بیوگرافی مجید جامه بزرگ بدنساز و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات محرومیت

0

بیوگرافی مجید جامه بزرگ بدنساز و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات و علت محرومیت

بیوگرافی مجید جامه بزرگ بدنساز و قهرمان پرورش اندام و همسرش + عکس های مجید جامه بزرگ قهرمان بدنسازی همراه با زندگی شخصی و ورزشی و سوابق و افتخارات مجید جامه بزرگ و خانواده و ماجرای ازدواج و مسابقات و از درگیری با حسین کلاته تا محرومیت وی را در ادامه از این بخش میخوانید.

بیوگرافی مجید جامه بزرگ بدنساز و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات و علت محرومیت

بیوگرافی مجید جامه بزرگ

مجید جامه بزرگ, بدنساز و قهرمان پرورش اندام متولد ۵ شهریور ۱۳۶۱ در همدان با قد: ۱۷۵ سانتی متر و وزن مسابقه: ۹۵ کیلوگرم می باشد که تاکنون در حال حاضر در تیم ملی بدنسازی ایران فعالیت دارد. او در ژانویه ۲۰۲۲ از سوی فدراسیون بدنسازی به دلیل درگیری با حسین کلاته در مسابقات اسپانیا به مدت یک سال از فعالیت ها ورزشی محروم شد.

بیوگرافی مجید جامه بزرگ

ازدواج و همسر مجید جامه بزرگ

از زندگی شخصی و خصوصی او خبری منتشر نشده است

سوابق ورزشی از بوکس تا بدنسازی و پرورش اندام

جامه بزرگ فعالیت ورزشی خود را ابتدا با ورزش های رزمی مانند کاراته آغاز کرد و پس از یک سال به رشته بوکس روی آورد. او در این رشته شش سال قهرمان استان همدان بود و عنوان قهرمانی جوانان ایران را نیز در مسابقات اهواز در وزن ۵۴ کیلوگرم به دست آورد.

در همان ایام برای تقویت سرشانه های خود به تمرین با وزنه روی آورد و با تشویق امیر هاشمی خواه از پیشکسوتان بدنسازی، ورزش در پرورش اندام را آغاز کرد.

ازدواج و همسر مجید جامه بزرگ

او فعالیت حرفه ای خود را در پرورش اندام از سال ۱۳۷۹ شروع کرد و به دنیای پرورش اندام وارد شد و اندکی بعد قهرمان جوانان در مسابقات استانی شد.

او تاکنون موفق به کسب پنج قهرمانی، یک نایب قهرمانی، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی طی هشت دوره حضور در مسابقات کشوری و قهرمانی و اوورالی آسیا و .. شده و افتخارلات زیادی برای کشورمان به دست اورده است

جامه بزرگ با وزن ۹۵ کیلوگرم، علاوه بر سایز خوب و سیمتری و تقارن عضلانی همیشگی اش ، از کات عضلانی فوق العاده ای نیز بهره مند است و تمام این فاکتور های بدنی او را به یک بدنساز کامل و خارق العاده بر روی سکو تبدیل کرده است..

زندگینامه مجید جامه بزرگ

مدیر باشگاه راش

جامه بزرگ مدیریت باشگاه راش در همدان را که یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین باشگاه های بدنسازی همدان محسوب می شود را بر عهده دارد و توانسته با آموزش های بدنسازی جوانان زیادی را وارد عرصه ورزش کشورمان کند

وی باشگاههای راش و پیکره همدان را که زیر نظر این قهرمان بدنسازی فعالیت دارند معرفی کرد و گفت: استفاده از مکمل های غذایی و افزودنیها کامل کننده و لازمه رشته بدنسازی است ، اما ورزشکاران باید توجه داشته باشند که فقط از برند های مجاز در ایران که هم اکنون ۲۰ برند معتبر داریم که زیر نظر وزارت بهداشت هستند استفاده کنند .

عکس های خانوادگی مجید جامه بزرگ ملی پوش پرورش اندام

ماجرای درگیری مجید جامه بزرگ و حسین کلاته

در پایان رقابت های بدنسازی قهرمانی جهان در اسپانیا ۲۰۲۱ که با قهرمانی ایران همراه بود ، این دو ملی پوش پرورش اندام ایران هنگام عزیمت تیم به فرودگاه اسپانیا برای بازگشت به ایران ، در اتوبوس با یکدیگر درگیر شدند.

این دو ملی پوش که در یک وزن مشترک در رقابت های جهانی اسپانیا حضور داشتند ، در حضور دیگر اعضای تیم شدیدا با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری ، آسیب دیدگی و خونریزی از ناحیه سر یکی از آن ها را در پی داشت.

همچنین کمیته انضباطی در خصوص تخلفات و شکایات صورت گرفته راجع به آقایان کریم و اکبر طالشی و پیمان ماهری پور مربوط به شبکه های مجازی و بی حرمتی های ایجاد شده ، رای خود را صادر کرد.

بر همین اساس و طبق اعلام کمیته انضباطی ، رای بر تذکر کتبی و درج در پرونده برای هر یک از مرتکبین صادر گردید.

این رای ظرف مدت بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته تجدید نظر فدراسیون است.

ماجرای درگیری و علت محرومیت مجید جامه بزرگ

علت محرومیت

علت محرومیت یک ساله مجید جامه بزرگ به دلیل درگیری در مسابقات جهانی اسپانیا ۲۰۲۱ است که با هم بر سر موضوعی درگیر شده و کار به درگیری فیزیکی نیز کشیده است.

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی رای خود را درباره تخلفات و درگیری رخ داده میان آقایان حسین کلاته و مجید جامه بزرگ در مسابقات جهانی پرورش اندام در کشور اسپانیا صادر کرد.

بر همین اساس و طبق اعلام کمیته انضباطی هر کدام از این دو ورزشکار به مدت یک سال از حضور در کلیه مسابقات داخلی و بین المللی محروم شدند.

این رای ظرف مدت بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته تجدید نظر فدراسیون است.

همچنین ببینید: بیوگرافی جورج پترسون بدنساز قهرمان مستر المپیا و همسرش+ عکس ها و مسابقات

مسابقات مجید جامه بزرگ ملی پوش بدنسازی

عناوین کسب شده و افتخارات:

کسب پنج قهرمانی، یک نایب قهرمانی، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی طی هشت دوره حضور در مسابقات کشوری و قهرمانی و اوورالی آسیا از جمله افتخارات جامه بزرگ به حساب می آید.

۱۳۸۷- قهرمان ایران در انتخابی تیم ملی برای رقابتهای جهانی بحرین

۱۳۸۸- عنوان دومی رقابتهای انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی

۱۳۹۰- عنوان سوم وزن ۹۰ کیلوگرم کشور در مسابقات اصفهان

۱۳۹۲- کسب عنوان قهرمانی ۹۰ کیلوگرم در همدان و انتخابی رقابتهای جهانی مراکش

۱۳۹۴-عنوان نخست رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی ژاپن

۱۳۹۵- عنوان چهارم رقابتهای تبریز و عنوان سومی جام الماس تهران

۱۳۹۶- عنوان نخست انتخابی تیم ملی در شیراز برای حضور در مسابقات آسیایی

۱۳۹۷- مدال طلا و اوررالی مسابقات آسیایی

۱۴۰۰- عنوان نخست انتخابی تیم ملی در تهران

صفحه اینستاگرام

صفحه رسمی اینستاگرام مجید جامه بزرگ را با نشانی majid_jamehbozorg دنبال کنید و حواشی و اخبار و تصاویر جدید وی را ببینید

عکس های شخصی جدید مجید جامه بزرگ ملی پوش پرورش اندام و بدنسازی

عکس های اینستاگرامی مجید جامه بزرگ

مدال ها و افتخارات مجید جامه بزرگ

نظرات