بیوگرافی و سوابق مسعود توکلی قاضی کرمانی و همسرش + عکس ها و خانواده و حواشی

0

بیوگرافی مسعود توکلی قاضی کرمانی از شروع تا نجات جان متهم و همسرش + عکس های شخصی و خانواده و همسر و فرزندان قاضی مسعود توکلی و زندگی شخصی و تحصیلات و حواشی و ماجرای نجات جان متهم و مصدوم شدن تا حضور در برنامه بدون تعارف علی رضوانی و پیج اینستاگرام مسعود توکلی قاضی مجتمع شهید باهنر کرمان را در ادامه کامل از مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی و سوابق مسعود توکلی قاضی کرمانی و همسرش + عکس ها و خانواده و حواشی

بیوگرافی مسعود توکلی قاضی کرمانی

قاضی مسعود توکلی, متولد ۱۳۶۳ در شهرستان بم و روستای محمدآباد شیخ کرمان، قاضی دادگستری کرمان است. مسعود توکلی‌ قاضی شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان که به شعبه صلح و سازش معروف است، در اقدامی انسانی از خودکشی یک متهم ممانعت کرد و خودش دچار آسیب جدی در ناحیه مهره‌های کمر شد و به زیر تیغ جراحی رفت.

ازدواج و همسرش

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

بیوگرافی مسعود توکلی قاضی کرمانی کیست

تحصیلات

ایشان تحصیلات حوزوی سطح ۱ و ۲ و ۳ و درس خارج را گذرانده و دارای فوق لیسانس حقوق و جزا و جرم شناسی می باشد.

ماجرای کامل نجات جان متهم توسط مسعود توکلی قاضی کرمانی

قاضی مسعود توکلی طی روزهای گذشته در دفتر کارش در شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان که به شعبه صلح و سازش معروف است، مشغول به انجام امورات قضایی و رسیدگی به پرونده‌ها بود که متهمی را به جرم سرقت‌ به جایگاه متهم احضار کرد و این آغاز ماجرایی بود که همگان از آن وقوع آن بی اطلاع بودند.

قاضی مسعود توکلی درباره روز ماجرا می‌گوید: آن روز مانند روزهای معمولی در دفتر کارم مشغول به انجام امورات قضایی بودم و متهم ۳۶ ساله‌ای که به جرم ارتکاب سرقت‌ باید مورد تحقیقات قرار می‌گرفت را صدا کردم و همزمان مشغول مطالعه خلاصه پرونده بودم که متهم وارد شد و به روال همیشه، با او احوالپرسی کرده و از او دعوت کردم که در جایگاه مربوطه بنشیند.

وی ادامه داد: آن روز به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا و به درخواست مامور همراهی کننده متهم، پنجره اتاق باز شد و این در حالی بود که پنجره در نزدیکی محل استقرار متهم قرار داشت.

بیوگرافی و زندگینامه قاضی مسعود توکلی

قاضی توکلی تصریح کرد: در همان لحظات اولیه بود که حرکات متهم توجهم را به خود جلب کرد و دیدم که وی پاهای خود را به روی صندلی جمع کرده و احساس کردم در صدد انجام کاری است که در همین میان متهم به درون چارچوب پنجره پرید و قصد داشت که خود را به بیرون پرت کند.

سراسیمه به سمت پنجره دویدم و متهم را پیش از سقوطش گرفتم. تا کمر به بیرون از پنجره خم شده بود و دست‌های متهم را گرفته بودم و متهم چون آویزان شده بود، سنگین‌تر از معمول بود و در همین حال بود که احساس کردم صدایی از بین استخوان‌های کمرم شنیدم اما به آن توجهی نکردم.

توکلی بیان کرد: در نهایت متهم از دستم رها شد و به پایین افتاد، اما چون چند متر آویزان بود و از طرفی از شدت سرعت پرتاب او کاسته شده بود، کاملا سلامت بود و هیچ مشکلی برای او پیش نیامد.

بدون تعارف قاضی کرمانی

وی ادامه داد: در همان لحظات اولیه وقتی حفاظت دادگستری شکایتی را علیه متهم مطرح کرده بود، رضایت دادم و نامه رسمی مربوط به مامور حاضر در صحنه را نیز به او ارائه کردم تا مشکل اداری برای وی ایجاد نشود و پس از آن به دلیل درد کمر به منزل مراجعه کردم.

قاضی توکلی گفت: پس از چند روز از وقوع این ماجرا، ناگهان دیدم این پای راست من از درد فلج شد کاملا انگار داخل این پا یه چیزی منفجر کردند، دیگه دکترا گفتند متاسفانه مهره آخر کمر آسیب دیده، دیسک کمر پاره شده و وارد کانال نخاعی شده و نخاع تحت فشار است که باید فورا عمل جراحی باز باید بشود و اصلا تعلل نکنید.

همچنین بخوانید: بیوگرافی حسن رجبی قاضی هشترودی + ماجرای خرید گوشی برای دزد و عکس ها

بدون تعارف قاضی کرمانی

۵ دی ماه ۱۴۰۰ برنامه بدون تعارف پای صحبت‌های قاضی کرمانی نشست که متهم را از خودکشی و مرگ نجات داد، اما کار خودش به عمل جراحی کشید.

عکس های قاضی مسعود توکلی که جان متهم را از خودکشی نجات داد

زندگی سخت در کودکی

از بچگی زندگی سختی داشتم، یعنی اتفاقات سختی در زندگی من افتاده و یه جورایی خدا درس‌های زیادی به من داده، اون لحظه هم من دیگه خودم رو قاضی و … و ذلک فرض نکردم، فقط کسی که باید جلوی یک حادثه را بگیرد، زن و فرزند داشت و این‌ها و نگذاره بچه‌های این شخص مثل من یتیم بشن، چون من در یازده دوازده سالگی پدر و مادرم رو از دست داده بودم و سختی‌های زیادی کشیدم. کسی را که نداشتیم دیگه مدارس شبانه روزی رفتیم ثبت نام کردیم و حتی هزینه شبانه روزی را هم نداشتیم.

از ابتدا کمیته امدادی شدیم، ولی بازم اون مدارس شبانه روزی هزینه خاص را می‌خواست و من تا پنج شنبه که کلاس بودم، جمعه‌ها می‌رفتم کارگری می‌کردم

نظرات