دختر روانه زندان معروف “Strangeways” در شمال منچستر شد. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل بنجامین مندی بازیکن فوتبال و همسرش و فرزندان با بیوگرافی و عکس های “بنژامین مندی” و زندگی شخصی و خصوصی او همراه با سوابق ورزشی و افتخارات در بیوگرافی بنجامین مندی و عکسهای جدید و ماجرای ازدواج و طلاق همسرش به مناسبت حواشی و جنجال های اخیر او در پی ماجرای تجاوز به ۱۰ هزار زن و محرومیت و دادگاه می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بنجامین مندی و همسرش از تیم ملی فرانسه تا تجاوز و زندان + عکس ها و افتخارات

بیوگرافی بنجامین مندی بازیکن فوتبال

بنجامین مندی (بنژامین مندی), زاده (۱۷ ژوئیهٔ ۱۹۹۴) در شهر لونژومو فرانسه متولد شد. او که دارای قد ۱٫۸۵ متر است، در پست مدافع چپ برای تیم منچستر سیتی
با شمارهٔ پیراهن ۲۲ بازی می کند و با ویژگی های خاص خود به گران قیمت ترین مدافع تاریخ تبدیل شده است. خبر زندان رفتن بنجامین مندی در ژانویه ۲۰۲۲ توسط رسانه ها منتشر او شد. نخستین جلسه دادگاه وی ۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲ بهمن ۱۴۰۰) است و باید تا آن تاریخ در زندان بماند.

زندگی شخصی بنجامین مندی

ازدواج و همسر بنژامین مندی

درباره ازدواج و زندگی شخصی او خبری منتشرنشده است

سوابق ورزشی

بنژامن مندی یکی از فوتبالیست ها و بازیکنان فرانسوی فوتبال دنیا است که در طول فعالیت های ورزشی خود در تیم های معروف بازی کرده است.

این بازیکن فرانسوی، اولین قرارداد حرفه ای خود را در حالی که تنها ۱۷ سال داشت با باشگاهی به نام لوآور به امضا رساند و  پس از آن که در ۱۹ سالگی به باشگاه مارسی پیوست، در ۶۱ دیدار برای این تیم مطرح فرانسوی به میدان رفت.

او سابقه حضور در تیم هایی چون: پلزو لو آور ، مارسی ، موناکو ، منچستر سیتی و رده های سنی تیم ملی فوتبال فرانسه از زیر ۱۶ سال تا بزرگسال را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.

او در سال ۲۰۱۷ به منچستر سیتی پیوست و تبدیل به گران‌قیمت‌ترین مدافع تاریخ فوتبال شد.

سوابق و مسابقات بنجامین مندی

بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه

او در تیم ملی فوتبال فرانسه در تیم های زیر ۱۶ سال، زیر ۱۷ سال، زیر ۱۸ سال، زیر ۱۹ سال و زیر ۲۱ سال بازی کرده که در مجموع ۵۴ بار برای تیم های پایه کشورش به میدان برود و در تمام رده های سنی را عضو تیم ملی فرانسه بوده است

او همچنین در تیم ملی فوتبال فرانسه بازی کرده‌است.

بنجامین مندی در منچستر سیتی

بنجامین مندی، بازیکن سابق باشگاه موناکو در سال ۲۰۱۷ منچسترسیتی پیوست. این بازیکن ۲۷ ساله در پست دفاع چپ برای سیتی بازی می کرد، در دو بازی ابتدای فصل برابر لستر و تاتنهام به میدان هم رفته بود ولی برابر نوریچ روی نیمکت حضور داشت.

همچنین بخوانید: بیوگرافی مجید جامه بزرگ بدنساز و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات محرومیت

بنجامین مندی در منچستر سیتی

تیم موناکو

مندی در سال ۲۰۱۶ از مارسی جدا شده و به تیم موناکو پیوست و در طی یک فصل حضور در موناکو، ۳۸ بار برای این تیم به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.

عملکرد بسیار خوبی مندی در فصل ۲۰۱۶-۱۷ باعث شد که در تیم منتخب فصل لوشامپیونه قرار بگیرد.

ماجرای اتهام تجاوز جنسی بنجامین مندی (بنژامین مندی)

در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۰ این بازیکن به اتهام چهار مورد تجاوز جنسی و یک مورد تعرض جنسی بازداشت شد. این بازیکن بلافاصله توسط باشگاه محروم شد تا تحقیقات دربارهٔ این اتهامات انجام شود.

پنج اتهامی که علیه مندی مطرح شده‌است از سوی سه فرد بالای ۱۶ سال است و ادعا می‌شود که همگی بین اکتبر سال گذشته و این ماه رخ داده‌است.

نخستین جلسه دادگاه وی ۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲ بهمن ۱۴۰۰) است و باید تا آن تاریخ در زندان بماند.

بنژامن مندی فوتبالیستی که با ۱۰هزار زن رابطه داشت

یکی از شاکیان پرونده بنژامن مندی، ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال فرانسه در جلسه دادگاه در بریتانیا گفت که چند بار قربانی تجاوزهای جنسی این فوتبالیست سرشناس شده بود.

این زن ۲۰ ساله در جلسه دادگاه شهادت داد که بنژامن مندی در یکی از روزهای ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ پس از آشنایی اولیه در میکده‌ای در نزدیکی محل سکونتش او را به خانه‌اش برده و در آنجا به او تجاوز کرده بود.

بنژامن مندی که در سال ۲۰۱۸ با تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان جام جهانی شد اتهام‌های تجاوز جنسی، تلاش برای تجاوز جنسی و تعرض جنسی را رد کرده است. این در حالی است که زنی که روز پنجشنبه در جلسه دادگاه علیه او شهادت داد تاکید کرد که بارها در جریان رویدادهای آن روز به درخواست بنژامن مندی برای رابطه جنسی «نه» گفته بود.

این زن ۲۰ ساله همچنین گفت که بنژامن مندی پس از سه بار تجاوز جنسی در عرض ۲۰ دقیقه او را «خجالتی» خوانده و ادعا کرده بود که تاکنون با «۱۰ هزار زن» رابطه جنسی داشته است.

شاکی این پرونده همچنین بنژامن مندی را متهم کرد که تلاش کرده است تا او را وادار به سکوت کند. وی افزود که پس از تجاوز جنسی دچار خونریزی شده بود.

این زن مدعی شد که بنژامن مندی پس از تجاوز جنسی به او گفته بود: «اگر به کسی چیزی نگویی می‌توانی هر شب به اینجا بیایی.»

چند زن دیگر نیز طی روزهای گذشته در دادگاه علیه بنژامن مندی شهادت داده بودند. برخی از آنها از تجاوز جنسی در اتاق‌هایی که درب آنها توسط بنژامن مندی قفل شده بود سخن گفتند. شماری از آنها نیز در دادگاه شهادت دادند که بنژامن مندی تلفن همراه‌شان را از آنها گرفته بود.

ماجرای اتهام تجاوز جنسی بنجامین مندی

ماجرای زندان رفتن بنجامین مندی

مندی مدافع چپ منچسترسیتی به چهار مورد تجاوز متهم شدند. این بازیکن ۲۷ ساله که در پست دفاع چپ برای سیتی بازی می کرد، بلافاصله توسط باشگاه محروم شد تا تحقیقات درباره این اتهامات انجام شود.

در جلسه استماعی که ۴۵ روز پیش در چشایر برگزار شد و ۵۰ دقیقه نیز به طول انجامید، بار دیگر قاضی حکم به تمدید حبس مندی داد.

طبق گزارش رسانه های انگلیسی، بنجامین مندی در جلسه استماع دو هفته پیش، به هفت مورد تجاوز جنسی و یک مورد تعرض جنسی مربوط به پنج زن متهم شد در حالی که گفته می شد حتی شاید از اتهامات قبلی تبرئه بشود. به این ترتیب و با تفهیم اتهامات جدید، مندی به زندان بازگردانده شد و محاکمه وی، که برای ژانویه برنامه ریزی شده بود نیز به تعویق افتاد.

ماجرای زندان رفتن بنجامین مندی

امروز نشریه سان گزارش داد که مندی کریسمس را در زندانی متفاوت پشت سر گذاشته است. در واقع او ۲۳ دسامبر گذشته از زندانی با درجه امنیتی B در لیورپول به زندان معروف “Strangeways” در شمال منچستر منتقل شده است. زندانی برای افراد خطرناک و با درجه امنیتی A.

در این زندان که سال ۱۸۶۸ افتتاح شده، قاتلان و متجاوزان در سلول های انفرادی حبس خود را پشت سر می گذارند.

صفحه اینستاگرام بنجامین مندی

صفحه اینستاگرام بنجامین مندی

این بازیکن در شبکه های اجتماعی فعالیت و در توئیتر و اینستاگرام تصاویری از خودش و خانواده اش منتشر کرده است. بنجامین مندی را با نشانی در اینستاگرام دنبال کنید

عکس های شخصی جدید بنژامن مندی

بیوگرافی بنجامین مندی فوتبالیست و همسرش از تیم ملی تا تجاوز و زندان + عکس ها و افتخارات

عکس های همسر بنجامین مندی

 

نظرات