بیوگرافی عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق شغلی

0

بیوگرافی و سوابق عبدالرسول پورعباس از تدریس تا ریاست سازمان سنجس اهل کجاست + عکس

بیوگرافی و سوابق عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش کیست با عکس و پیج اینستاگرام و سوابق شغلی و علمی و تحصیلات و سن و محل تولد و همراه با زندگی شخصی و کاری عبدالرسول پور عباس از تدریس در دانشگاه امیرکبیر تا ریاست سازمان سنجش و همه چی درباره دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و استاد دانشگاه امیرکبیر در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق شغلی

بیوگرافی عبدالرسول پورعباس

دکتر عبدالرسول پورعباس, متولد خوزستان, استاد دانشگاه ، مدیر ارشد ، رئیس دانشگاه علمی کاربردی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی است. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس ریاضی از دانشگاه اهواز و فوق لیسانس از دانشگاه شیراز و دکترای ریاضی است، در دوران انقلاب و جنگ نیز نقش داشته است.

دکتر پورعباس درباره مدرس تحصیلی حود گفنه: لیسانس من نزدیک به ۱۰ سال به درازا کشیده شد. در حالی که در جنگ و مسیر انقلاب نقش ایفا می‌کردم.

بیوگرافی و سوابق عبدالرسول پورعباس از تدریس تا ریاست سازمان سنجس اهل کجاست + عکس

 

همسر و فرزندان عبدالرسول پورعباس

زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

سوابق شغلی و علمی

پور عباس، پیش از این نیز در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ ریاست این سازمان را برعهده داشت. وی که عضو هیات علمی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مرتبه استادی است، ریاست دانشگاه علمی کاربردی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

او با پایان جنگ به تهران بازگشت و تحصیل را ادامه داد و موفق به اخذ فوق لیسانس در دانشگاه شیراز شد و از طریق امتحان اعزام دکتری به عنوان نفر اول برگزیده شد. در پایان دهه ۷۰ به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) و سپس دانشگاه امیرکبیر مشغول خدمت به جامعه علمی‌ شد و اکنون نیز به عنوان استاد تمام رشته ریاضی مشغول تدریس در دانشگاه امیرکبیر هست.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق مسعود توکلی قاضی کرمانی و همسرش + عکس ها و خانواده و حواشی

سوابق عبدالرسول پورعباس

دوران جنگ

دکتر پورعباس در دوران جنگ نیز از رزمنداگن جنگ بوده و در ابتدا به عنوان یک دانشجو سپس با عضویت در بسیج ادامه داد و نهایتاً به سپاه پیوست. در بخش سازماندهی نیروی انسانی آموزش مهندسی و تقریبا در همه قسمت‌‌های جنگ فعال بوده است.

عکس های عبدالرسول پورعباس

استعفای ابراهیم خدایی

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجشاز ریاست سازمان سنجس استعفا کرد و عبدالرسول پورعباس جانشین وی شد.

بعد از استعفای ابراهیم خدایی، عبدالرسول پورعباس رئیس اسبق سازمان سنجش آموزش کشور با حکم وزیر علوم به ریاست این سازمان منصوب شد.

دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار نامه ای از ریاست سازمان سنجش خداحافظی کرد. وی در این نامه علت خداحافظی خود را پایان ماموریت خود اعلام کرده است.

سوابق عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش

عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش کیست

عبدالرسول پورعباس با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ریاست سازمان سنجش آموزش کشور را برعهده گرفت.

دکتر عبدالرسول پورعباس

با توجه به مراتب تعهد، دانش، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی در آموزش عالی کشور به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور» منصوب می شوید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.»

عبدالرسول پورعباس دارای بیش از ۱۰ تالیف و ترجمه، بیش از ۴۸ عنوان مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و ارائه بیش از ۴۰ مقاله در همایش‌های و کنفرانس‌های علمی داخلی است.

نظرات