بیوگرافی و سوابق جعفر سلمانی فوتبالیست و همسرش + عکسهای شخصی و اینستاگرام

0

بیوگرافی جعفر سلمانی بازیکن فوتبال و همسرش از شادگان تا استقلال + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی و عکس های جعفر سلمانی فوتبالیست و همسرش از شادگان تا بازیکن استقلال + تصاویر خانوادگی و پیج اینستاگرام جعفر سلمانی بازیکن فوتبال همراه با زندگی شخصی و سوابق ورزشی وی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق جعفر سلمانی فوتبالیست و همسرش + عکس های شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی جعفر سلمانی

جعفر سلمانی (Jafar Salmani) یکی از فوتبالست های مطرح و سرشناس ایرانی است که در ۲۳ دی ماه سال ۱۳۷۵ در شادگان استان خوزستان به دنیا آمده است. او دارای ۱٫۷۶ متر بوده و در پست وینگر چپ در حال حاضر برای تیم استقلال تهران بازی میکند.

از ویژگی های فوتبال جعفر سلمانی بازیکن جدید استقلال این استکه او پای راست بوده و مهارت زیادی در استفاده از پای راست خود دارد.

او در نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم به باشگاه استقلال تهران پیوست و حالا با درخشش در مقابل سپاهان توانسته موفقیت زیادی را کسب کرده است.

بیوگرافی جعفر سلمانی بازیکن استقلال

ازدواج و همسرش

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

سوابق ورزشی

جعفر سلمانی فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرده و کم کم وارد فوئتبال حرفه ای شد. او در طول فعالیت خود در فوتبال در تیم هایی چون صنعت نفت پورتیموننزه و استقلال و تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران و تیم ملی فوتبال ایران… توپ زده است.

ایشان اولین بازی خود را در باشگاه صنعت نفت آبادان در برابر سیاه جامگان انجام داد و سپس به عنوان لژیونر به باشگاه ورزشی پورتیموننزه پیوست. او در ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰، با یک قرارداد ۲٫۵ ساله به پورتیموننزه پرتغال پیوست.

سلمانی در دو لیگ هجدهم و نوزدهم مجموعا ۵۳ بار با پیراهن صنعت نفت به میدان رفت و ۳ گل زد و ۲ پاس گل نیز داد. البته این بازیکن در زمان حضور در آبادان، بیشتر در دفاع چپ به میدان می رفت

زندگینامه جعفر سلمانی فوتبالیست
تیم ملی

در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ جعفر سلمانی، بازیکن چپ پای پیشین تیم صنعت نفت آبادان که عضو تیم پورتیموننزه پرتغال است، در بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال برابر تیم سوریه به میدان رفت و اولین حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را مقابل سوریه تجربه کرد.

وی به عنوان مدافع راست تیم ملی در ترکیب اصلی دراگان اسکووچیچ قرار گرفت در حالی که به گواه کارشناسان فنی، سلمانی چپ پا است و می بایست به عنوان مدافع چپ بازی می کرد.

عکس های جدید جعفر سلمانی

جعفر سلمانی در تیم پورتیموننزه پرتغال

سلمانی در لیگ نوزدهم نمایش‌های درخشانی را در لباس صنعت نفت داشت و یکی از بهترین بازیکنان این تیم جنوبی بود. وینگر سرعتی آبادانی ها با پیشنهادی از تیم پورتیموننزه پرتغال مواجه شد که هدایت آن را پائولو سرجیو سرمربی سابق همین صنعت نفت بر عهده داشت.

این بازیکن شادگانی آنچنان باید و شاید در ترکیب پورتیموننزه به میدان نرفت و در حضور کوتاه مدتی که در ترکیب این تیم داشت، در بازی برابر ژیل ویسنته عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد.

همچنین ببینید: بیوگرافی متین کریم زاده بازیکن استقلال و همسرش + عکس و سوابق و اینستاگرام

زندگی شخصی و ورزشی جعفر سلمانی بازیکن تیم پورتیموننزه پرتغال

پیوستن به استقلال تهران

این فوتبالیست جوان کشورمان در ۳۰ اوت ۲۰۲۱. با قراردادی ۲ ساله به باشگاه استقلال پیوست و اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اسیا مقابل باشگاه فوتبال الهلال انجام داد، که با برتری ۲ بر ۰ باشگاه فوتبال الهلال به پایان رسید.

جعفر سلمانی بازیکن فصل گذشته پورتیموننزه پرتغال پس از دریافت رضایت نامه اش از این باشگاه، به صورت رسمی و با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

درخشش سلمانی مقابل سپاهان در آذر ۱۴۰۰ تماسایی بود و گل اول استقلال به سپاهان توسط این بازیکن اتقلال در دقیقه ۳۶ به ثمر رسید.

این هافبک تیم پرتغالی درباره پیوستن به استقلال گفته: اولویتم حضور در فوتبال اروپاست چون در سن کم به این افتخار رسیدم اما حالا که پیشنهاد استقلال آمده دوست دارم با تمام وجود هواداران این تیم را خوشحال کنم و اگر تمایلی به حضور در استقلال نداشتم در مورد پیشنهاد این تیم فکر نمی‌کردم.

سلمانی افزود: استقلال و پرسپولیس دو ویترین تیم‌های ایرانی در ایران هستند و هر بازیکنی دوست دارد در این دو تیم به میدان برود. به هر حال امیدوارم این اتفاق نصیب من شود.

اینستاگرام جعفر سلمانی

اینستاگرام جعفر سلمانی

صفحه رسمی وی نشانی در دسترس عموم قرار دارد

 

نظرات