آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ به دلیل بارندگی و کرونا

5

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ به دلیل سرما و بارندگی و کرونا امیکرون در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و … و آیا فردا دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ مدارس اصفهان و تهران و تبریز و شهرستان های غرب و جنوب غرب و شمال کشور تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی ۶ دی ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 6 دی 1400 به دلیل بارندگی و کرونا

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ به دلیل بارندگی و کرونا

با توجه به بارش برف سنگین در برخی شهرهای کشور و برودت هوا و همچنین شیوع کرونا امیکرون تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ در برخی استان ها دور از انتظار نیست و احتمال می رود که مدارس حضوری تعطیل شوند و بصورت انلاین و از طریق شاد کلاس ها برگزار شود

 

♦️امتحانات دانش آموزان در شرایط کرونایی

🔹️امتحانات دانش آموزان امسال حضوری برگزار می شود و مسئولان مدارس به همراه بازرسان وزارت بهداشت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت کامل دارند.

♦️به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، روز دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل برودت هوا در شهرهای نیر و هیر مقطع ابتدایی نوبت صبح و عصر آموزش به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

در حال بروزرسانی و ….

گفتنی است با شناسایی اومیکرون، سویه جدید کرونا در کشور، نگرانی‌ها برای شیوع بیشتر این سویه بالا رفته است و آنطور که معاون بهداشت وزارت بهداشت گفته، قرار است امروز برای مقابله با سویه امیکرون و تعطیلی مدارس تصمیمات قطعی گرفته شود.
کمال حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت به ایلنا گفته، قرار است امروز در ارتباط با تصمیمات برای مقابله با سویه امیکرون و تعطیلی مدارس تصمیمات قطعی گرفته شود.

لازم به ذکر است که آسمان تهران فردا (۶ دی ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۷ دی ماه) آفتابی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۸ دی ماه) ابری با حداقل دمای ۴ درجه و با حداکثر دمای ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اگرچه هوای تهران امروز (۶دی ماه) در محدوده قابل قبول قرار دارد، اما از اواخر وقت برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس دور از انتظار نیست.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۶ دی ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه (۶دی ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

5 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ به دلیل بارندگی و کرونا

  1. سمانه گفت:

    فقط ميخوان بگن مدارس باز كرديم . هيچ نظارتي نيست . بچه تا بيمار و در كنار هم در كلاس هستند ، اين چه وضعي ؟ بچه هامون موش آزمايشگاهي واكسن ، كرونا و … نيستند

  2. نیلا گفت:

    سلام من نیلوفر هستم لطفا به پیج
    من سر بزنید ممنون

  3. من دانش اموز گفت:

    این چه وضعشه جون ما مهمتر نمره هست که اینکارا چیه والا ما مهن تریم بزارین وقتی کرونا رفت مدارس بزا کنید والا ما انسانیم گاو یا گوسفند نیستیم که 😭 💔

  4. مادر نگران گفت:

    هیچ نظارتی در مدارس وجود ندارد دروغ محض است و جان دانش آموزان و معلمان بازیچه وزیر آموزش و پرورش شده آقای رئیسی شما به داد ما برس

  5. آریا اسکندرزاده گفت:

    نظری ندارم

نظرات