بیوگرافی و سوابق نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه +عکس های خانوادگی اینستاگرام و شغل

1

بیوگرافی نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه و همسرش + عکس های خانوادگی اینستاگرام و شغل

بیوگرافی و سوابق نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه کیست +عکس های خانوادگی اینستاگرام و شغل نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه همراه با عکس های شخصی و سوابق و مدرک تحصیلی وی را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده کنید

بیوگرافی و سوابق نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه +عکس های خانوادگی اینستاگرام و شغل

بیوگرافی نیلوفر نیکخواه

مجله حرف تازه – نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه بازیگر قدیمی و با سابقه سینما و تلویزیون ایران است که متولد مرداد ماه ۱۳۶۸ در تهران می باشد. او در خانواده ای هنرمند و بازیگر به دنیا آمده و خودش نیز تاکنون تجربه بازیگری داشته است.

خانواده

نیلوفر نیکخواه فرزند غلامرضا نیکخواه از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است و در خانواده ای هنرمند و ۴ نفره به دنیا امده و یک برادر دارد. او علاقه خیلی زیادی به پدرش دارد و در بیشتر مراسم ها و مناسبت های خاص مذهبی و سینمایی همراه پدرش حضور پیدا میکند و اکنون او نیز مانند دیگر بازیگران و چهره های هنری بین مردم شناخته شده است.

بیوگرافی نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه +عکس های خانوادگی اینستاگرام و شغل

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست و گویا مجرد می باشد.

او که به تازگی به همراه پدرش مهمان دورهمی مهران مدیری بود، درباره مدرک تحصیلی و تحصیلات خود توضیح داد و گفت: من مدرک لیسانس مهندسی منابع طبیعی و همچنین لیسانس کارگردانی سینما و فوق لیسانس بیوتکنولوژی هستم و در حال حاضر نیز در حال گذراندن مدرک دکترا هستم. او گفت در مقطع لیسانس کارگردانی با پدرم همکلاس بودم و با هم در حال تحصیل بودیم.

خانم نیلوفر علاوه بر فعالیت هندی دیگر و فیلمسازی، علاقه مدارد که در بازیگری نیز بیشتر تجربه داشته باشد و تاکنون چند نقش کوتاه در برخی فیلم ها ایفای نقش کرده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی مریم زاکانی دختر علیرضا زاکانی + عکس های خانوادگی و سوابق شغلی

عکس های اینستاگرام جدید نیلوفر نیکخواه

گفتنی است که غلامرضا نیکخواه ۱ فروردین ۱۳۲۷ در بوشهر، متولد شد.

او دانش‌ آموخته رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با نقشی کوتاه در شبکه بازیگری حرفه ای را شروع کرد.

رضا نیکخواه با بازی در سریال‌ های طنز نوروز ۷۲، پرواز ۵۷، جنگ ۷۷ و مرد هزارچهره به شهرت رسید.

وی گفته است که برای این که بتوانم از عهده مخارج زندگی بر بیایم مجبور شدم به کار اولم یعنی بازرگانی و کارشناسی خودرو در گمرک برگردم، مدتی به این کار مشغول بودم تا بالاخره خرج و دخلم به هم نزدیک شد و دیگر مشکل زیادی به لحاظ مالی نداشتم و بعد دوباره مشغول به کار شدم.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق نیلوفر نیکخواه دختر غلامرضا نیکخواه +عکس های خانوادگی اینستاگرام و شغل

  1. پریا گفت:

    👌👌👍💕

نظرات