بیوگرافی حسین ساکی بازیکن فوتبال و همسرش+‌ عکس زندگی شخصی و فوتبالی و جنجال ها

0

بیوگرافی و عکس های حسین ساکی فوتبالیست و همسرش +‌ زندگی شخصی و فوتبالی و جنجال ها

بیوگرافی و سوابق حسین ساکی بازیکن فوتبال و همسرش +‌عکس های خانوادگی و ورزشی همراه با زندگی شخصی و خانواده و سن و قد و اصالت حسین ساکی بازیکن نفت آبادان جنجالی و سوابق ورزشی و امار و اطلاعات باشگاهی و حواشی و جنجال های حسین ساکی فوتبالیست و پیج اینستاگرامش و ماجرای ازدواج و همسرش در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی حسین ساکی بازیکن فوتبال و همسرش+‌ عکس زندگی شخصی و فوتبالی و جنجال ها

بیوگرافی حسین ساکی

حسین ساکی, (hossein saki) بازیکن فوتبال, زاده ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۶ برابر با (۱۰ مه ۱۹۹۷) میلادی در دشت آزادگان خوزستان متولد شد . او که دارای قد ۱۷۶ سانتی‌متر اشت، در پست دفاع چپ برای نفت آبادان بازی می‌کند.

سوابق ورزشی

حسین ساکی به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از هر دو پای خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۳۷ برای تیم فوتبال نفت آبادان بازی می‌کند.

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی وی خبری منتشر نشده، اما در پیج اینستاگرامش نشان حلقه ازدواج گذاشته که گویا متاهل بوده و ازدواج کرده است

بیوگرافی و عکس های حسین ساکی بازیکن فوتبال و همسرش+‌ زندگی شخصی و فوتبالی و جنجال ها

 

آمار و اطلاعات باشگاهی و سن حسین ساکی

ساکی فوتبالیست خوزستانی بازی حرفه ای را از صنعت نفت آبادان آغاز کرد و سپس به تیم استقلال اهواز پیوست.
او سابقه بازی سه سال بازی در تیم جوانان و دو سال سابقه بازی در تیم امید را دارد
همچنین در مسابقات جام جهانی جوانان و مقدماتی المپیک هم بازی کرده و هفت سال است که در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کند.

آخرین بازی حسین برای تیم فوتبال نفت آبادان مقابل تیم آلومینیوم اراک می‌باشد. این بازی با نتیجه نفت آبادان (۳ – ۱) آلومینیوم اراک به پایان رسید.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق جعفر سلمانی فوتبالیست و همسرش + عکسهای شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی حسین ساکی فوتبالیست

ماجرای شناسنامه و شکایت باشگاه ها از حسین ساکی

در جزئیات خبر شکایت چند باشگاه لیگ برتری از حسین ساکی مدافع چپ پای نفت آبادان به فدراسیون فوتبال باید بگوییم که او دفاع چپ تیم نفت آبادان چند سالی است در ترکیب این تیم حضور داشته و مقابل تیم های مختلف بازی کرده است. امسال اما مدارکی از اسناد هویتی او دست برخی باشگاه‌های لیگ برتری رسیده و همین موضوع باعث شده آنها از ساکی به کمیته انضباطی شکایت کنند و خواهان بررسی در خصوص سن این بازیکن و البته اطلاعات شناسنامه‌ای اش شده‌اند.

عکس های اینستاگرامی حسین ساکی بازیکن صنعت نفت آبادان

در اسناد ارائه شده باشگاه های مذکور مدعی اند که این بازیکن با شناسنامه فرد دیگری که نام خانوادگی اش هم ساکی است در لیگ برتر حضور پیدا کرده و در سال های گذشته برای نفت بازی کرده است.

اما خود ساکی درباره هویت و شناسنامه اش گفته: من توجهی به شایعات خنده‌دار و مضحک ندارم و بابت برخی مطالب منتشر شده از طریق قانونی اقدام خواهم کرد.

عکسهای جدید حسین ساکی فوتیالیست ایرانی

من با شناسنامه خودم در لیگ برتر بازی می‌کنم و حتی سابقه سه سال بازی در تیم جوانان و دو سال سابقه بازی در تیم امید را هم دارم. من در مسابقات جام جهانی جوانان و مقدماتی المپیک هم بازی کردم و هفت سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم. قبلاً هم آزمایش استخوان داده‌ام، ولی نمی‌دانم چرا برخی دوست دارند مسائل دروغ را مطرح کنند. اگر قرار باشد این مسائل را به من ربط بدهند قطعاً از طریق قانونی اقدام می‌کنم. حتی در این زمینه با وکیلم نیز صحبت کردم.

صفحه اینستاگرام حسین ساکی

صفحه شخصی این فوتبالیست لیگ برتری ایران با نشانی hosseinsakiofficial فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است

نظرات