قابلیت اسپویلر تلگرام چیست + آموزش تصویری نحوه ساخت و ارسال پیام با اسپویلر

0

آموزش و راهنمای تصویری نحوه فعالسازی و ارسال پیام با اسپویلر تلگرام

اسپویلر تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ + آموزش و راهنمای تصویری نحوه فعالسازی و ساخت و ارسال پیام با اسپویلر تلگرام را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه برای شما کاربران عزیز قرار دادیم

قابلیت جدید اسپویلر تلگرام (Spoiler Message) در نسخه تازه Telegram 8.4 در دسامبر ۲۰۲۱ فعال شده و کاربران می توانند با بروز رسانی تلگرام خود از این قابلیت جدید استفاده کنند. اما پیام اسپویلر چیست و چه کاربردی دارد؟ در ادامه ما برای شما راهنمای کامل نحوه ساخت و ارسال پیام با اسپویلر در پیام رسان تلگرام را توضیح می دهیم

آموزش و راهنمای تصویری نحوه فعالسازی و ارسال پیام با اسپویلر تلگرام

قابلیت اسپویلر تلگرام چیست + آموزش نحوه ساخت و ارسال پیام با اسپویلر

پیام اسپویلر قابلیت و ویژگی جدید این پیام رسان است که ابتدا برای فعال کردن این قابلیت باید تلگرام خود را آپدیت کنید و بعد از بروز رسانی کردن می توانید قابلیت اسپویلر را مشاهده کنید

قابلیت اسپویلر امکان مخفی کردن متن هست که بزرگترین کاربرد اون مخفی کردن اسپویل فیلم ها و سریالها به خصوص در گروه ها و با عرضه فیلم اسپایدرمن جدید هست.

برای فعال کردن این قابلیت فقط کافیه عبارت مورد نظرتون رو انتخاب کنید و گزینه Spoiler رو فشار بدین تا اون عبارت به صورت برفکی دربیاد. بقیه کاربران با کلیک روی اون میتونن متن مخفی شده رو مشاهده کنند.

قابلیت اسپویلر تلگرام چیست + آموزش نحوه ساخت و ارسال پیام با اسپویلر

پیام هایی که از این قابلیت استفاده میکنن فقط در آپدیت آخر تلگرام یعنی نسخه ۸.۴ به بالا نمایش داده میشن بنابراین به خصوص در هنگام استفاده در کانالها و گروه ها به این قضیه توجه کنید.

از این ویژگی در چت‌ ها می‌ توان متن پیام را مخفی کرد و تا زمانی که روی آن کلیک نکنید، برای شما نمایش داده نخواهد شد.

همچنین در نسخه جدید پیام رسان تلگرام قابلیت‌های واکنش با اموجی برای پاسخ سریع، قالب‌ بندی متن مخفی شده (اسپویلر)، کدهای QR، دکمه‌ای برای ترجمه‌ی مستقیم پیام‌ها… به تلگرام اضافه شده است.

همچنین ببیند: واتساپ بیزینس چیست و چه کاربردی دارد؟ + ساخت کانال و سوالات متداول واتساپ بیزینس

قابلیت ترجمه

برای فعال کردن این قابلیت در ابتدا به تنظیمات تلگرام و بخش Language برین و گزینه Translate رو فعال کنید. در اونجا همچنین میتونن انتخاب کنین که این گزینه برای کدوم زبان ها نشون داده نشود.

بعد از اون با کلیک روی هر پیامی گزینه Translate ظاهر میشه که اون متن رو به زبان تلگرام شما، ترجمه میکنه. لیست زبان های پشتیبانی شده بستگی به سیستم عامل شما داره و این قابلیت در iOS نیاز به iOS 15 به بالا را دارد.

نظرات