عکس / استوری جنجالی هستی سهرابی فر به کنعانی زادگان و تهدید به اسیدپاشی

1

ماجرای استوری جنجالی هستی سهرابی فر به کنعانی زادگان و اتوبوس تیم ملی و تهدید به اسیدپاشی

روز گذشته هستی سهرابی فر بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان با انتشار استوری کنایه و تیکه دار به ماجرای کنعانی زادگان و قرار گذاشتن با دوست دخترش در اتوبوس تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد که گویا این استوری برای او دردسر ساز شده و از سوی برخی افراد ناشناس تهدید به اسیدپاشی شده است. در ادامه عکس استوری هستی سهرابی فر درباره ماجرای فایل صوتی کنعانی‌زادگان تا تهدید به اسیدپاشی را کامل بخوانید

ماجرای استوری جنجالی هستی سهرابی فر به کنعانی زادگان و اتوبوس تیم ملی و تهدید به اسیدپاشی

استوری هستی سهرابی فر به ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان

مجله حرف تازه – روز گذشته هستی سهرابی فر ملی‌پوش سابق فوتبال بانوان ایران در واکنش به ماجرای فایل صوتی محمدحسین کنعانی زادگان عکسی با اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که باعث دردسر برای او شد.

گویا خانم سهرابی فر برای این انتشار این استوری کلی فحش خورده و حتی تهدید به اسیدپاشی از سوی افراد ناشناس شده است.

وی درباره حواشی اخیر اتوبوس تیم ملی فوتبال آقایان اظهار داشت: همیشه زمانی که برای شخصی در فضای مجازی حاشیه‌ای پیش می‌آید، خیلی ناراحت می‌شوم که چرا باید اشتباه یک فرد آنقدر در فضای مجازی دست به دست شود. حقیقتا از انتشار استوری با عکس اتوبوس تیم‌ ملی منظور خاصی نداشتم. ولی آنقدر سر این آقا فحش خوردم که خودم هم شوکه شدم. آقای کنعانی‌زادگان بچه نیستند، این کارشان هم اصلا یک اشتباه ساده نیست، بلکه یک فاجعه است. واقعا خیلی از چنین موضوعی ناراحت شدم.

کامل بخوانید: جنجال فایل صوتی و ویس لورفته محمد حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

استوری هستی سهرابی فر به ماجرای کنعانی زادگان و اتوبوس تیم ملی

تهدید به اسیدپاشی خانم فوتبالیست

آنقدر شدت حملات به من در فضای مجازی بعد از انتشار این استوری شدید بود که حتی از طرف افرادی تهدید به اسیدپاشی شدم. مدام برایم در دایرکت می‌نویسند که روی صورتت اسید می‌ریزیم و بلاسرت می‌آوریم. واقعا نمی‌دانم چه حرفی باید به آن‌ها بزنم. درست است که هر انسانی جایزالخطاست و حق اشتباه کردن دارد، ولی واقعا موضوع آقای کنعانی‌زادگان یک اشتباه ساده نیست. واقعا این چه طرز حرف زدن و برخورد کردن با یک خانم است.

 

1 دیدگاه در “عکس / استوری جنجالی هستی سهرابی فر به کنعانی زادگان و تهدید به اسیدپاشی

  1. مجتبی گفت:
    0
    6

    گه خوردی استوری گذاشتی

نظرات