جنجال فایل صوتی و ویس لورفته محمد حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

1

فایل صوتی لورفته حسین کنعانی زادگان با یک دختر جنجالی شده و در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. اما ماجرا چیست و فایل صوتی و ویس محمد حسین کنعانی زادگان چیست در ادامه میخوانید

جنجال فایل صوتی و ویس لورفته محمد حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

ماجرای جنجالی فایل صوتی و ویس لورفته محمد حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

مجله حرف تازه – در حالی که روز گذشته محمدحسین کنعانی زادگان در لیست تیم منتخب سال آسیا قرار گرفت، خبر بدی در خصوص وی منتشر شد. انتشار فایل های صوتی عجیب از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی برای او به همراه داشته است.

وی در طول صحبت هایش به دنبال دریافت عکس منشوری از یک دختر است. صوت های منتشر شده نشان می دهد، تا این لحظه حداقل ۴ صوت از وی منتشر شده است که با سانسور بخش هایی از آنها به انتشار آن دست می زنیم.

پس از انتشار گسترده این صوت ها گفته می شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این مدافع جنجالی را برای ادای توضیحاتی به این نهاد احضار کرده است.

ماجرای حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

انتشار یک فایل صوتی عجیب از یک ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی را برای فدراسیون به همراه داشته است.

در این رابطه گفته می‌شود در پایان یکی از جلسات تمرینی تیم ملی و در حالیکه بازیکنان به دنبال سوار شدن در اتوبوس هستند، یکی از بازیکنان لژیونر جملاتی را خطاب به یکی از هواداران بانوی حاضر در آن محل به کار می برد که اکنون ارائه آن به کمیته اخلاق باعث دردسر بزرگی شده که احتمال خط خوردن این بازیکن از اردوی بعدی را نیز افزایش داده است.

همچنین بخوانید: فیلم کامل / توهین زشت کنعانی زادگان به استقلال را ببینید

کمیته اخلاقی

در این زمینه، پیگیری های حراست فدراسیون در هفته های اخیر پیرامون این موضوع ادامه داشته و پرونده در حال بررسی توسط مسولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است و قرار است چند نفر در این ارتباط به این کمیته احضار شوند.

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در ماههای گذشته بابت اتفاقات رخ داده پیرامون فدراسیونش به شدت تحت فشار افکار عمومی قرار دارد و حاشیه تاسف بار اخیر در اردوی تیم ملی هم قطعا باعث تشدید این موارد خواهد شد و باید دید مسولان مربوطه با توجه به افشا گسترده مستندات مربوطه چه واکنشی نشان خواهند داد.

لازم به ذکر است که ویدئوی فحاشی حسین کنعانی زادگان به استقلال مدعی شد صداگذاری روی او انجام شده و باید دید آیا در خصوص این ویس ها هم همان ادعاها را تکرار می کند یا خیر؟

یش از این نیز رامین رضاییان یکی دیگر از مدافعان ملی پوش با حواشی مشابه روبرو شد. وی که یکی از آماده ترین بازیکنان ایرانی است مدتهاست که به تیم ملی فوتبال دعوت نمی شود. در میان اهالی فوتبال به صورت غیر رسمی گفته می شود که دلیل عدم دعوت وی فنی نیست.

اکنون باید دید آیا کنعانی زادگان هم به سرنوشت مدافع قبلی دچار می شود یا خیر؟ در صورت محرومیت کنعانی زادگان وی به احتمال زیاد حضور در جام جهانی فوتبال را از دست خواهد داد./منبع: بتاکاپ

البته ممکن است این ویس ها و فایل صوتی ساختگی باشد و اصلا صحت نداشته باشد، باید منتظر ماند و دید که واکنش این ملی پوش فوتبال درباره این ماجرا چیست

1 دیدگاه در “جنجال فایل صوتی و ویس لورفته محمد حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی

  1. تیلور گفت:

    صداگذاری نیست اتفاقا خود خودشه
    نمیدونم این مکتب حاج عبده‌ چرا اینهمه بی همه چیزه؟؟؟!!!!

نظرات