آشنایی با بهترین هتل‌های کیش

0

جزیره مدرن کیش علاوه بر اینکه مراکز خرید بزرگ و شیک، جاذبه‌های تاریخی دیدنی و همچنین تفریحات آبی و غیرآبی مختلفی دارد، هتل‌های لوکس و باکیفیتی نیز دارد که برای اقامت چندین روزه در این جزیره، می‌توانید در آن هتل‌ها اقامت به یاد ماندنی را تجربه کنید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این هتل‌های خوب و معروف جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به این جزیره سفر کنید، این هتل‌ها را مد نظر داشته باشید. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین هتل های کیش

هتل میراژ

یکی از هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش که در بلوار دریا و در نزدیکی ساحل و مراکز خرید معروف این جزیره ساخته شده است، هتل میراژ کیش می‌باشد. برای اقامت در این هتل می‌توانید از اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف ۲ تا ۴ نفره آن رزرو کنید و با خیال راحت به هتل بروید. هتل میراژ امکانات دیگری مانند سالن آمفی تئاتر و سالن همایش نیز دارد که می‌توانید برای مراسم و جلسات خود روی آنها حساب کنید. برای صرف غذا و نوشیدنی نیز می‌توانید به رستوران و یا کافی شاپ هتل مراجعه کنید.

هتل بین‌المللی

یکی دیگر از هتل‌های معروف جزیره کیش که جزو هتل‌های ۵ ستاره آن است و در تقاطع بلوار سنایی و دریا قرار گرفته، هتل بین‌المللی کیش است. این هتل امکانات مختلفی از جمله استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ دارد و داخل هتل نیز رستورانی وجود دارد که برای صرف ناهار و شام می‌توانید به آنجا بروید. یکی از مزایای این هتل، نزدیکی آن به سواحل خلیج فارس است و خیلی راحت و با پای پیاده می‌توانید خود را به ساحل برسانید و کنار آن قدم بزنید.

هتل پانوراما

آخرین هتلی که در جزیره کیش قرار است به شما معرفی کنیم، یکی از هتل‌های نوساز و البته ۵ ستاره این جزیره است که در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. هتل پانوراما کیش که در ۱۵ طبقه مجموعا ۲۶۷ اتاق برای میزبانی از مسافرانش دارد، در شرق جزیره کیش ساخته شده و دسترسی خوبی به مراکز دیدنی و پاساژهای این جزیره دارد. اگر در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید برای ناهار و شام به یکی از دو رستوران هتل مراجعه کنید و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را میل کنید و دیگر نیازی نباشد که به رستورانی خارج از هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل در کیش

جهت رزرو آنلاین هتل در جزیره کیش، می‌توانید به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید. کافیست داخل اسنپ تریپ، نام جزیره کیش را در قسمت هتل داخلی وارد کنید، سپس می‌بایست تاریخی که قرار است وارد هتل شوید و تاریخ خروج از هتل را وارد کنید. بر اساس این اطلاعات، اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های کیش را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید با مقایسه آنها، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نمایید و برای پرداخت هزینه آن، بصورت آنلاین اقدام کنید تا رزروتان قطعی شود.

نظرات