بیوگرافی علی منصوری بازیگر و همسر و پسرش پارسا + عکس های خانوادگی و ماجرای طلاق

0

بیوگرافی و عکس های «علی منصوری» بازیگر و آهنگساز + اینستاگرام و زندگی شخصی

بیوگرافی و عکس های جدید علی منصوری بازیگر و آهنگساز و همسرش و فرزندانش بازیگر خط قرمز + اینستاگرام و زندگی شخصی و ماجرای طلاق، علی منصوری آهنگساز و بازیگر تلویزیون و سینما می باشد. با بیوگرافی، سوابق هنری و عکس های اینستاگرامی او با ما همراه باشید

علی منصوری یکی از بازیگران کمتر شناخته شده و کم کار ایرانی میباشد که اوج فعالیتش در دهه هفتاد و با بازی در سریال خط قرمز بوده ، اما بطور ناگهانی تصمیم می گیرد از بازیگری کناره گیری گرفته و شغل جدید موسیقی و آهنگسازی را دنبال کند. او اینروزها با بازپخش سریال گل مرداب در شبکه آی فیلم به تلویزیون برگشته و چندی پیش نیز سریال خط قرمز از آی فیلم پخش شد، مخاطبان ایشان را با دیدن این سریال نوستالژی و پر مخاطب بار دیگر در تلویزوین مشاهده کردند. با بیوگرافی، سوابق هنری و عکس های اینستاگرامی جدید او با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و آهنگساز و همسر و پسرش پارسا + عکس های خانوادگی و پیج اینستاگرام علی منصوری بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز با زندگی شخصی و هنری علی منصوری از بازیگری تا موسیقی و آهنگسازی همراه با عکس های جدید و آثار و سوابق موسیقی و فیلم شناسی علی منصوری بازیگر نقش “نیما” در سریال خط قرمز و بازیگر سریال گل مرداب را در ادامه از مجله حرف تازه دریافت کنید.

بیوگرافی علی منصوری بازیگر و همسر و پسرش پارسا + خانواده و عکس ها و شغل جدید

بیوگرافی علی منصوری بازیگر

علی منصوری, (ali mansouri) زاده ٢۵ شهریور سال ١٣۵٣ در تهران متولد شد. بازیگر و آهنگساز و نوازنده پیانو اهل ایران است که با بازی در سریال خط قرمز در نقش “نیما” و سریال گل مرداب به مخاطبان معرفی شد. او سالهاست که از بازیگری کناره گرفته و در حال حاضر در زمینه موسیقی و آهنگسازی فعالیت دارد

عکس های جدید علی منصوری بازیگر و همسرش

عکس های جدید همسر و پسر علی منصوری بازیگر

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و اکنون پدری جوان است. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام پارسا است که هم اکنون در سن جوانی بسر می برد که عکسی جدید را در زیر مشاهده میکنید

عکس های جدید همسر و پسر علی منصوری بازیگر

عکس جدید علی منصوری بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز

منصوری با بازی در سریال خط قرمز در نقش نیما به مخاطبان معرفی شد و هنوز چهره و نام این بازیگر درخاطره ها و یادها ماندگار شده و بینندگان تلویزیون این بازیگر را با سریال خط قرمز به یاد دارند

وی آهنگساز برجسته ای است و مدتی کارهای بنیامین را آهنگسازی می‌کرد، اما مدتهاست از ارکستر بنیامین بهادری جدا شده است، فعالیتهای مستقل خود را از سرگرفته است.

این آهنگساز با اعلام این خبر عنوان کرد: در حال حاضر از آنجایی که با خواننده خاصی همکاری ندارم، فعالیت خود را بر روی ساخت موسیقی فیلم متمرکز کرده ام و مشغول ساخت موسیقی بر روی یک فیلم و همین طور یک مستند فوتبالی هستم.

بیوگرافی و عکس های جدید علی منصوری بازیگر و آهنگساز و همسر و پسرش پارسا + خانواده و پیج اینستاگرام

سوابق موسیقی

این بازیگر درباره کناره گیری از بازیگری و ورود به عرصه موسیقی گفته: من که پیش از این به عنوان بازیگر شناخته شده بودم با حضور در عرصه موسیقی با انتقاداتی مواجه شدم و حال که در عرصه موسیقی فعالیت میکنم، در عرصه بازیگری مورد نقد واقع میشوم. انگار هر کس هر دو هنر را با هم داشته باشد محکوم به انتخاب یکی از آنهاست.

در حالی اهالی موسیقی من را در عرصه موسیقی قبول ندارند که من از سال ۷۷ موسیقی حرفه ای را با انتشار اولین آلبومم آغاز کرده ام. این عده فکر میکنند من به واسطه رفاقت نزدیک با بنیامین بهادری وارد عرصه موسیقی شده ام و یا همکاری های نزدیکی با ایلیا منفرد داشته ام.

تولید سریال «خط قرمز» مربوط به سالهای ۸۰ است و من پیش از آن کار موسیقی کرده بودم و مدارک آن نیز موجود است.

بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز کیست

شروع موسیقی

منصوری به دلیل علاقه به موسیقی از سن ١٠ سالگى به فراگیرى ساز روى آورد و نواختن ساز را آغاز کرد.

او از سال ۷۷ موسیقی حرفه ای را با انتشار اولین آلبومش آغاز کرد و در طول فعالیت هنری خود با خوانندگان معروفی همکاری داشته است.

در سال ٧٨ آلبوم ایلیا وارد بازار موسیقى شد که تنظیم الکترونیک این اثر را به عهده داشت.

همچنین بخوانید: بیوگرافی ایمان اشراقی بازیگر دکتر و خانواده اش + عکس های جدید و درگذشت مادر

بیوگرافی علی منصوری بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز

سوابق بازیگری

وی در سال ١٣٧۶ وارد دانشکده هنر و معمارى تهران شد و در رشته بازیگرى به تحصیل مشغول شد و اکنون دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری است.

این بازیگر کشورمان طى یک فراخوان براى بازى در نقش نیما در سریال خط قرمز انتخاب شد تا سکوی پرتابش باشد بسوی شهرت.

بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز، در کنار کار بازیگرى، دست از موسیقی نکشید و همچنان به ساخت موسیقى فیلم و تنظیم آهنگ مشغول بود

از جمله فیلم و سریال هایی که ایشان در آن حضور داشته میتوان به سریال های خط قرمز ، سریال گل مرداب ، سریال کمکم کن ، سریال غریبانه ، سریال با من قرار بگذار، سریال ضربان و فیلم های سرزمین مادرى ، رویاى آخر ، جاده متروک ، قند ترش و… اشاره کرد.

از جمله سوابق موسیقی وی میتوان به ساخت موسیقى براى چندین فیلم و سریال همچون: فیلمهاى م مثل معلم و قند ترش و ….اشاره کرد.

صفحه اینستاگرام علی منصوری

صفحه شخصی وی با نشانی alimansouriofficial در دسترس عموم قرار دارد. البته صفحات یادی به نام این بازیگر قدیمی و آهنگساز امروز در شبکه اجتماعی اینستاگرام باز شده است.

عکس های جدید اینستاگرام علی منصوری بازیگر

بیوگرافی علی منصوری بازیگر سریال گل مرداب

 

نظرات