بیوگرافی سارا کاظمی دختر فرهاد کاظمی + عکس اینستاگرام و دختر فرهاد کاظمی کیست

0

بیوگرافی و عکس های سارا کاظمی دختر فرهاد کاظمی کیست + عکس ها و پیج اینستاگرام و ازدواج با مهدی شریفی بازیکن پرسپولیس همراه با سوابق و شغل و دختر کاظمی کیست و سن و قد و تولد و شغل و زندگی شخصی سارا کاظمی دختر فرهاد کاظمی و همسر مهدی شریفی کیست را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سارا کاظمی دختر فرهاد کاظمی + عکس اینستاگرام و همسر مهدی شریفی کیست

بیوگرافی سارا کاظمی دختر فرهاد کاظمی

سارا کاظمی, دختر فرهاد کاظمی متولد دهه ۷۰ در تهران است که در ۱۱ دی ۱۴۰۰ برابر با اول ژانویه ۲۰۲۲ با مهدی شریفی ازدواج کرد.

سارا در خانواده فوتبالی در تهران به دنیا امد و پدرش یکی از سرمربیان معروف و مشهور فوتبال ایران است که در محله جوادیه تهران به دنیا آمد.

ازدواج دختر فرهاد کاظمی با مهدی شریفی

در ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ خبر ازدواج مهدی شریفی با دختر فرهاد کاظمی سرمربی فوتبال در رسانه ها منتشر شد و عکسی از ازدواج آنها خبر ساز شد.

عکسهای سارا کاظمی دختر فرهاد کاظمی

همچنین ببینید: بیوگرافی و سوابق نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه +عکس های خانوادگی اینستاگرام و شغل

عکس و فیلم ازدواج

این زوج بعد از آشنایی و شناخت با هم در دی ماه مراسم ازدواجشان را برگزار کردند و تم فوتبالی برای مراسمشان انتخاب کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

مهدی شریفی که سابقه بازی در باشگاه پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را دارد، در حالیکه لیگ برتر کوران مسابقات خود را سپری می کند، جشن عروسی خود را به شکلی جالب و با حضور نزدیکان خود برگزار کرد.

آن ها در مراسم عروسی خود یک توپ لیگ برتر خلیج فارس را هم داشتند که در عکس های دو نفره زیر پای همسر شریفی قرار داشت تا فریم جالبی را خلق کند.

دختر فرهاد کاظمی همسر مهدی شریفی کیست + عکس

مهدی شریفی (متولد ۲۵ مرداد ۱۳۷۱ در اصفهان) بازیکن فوتبال ایرانی است.

شریفی فوتبال خود را از آکادمی ذوب آهن شروع کرد و تا نوجوانان در این تیم بود. بعداز وقفه ای یک ساله، به تیم بزرگسالان سپاهان نوین پیوست و سپس در تیم امید سپاهان حضور پیدا کرد.

او در سال ۱۳۹۱ در تیم امید سپاهان، به عنوان آقای گل لیگ امیدهای کشور دست یافت.

عکس و پیج اینستاگرام دختر فرهاد کاظمی

صفحه اینستاگرام سارا کاظمی

صفحه شخصی ایشان با نشانی _saraakz_ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است ، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است، هر چند عکسی نیز در پیج شخصی سارا دیده نمی شود

نظرات