اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گل مرداب با نقش + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال گل مرداب و بیوگرافی نقش های در سریال گل مرداب با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال گل مرداب”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی پرویز امیر افشاری و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب با بازی پویا امینی است. این سریال محصول سال ۸۱ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در همان سال از شبکه پنجم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم از ۸ دی ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گل مرداب با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی همه بازیگران سریال گل مرداب با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال تلویزیونی گل مرداب و بیوگرافی نقش های در این مجموعه با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

گل مرداب روایتگر سرگشتگی جوانانی ست که به دلیل مسائل مختلف پیرامونشان مانند اختلافات خانوادگی، درک نکردن والدین پول زیاد، معاشر نامناسب گرفتار معضل اعتیاد می شوند.

خلاصه داستان سریال گل مرداب

برخی از این جوانان توانایی گریز از دام اعتیاد را دارند و عده ای دیگر به کمک دوستان و خانواده نیازمندند. گفتنی است این مجموعه با موضوع مواد مخدر در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

امیر افشاری کارگردان اين مجموعه با اشاره به اين نکته که آدمهاي منفعل بهترين طعمه براي اشاعه دهندگان مواد مخدر هستند، گفت : جوانان خيالپرداز و رويايي به دليل وجود مشکلات و براي فرار از واقعيت ها، بدون در نظر گرفتن عواقب اعتياد، به سمت آن مي روند و به دامي گرفتار مي شوند که رهايي از آن به آساني ميسر نيست و در نتيجه به انسانهايي باطل و منفعل تبديل مي شوند.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گل مرداب به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال گل مرداب به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: پرويز امير افشاری، تهیه کننده: آرمان زرین کوب، نویسنده: غلامحسین حسنی زاده، تصويربردار: علی عاملی، موسیقی: پیمان شمس، تدوين: حسن ايوبی، نورپرداز: ناصر بيک زاده، طراح صحنه: شيرين پوريايی، گريم: محسن بابايی، تصويربردار: علی عاملی.

نظرات