مدل شینیون جدید ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ | مدل شینیون جدید باز و بسته

0

“ مدل شینیون جدید ۲۰۲۲ “، تصاویر مدل شـینیون باز جدید و زیبا با متد های روز +  جدیدترین مدل شـینیون خطی حرارتی + مدل شـینیون |پ مدل از لاکچری ترین مدل های شینیون  را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. اولین گام در معرفی انواع شینیون مو، تعریفی از عبارت شینیون است؛ شینیون در کلمه به معنای جمع کردن موها در پشت سر و مدل دادن به آن برای زیباتر شدن صورت و مو است.

مدل شینیون جدید

مدل شینیون جدید ۲۰۲۲

روش پایه‌ای و مهم دیگر روش بوکله ‌کردن است. این تکنیک نیز در اکثر شینیون‌های بسته مانند شینیون گوجه‌ای کاربرد دارد. بوکله کردن مو به ‌معنی پیچیدن و جمع‌ کردن قسمت حجیمی از موها در پشت گردن یا بالای سر است.
بعد از پوش‌ دادن باید وزی موها را بگیرید برای این‌ کار استفاده از کرم ‌مو به‌ شدت توصیه می‌شود. دقت‌ کنید بوکله پایه‌ای شما باید محکم باشد و گرنه شینیون پس از مدتی باز خواهد شد. بنابراین شما باید از فیکس شدن پروتز و سنجاق‌ها مطمئن شوید و بهتر است در ابتدای ‌کار، آن قسمت از موها را که به عنوان پایه در نظر می‌گیرید با کش‌ مو و محکم ببندید.

مدل شینیون جدید

مدل شینیون جدید ۱۴۰۱

در کل بدانید در روز عروسی، راحتی شما نیز مهم است. نباید مدلی انتخاب کنید که باعث سنگینی سرتان شود یا متناسب چهره‌، میکاپ و لباس‌تان نباشد. استفاده از اکسسوری را نیز حتما در نظر بگیرید. به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر تاج‌های بسیار بزرگ و سنگین محبوب نیستند و اکسسوری‌های ظریف و مینی‌مال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شینیون خطی یکی از مورد علاقه ترین سبک های شینیون است؛ که امروزه انتخاب بیشتر خانم ها برای شرکت در مراسم های مهمانی و عروسی می‌باشد. در معرفی انواع شینیون مو، این مدل را مدلی جذاب و بی نظیر می‌نامند، استفاده از ظرافت و زیبایی در جمع کردن و فرم دهی موها در این مدل یکی از ویژگی های مورد توجه این سبک از مدل شـینیون است.

 

مدل شینیون جدید

مدل شینیون جدید

 

مدل شینیون جدید

مدل شینیون جدید

مدل شینیون جدید

مدل شینیون جدید

مدل شینیون جدید

 

مدل شینیون جدید

 

نظرات