بیوگرافی حسین بیرانوند از فوتبال تا بازیگری + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

2

بیوگرافی حسین بیرانوند از فوتبال تا بازیگری + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

حسین بیرانوند, متولد دهه ۸۰ در خرم آباد است، او که در دروازه بانی فوتبال فعالیت دارد، حالا به عنوان بازیگر در فیلم بیرو (فیلم سینمایی علیرضا بیرانوند) در نقش “علیرضا بیرانوند” فعالیت دارد.

بیوگرافی حسین بیرانود بازیگر و دروازه بان فوتبال با عکس ها و سوابق از فوتبال تا بازیگری و معرفی کامل زندگینامه شخصی و خصوصی و خانوادگی حسین بیرانوند بازیگر نقش نوجوانی و جوانی علیرضا بیرانوند در فیلم سینمایی علیرضا بیرانوند و نشانی پیج اینستاگرامش با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی حسین بیرانوند از فوتبال تا بازیگری + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

بیوگرافی حسین بیرانوند

حسین بیرانوند متولد دهه ۸۰ در خرم آباد است، او که در فوتبال فعالیت دارد، حالا با بازی در فیلم بیرو (فیلم سینمایی علیرضا بیرانوند) در نقش “علیرضا بیرانوند” نامش بر سر زبان ها افتاده و به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی حسین بیرانوند

سوابق بازیگری

این بازیگر نوجوان تاکنون تجربه ای در زمینه یازیگری و سینما ندارد و برای اولین بار جلوی دوربین فیلم بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی بازی کرد.

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر نقش نوجوانی علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو

بازیگر نقش علیرضا بیرانوند فیلم سینمایی بیرو

حسین در فیلم سینمایی علیرضا بیرانود در نقش نوجوانی و جوانی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان را بازی می کند.

گفتنی است که فیلم بیرو زندگی علیرضا بیرانوند را روایت می کند بعد از رونمایی از تیزر و اولین سکانسها آماده اکران در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ خواهد شد

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های مصطفی فاضلی بازیگر نقش نوجوانی یوسف در وارش

بیوگرافی بازیگر نقش علیرضا بیرانوند فیلم سینمایی بیرو

لازم به ذکر است که بازیگری که نقش نوجوانی تا جوانی علیرضا بیرانوند را بازی می کند، فردی به نام حسین بیرانوند می باشد که اتفاقا دروازه بان خوبی هست و در رشته فوتبال فعالیت می کند.

انتخاب بازیگر خرم آبادی با توجه به لهجه و گویش خاص بیرانوند است و همچنین چهره او بسیار به علیرضا‌ بیرانوند شباهت دارد، تا جایی برخی کاربران از او به نام بدل علیرضا نام می برند.

بیوگرافی حسین بیرانوند از فوتبال تا بازیگری + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

فیلم سینمایی بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان مشهور تیم ملی ایران را روایت می‌کند

این فیلم در مراحل پس از تولید به سر می برد و در جشنواره فیلم فجر بهمن ۱۴۰۰ آماده اکران است

اینستاگرام حسین بیرانوند بازیر نقش علیرضا در فیلم بیرو

اینستاگرام حسین بیرانوند

صفحه رسمی این بازیگر خرم آبادی را با نشانی دنبال کنید تا تصاویر و عکس های شخصی جدید او مشاهده کنید، البته در حال حاضر فالور چشمگیری ندارد، اما بعد از اکران فیلم بیرو حتما به یکی از چهره های معروف سینما تبدیل خواهد شد و تعداد فالورهایش نیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز صعودی خواهد بود

2 دیدگاه در “بیوگرافی حسین بیرانوند از فوتبال تا بازیگری + خانواده و عکس ها و فیلم شناسی

  1. bi گفت:

    ۹۰میلیون رو کلا دادی به ننه عروس خخخخخخخخخخخخخخخخخخ. اونوقت نقش ننه دختر و خوده دختر چیه ساپورت پوشیدن…… حیف که همه چی سانسور میشه.

  2. ایرونی خوشال گفت:
    1
    5

    این که خیلی بچه است همسر دارد !!!!!!!!!!’حسین بیرانوند نوجوان است خودتون مریض هستید کودک همسری مد کردی جوجه کشی بس کنید بی ادب

نظرات