آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و یخبندان

3

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و هشدار آلاینده ها و بارش برف و برودت و یخبندان در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و … آیا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۰/۱۴) مدارس اصفهان و تهران و تبریز و کرمان و کردستان و استان ها تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی ۱۴ دی ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 14 دی 1400 به علت آلودگی هوا و یخبندان

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و یخبندان

بروزرسانی جدید:

شهرستان سراب

اموزشگاه های حضوری در مدارس استثنایی و پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در شفیت صبح شهر سراب روز سه شنیه ۱۴ دی ۱۴۰۰ تعطیل و دوره های راهنمایی اول متوسطه و دوم متوسطه شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر دایر خواهند بود

توجه: تعطیلی یا تاخیر شمال امتحانات نبوده و امتحانات سر موعد مقرر برگزار میشود

در حال تکمیل…

🔹 پیرو سئوالات مکرر در خصوص تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ به جهت آلودگی هوا و بارندگی برف و باران و برودت هوا، به اطلاع میرساند تا بدین لحظه هیچ تصمیمی از سوی مراجع ذی صلاح در این خصوص اتخاذ نشده است

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ خبری منتشر نشده و ما تا ساعاتی دیگر از منابع معتبر خبرهای تعطیلی مدارس استان ها را بروزرسانی خواهیم کرد

در حال تکمیل…

 

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا فردا ۱۴ دی ۱۴۰۰

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ دی ۱۴۰۰ نشان می‌دهد آسمان تهران ابری خواهد بود. حداکثر دما ۱۱ درجه است و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۴ دی ۱۴۰۰) آفتابی دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۵ دی ۱۴۰۰) ابری با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۱۶ دی ۱۴۰۰) آفتابی با حداقل دمای ۲ درجه و با حداکثر دمای ۱۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.
جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

گستره فعالیت سامانه بارشی کل کشور را در بر خواهد گرفت و در شرق هرمزگان، جنوب شرق کرمان، نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان و شرق خراسان‌ رضوی بارش شدت خواهد داشت.

این شرایط دوشنبه ( ۱۳ دی ماه) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، سمنان، قم، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل و سه‌شنبه ( ۱۴ دی ماه) در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود.

فعالیت این سامانه می‌تواند سبب آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، پدیده مه، کاهش دید بویژه در جاده های کوهستانی و مرتفع و احتمال تاخیر در پرواز شود.

توصیه سازمان هواشناسی در این شرایط احتیاط در تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در صعود به ارتفاعات، احتیاط در جابجایی عشایر کوچ‌رو و آمادگی برای برف‌روبی در مناطق سردسیر است.

 

3 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و یخبندان

  1. یک دانش اموز که شیمی نخونده گفت:

    اه چرا تعطیل نمی کنن فقط یه درس رو نخوندم اونم شیمی که فردا داریم
    فردا رو تعطیل کنین ترو خدا

  2. Ata گفت:

    فردا تعطیل شد؟ اخبار چی گفت؟

  3. یک بدبخت گفت:

    آقا فردا تعطیل نیست!!!! 🥴

نظرات