بیوگرافی معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق شغلی

4

بیوگرافی معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند در مجلس همسر و فرزندانش + عکس ها و زندگی شخصی و خصوصی معصومه پاشایی بهرام و سوابق سیاسی و مدیریتی و شغلی او همراه با نشانی پیج اینستاگرام و حواشی حضور در ورزشگاه آزادی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق شغلی

بیوگرافی معصومه پاشایی بهرام

دکتر معصومه پاشایی بهرام, (masoumeh pashaei bahram) حقوقدان، پزشک و سیاستمدار اهل ایران، زاده سال ۱۳۶۰ در شهرستان مرند است. او که دارای مدرک تحصیلی حقوق و پزشکی می باشد، اصالتا اهل روستای بهرام شهرستان مرند است که در حال حاضر نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا است.

زندگی شخصی معصومه پاشایی بهرام

سوابق و شغل

دکتر معصومه پاشایی بهرام پزشک و حقوقدان و سیاستمدار ایرانی است که در شهرستان مرند متولد شده و در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۴۰ هزار و ۲۹۴ رای از مجموع ۱۲۵ هزار و ۸۳۰ رای، بعنوان اولين نماينده زن از حوزه انتخابیه مرند و جلفا از استان آذربایجان شرقی وارد مجلس شد. از مهم ترین فعالیت های وی میتوان به حضور مؤثر و موفق در مناطق محروم ایران نام برد.

همسر معصومه پاشایی بهرام کیست

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند می باشد، اما تاکنون عکسی از همسرش و فرزندانش منتشر نشده است

معصومه پاشایی بهرام و همسرش

عکس های دکتر معصومه پاشایى بهرام

دکتر معصومه پاشایى پزشک و حقوقدان, فعال سیاسى فرهنگى , رییس مجمع ملی جهادگران کشور, رییس مجمع جهادگران تهران بزرگ, از مدیران سابق سازمان اقتصادی کوثر و مدیر عامل موسسه فرهنگى هنری موج سوم میباشد.

وی بانویى متفاوت از خطه ی مرند که بعنوان پدیده انتخابات دوره قبل مجلس شناخته شد و به اذعان همگان دیر آمد ولى زود در دل مردم جا باز کرد و پس از آقایان شافعی و حسن نژاد نفر سوم انتخابات مجلس دهم شد.

معصومه پاشایی بهرام کیست

حضور زنان در ورزشگاه آزادی

نماینده مرند و جلفا در مجلس در دی ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را از نزدیک مشاهده کرد. او اظهارات جدیدی درباره موضوع جنجالی حضور بانوان در ورزشگاه ها و استادیوم ها داشته که بازتاب گسترده ای داشته است.

معصومه پاشایی بهرام

معصومه پاشایی، نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور اظهار کرد: این برای اولین‌بار است که یک نماینده مجلس خانم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کند و این تجربه خیلی خوبی است. امیدوارم تمام دختران ایران عزیزمان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. ما می‌توانیم جایگاه ویژه بانوان درتمام ورزشگاه‌ها داشته باشیم و بسترها را برای آیندگان فراهم کنیم.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند در ورزشگاه آزادی

خبرنگاران خانم را هم که دیدم بسیار افتخار کردم. باید بستر ورود تماشاگران خانم به ورزشگاه فراهم کنیم چون در یک دهکده جهانی داریم زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم خلاف جریان آب حرکت کنیم.

او اضافه کرد: می‌توانیم جایگاه‌های ویژه را برای بانوان فراهم کنیم و حیف است که همه از این لذت برخوردار نباشند. مشکلی برای حضور من در ورزشگاه نبود چون جایگاه من جایگاهی است که راحت‌تر می‌توانم به ورزشگاه بیایم اما مسوولان باید شرایطی را فراهم کنند که همه بانوان بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق فداحسین مالکی نماینده مجلس + زندگی شخصی و شغل همسر و فرزندان

عکس های معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا

سوابق کاری و مدیریتی

• نماینده مرند و جلفا
• نماینده مرند و جلفا در مجلس یازدهم
• عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی
• رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری – صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی
• رییس هیات پارلمانی ایران در مجمع مجالس آسیایی APA
• نایب رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی

4 دیدگاه در “بیوگرافی معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق شغلی

  1. علی گفت:

    مرند نسبت به شهرهای دیگر استان خیلی عقب مانده و خیابونهاش از خیابونهای روستا هم کم عرض تر هستند. همیشه ترافیک سنگین در داخل شهر هستش. و تا حالا هم هیچکس نتونسته علاجش کنه. جای مرند جلفا کلا عوض شده. جلفا شده شهر. و مرند شده یک روستای بزرگ

  2. علی گفت:

    مرکز شهر مرند بجای پیشرفت پسرفت کرده. ۳۰ سال پیش از این زیباتر بود. مگه مسئولین تو شهر مرند تردد نمیکنند. مرکز شهر رو نمیبینند. پس چرا هیچ کاری براش نمیکنند

  3. علی گفت:

    مرند نسبت به شهرهای دیگر استان خیلی عقب مانده و خیابونهاش از خیابونهای روستا هم کم عرض تر هستند. همیشه ترافیک سنگین در داخل شهر هستش. و تا حالا هم هیچکس نتونسته علاجش کنه.

  4. علی محمد زاده گفت:
    1
    1

    مایه افتخار ما اهالی مرند و روستاهای اطراف میباشد

نظرات