آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ به علت بارش برف و امیکرون

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا و امیکرون در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و دیگر شهرهای ایران و آیا فردا یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ مدارس اصفهان و تهران و تبریز و شهرستان های غرب و جنوب غرب و شمال کشور تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی فردا یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 5 دی 1400 به علت بارش برف و امیکرون

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ به علت بارش برف و امیکرون

با توجه به بارش برف سنگین در برخی شهرهای کشور و برودت هوا و همچنین شیوع ویروس امیکرون تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۵ دی در برخی استان ها دور از انتظار نیست و احتمال می رود که مدارس حضوری تعطیل شوند و بصورت انلاین و از طریق شاد کلاس ها برگزار شود

تا این ساعت هنوز خبری از اعلام تعطیلی مدارس در استان ها و شهرهای کشورمان نیست و در صورتی که تعطیلی مدارس اعلام شود در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است که هواشناسی تا روز یکشنبه (۵ دی ۱۴۰۰) کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور را پیش بینی کرد.

آسمان تهران فردا (۵ دی ماه) آفتابی با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۶ دی ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌ شنبه (۷ دی ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲ درجه و با حداکثر دمای ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

♦️اطلاعیه شماره ( ۱ ) تعطیلی آموزشهای حضوری مدارس استان آذربایجان شرقی

🔹بعلت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا یکشنبه ۵ دیماه ۱۴۰۰

اهر
🔹آموزشهای حضوری در تمامی دوره های تحصیلی روستایی شیفت صبح و بعد ازظهر تعطیل میباشد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.
🔹تعطیلی شامل امتحانات نهایی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
🔹 امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام می شود./صداوسیما

 

♦️اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز یکشنبه ۵ دی

🔹روز یکشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهرهای خلخال و کوثر کلیه دوره های تحصیلی نوبت صبح و عصر/ در اردبیل، سرعین و نیر دوره های ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت صبح و عصر/ در خورش رستم و شاهرود نیز دوره ابتدایی نوبت صبح و عصر، آموزش بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون های حضوری در دوره های اعلام شده لغو و به روزهای بعد موکول می گردد. ضمناً امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

♦️تعطیلی مدارس دوره ابتدایی شهری و روستایی خوی و سلماس

🔹️با توجه به برودت شدید هوا و احتمال یخبندان در شهرستان‌های خوی و سلماس فردا یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۵ تمام مدارس ابتدایی شهری و روستایی خوی و سلماس غیر حضوری اعلام شده است.
🔹️اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با توجه به برودت هوا و احتمال یخبندان اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس صادر کرد.
🔹️در این اطلاعیه آمده است با توجه به برودت شدید هوا و احتمال یخبندان، مدارس دوره ابتدایی شهری و روستایی خوی و سلماس روز یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۵ در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود، همچنین تمام مدارس بوکان با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهد کرد./فارس

در حال بروز رسانی …

نظرات