۳ نکته مهم و کاربردی در انتخاب پالتو مردانه

0

پالتو یکی از محبوب‌ترین پوشاک زمستانه آقایان به‌حساب می‌آید که می‌توان با استفاده از آن استایل رسمی و نیمه رسمی بسیار شیک و جذابی را خلق کرد. بسیاری از افراد هستند که هنگام خرید پالتو نمی‌دانند باید به چه نکاتی توجه داشته باشند. به همین دلیل در ادامه توضیحاتی را در خصوص پالتو مردانه برای شما عزیزان ارائه داده‌ایم تا بتوانید بر اساس مدل‌های مختلف محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

 پالتو مردانه

یک پالتو مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

قد مناسب پالتو

حتماً لازم است که پیش از خرید پالتو در صورتی که به صورت حضوری خرید می‌کنید آن را بپوشید و یا اینکه اگر آنلاین می‌خواهید خرید خود را انجام دهید لازم است حتما قد خود و قد پالتو را مقایسه کنید تا ببینید انتهای پالتو تا کجای بدن شما خواهد آمد. به‌طور کلی یک پالتو استاندارد باید کامل قد فرد را بپوشاند و انتهای پالتو تا زانو و زیر آن بیاید.

در این میان می‌توانید پالتوهایی با قد کوتاه‌تر که تا جیب یا بین زانو هستند را انتخاب کنید. این نوع پالتوها بیشتر برای افراد جوان با قدبلند مناسب‌ است.

تن خور مناسب پالتو

یک پالتو مناسب باید به‌گونه‌ای باشد که به‌خوبی به تن فرد مورد نظر نشسته و جلوه خود را به بهترین شکل منتقل کند.

در نتیجه شما باید به دنبال پالتویی باشید که از کیفیت دوخت مناسبی برخوردار باشد تا مطابق با اندام شما باشد. در نظر داشته باشید که پالتو بیش از حد نباید بلند باشد به‌طوری که آستین‌های آن از مچ دست شما عبور کند.

پس سعی کنید هنگام تهیه کردن پالتو مردانه علاوه بر توجه به سایز به کیفیت دوخت و طراحی آن نیز دقت داشته باشید تا در نهایت پالتوی شما مناسب اندازه شما باشد و به این وسیله مشکلی در رابطه با تنگی و یا گشادی قسمت سرسینه پالتو نداشته باشید.

رنگ پالتو

خرید یک پالتو با رنگ مناسب نسبت به دیگر لباس‌های شما به واسطه هماهنگی که ایجاد کند می‌تواند به جذابیت آن بیفزاید. برای انتخاب رنگ باید به مواردی از قبیل رنگ پوست و مو، در نظر گرفتن رنگ غالب لباس‌های شما در کمد و همچنین سلیقه شخصی خود دقت داشته باشید.

در کل پیشنهاد می‌کنیم که برای انتخاب پالتو به سراغ رنگ‌های خنثی بروید چراکه شما می‌توانید اکثر لباس‌های خود را با اینگونه رنگ‌ها (رنگ‌های خنثی) ست کنید. همچنین درصورتی‌که به دنبال خرید یک پالتو مردانه با رنگ‌هایی از قبیل مشکی و سفید نیستید و می‌خواهید تنوع بیشتری را تجربه کنید بهتر است به سراغ پالتوهایی با رنگ تیره بروید. مثلاً پالتو با رنگ قهوه‌ای تیره و یا سرمه‌ای تیره!

چراکه هم ست کردن آن‌ها آسان است و هم به بهتر نشان دادن جلوه رسمی بیشتر کمک خواهند کرد.

پالتو مردانه

برند پالتو

برای خرید پالتو مردانه در صورتی که گشتی در خیابان‌ها زده باشید با تنوع بسیار زیاد آن‌ها مواجه می‌شوید که ممکن است به‌سختی بتوانید یک پالتو با کیفیت مناسب و یا قیمت معقول در میان برندهای مطرح و متفرقه پیدا کنید.

به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از یک برند معتبر خریداری نمایید. درصورتی‌که برند انتخاب شده ایرانی باشد در کل هزینه کمتری را لازم است برای خرید پالتو نسبت به برندهای خارجی و لاکچری پرداخت نمایید.

برند کروم به طور تخصصی در تولید پوشاک آقایان فعالیت دارد و مدل‌های مختلفی از پالتو مردانه را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است.

انواع پالتوهای موجود در برند کروم

برند کروم تلاش داشته است تا با توجه به سلیقه ایرانیان و همچنین نگاه به مد و استایل روز به تولید پالتوهایی با مدل‌های متنوع بپردازد تا هر شخص بتواند بر اساس نیاز خود و همچنین علاقه پالتو مناسب خود را انتخاب کند.

پالتو جیب پاکتی

کت جیب پاکتی یکی از پرفروش‌ترین انواع کت در میان مدل‌های پالتوها به شمار می‌آید. این کت با دو الی چهار جیب بزرگ عرضه می‌شود که به‌طور معمول دوتای آن در پهلو و دوتای دیگر در قسمت سینه کت کار شده‌اند.

کت‌های جیب پاکتی کروم به‌وسیله دکمه باز و بسته می‌شوند اما به دلیل تنوع و همچنین افزایش زیبایی، یک بند در قسمت کمر پالتو به کار گرفته شده است تا با سفت کردن آن استایل متفاوت اما زیبایی را خلق نمایید.

پالتو دبل برست

پالتو دبل برست یکی از مدل‌های رسمی پالتو به‌حساب می‌آید که با استفاده از پیراهن و شلوار رسمی می‌توانید یک استایل جذاب برای شرکت در قرار و ملاقات‌های مهم و شرکت در میهمانی‌ها داشته باشید.

پالتوهای دبل برست کروم همراه با یک چاک در قسمت پشتی عرضه می‌شوند که همین تغییر ساده می‌تواند برافزایش جذابیت شما و ایجاد استایل مورد نظر مفید واقع شود.

پالتوهای دبل برست کروم در رنگ‌های متنوع و بسیار زیبا عرضه می‌شوند و هر شخص بر اساس سلیقه شخصی خود می‌تواند برای خرید پالتو مردانه با رنگ مورد نظر اقدام نماید.

پالتو مردانه

دیگر پالتوهای موجود در فروشگاه کروم

برند کروم همواره تلاش داشته تا گستردگی محصولات خود را بالاتر ببرد. به همین دلیل علاوه بر مدل‌های ذکرشده کروم به‌طور تخصصی به تولید پالتوهای ساده و همچنین پالتو همراه با ژیله مشغول است که این مدل‌ها نیز می‌توانند نظر شما عزیزان را با هر رده سنی به خود جذب نمایند.

شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید برای خرید پالتو مردانه به فروشگاه اینترنتی برند کروم مراجعه کرده تا علاوه بر مشاهده مدل‌های موجود از قیمت دقیق آن‌ها نیز باخبر شوید.

نظرات