اقامت اروپا از طریق خرید ملک در پرتغال

0

آیا تا به حال به اخذ اقامت اروپا فکر کرده‌اید؟ گرچه با اخذ اقامت اروپا آینده روشنی در انتظار شما خواهد بود اما تصور کنید که همزمان با اقامت در یک کشور اروپایی بتوانید سرمایه خود را چند برابر کرده و از سود بالا بهره‌مند شوید. برخی از کشورهای اروپایی این امکان را به شما می‌دهند که از طریق سرمایه‌گذاری، اقامت کشور مقصد را اخذ نمائید. این یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاران و متقاضیان اخذ اقامت اروپا است. با توجه به اینکه خرید ملک در پرتغال یکی از مناسب‌ترین و سودآورترین روش‌های اخذ اقامت اروپا است، ما در این مطلب شما را با تمامی جنبه‌های این روش و همچنین با یکی از معتبرترین شرکت‌های مهاجرت به پرتغال آشنا خواهیم کرد.

 خرید ملک در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

کشور پرتغال یکی از بهترین برنامه‌های سرمایه گذاری را نه تنها در اروپا بلکه در سطح جهان ارائه می‌دهد. از سال ۲۰۱۲ که کشور پرتغال ویزای طلایی ارائه می‌دهد، تنوع روش‌های سرمایه گذاری باعث محبوبیت آن شده است. گلدن ویزای پرتغال یکی از مشهورترین روش‌های اخذ اقامت پرتغال است که افراد می‌توانند از طریق سرمایه گذاری نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. از جمله مهمترین انواع سرمایه گذاری در پرتغال، خرید ملک، انتقال سرمایه، ایجاد شغل و خرید سهام می باشند. اما به جرأت می‌توان گفت که در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور پرتغال، سودآورترین نوع سرمایه گذاری، خرید ملک در پرتغال است.

خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در کشور پرتغال جذاب‌ترین راه اخذ اقامت اروپا است. زیرا شما علاوه بر اخذ اقامت یک کشور اروپایی، صاحب یک خانه در پرتغال خواهید شد. این یک مزیت فوق العاده برای شهروندان غیراتحادیه اروپا تلقی می‌شود. حداقل میزان سرمایه گذاری در پرتغال از طریق خرید ملک، ۲۸۰ هزار یورو می‌باشد. در ادامه مطلب اطلاعات کلی در مورد خرید ملک در پرتغال ارائه خواهیم داد اما بهره مندی از یک سرمایه گذاری امن مستلزم اخذ مشاوره از یک دفتر مهاجرتی معتبر می‌باشد که پیشنهاد ما به شما شرکت گلدن وست است. گلدن وست یک شرکت پرتغالی است که تجربه چشم گیر در زمینه مشاوره سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال دارد. پروژه‌های سرمایه گذاری شرکت گلدن وست را می‌توانید با کلیک روی لینک و مراجعه به سایت مشاهده فرمایید.

خرید ملک در پرتغال

مزایای خرید ملک در پرتغال

  • اخذ تابعیت و پاسپورت پرتغال پس از ۵ سال خرید و نگهداری ملک
  • سرمایه گذاری با سود بالا (سود سالانه ۴ تا ۱۰ درصدی)
  • بهره مندی از یک زندگی امن و ثبات سیاسی
  • بازگشت سرمایه در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • بهره مندی از ارزش افزوده بالا
  • درآمد ثابت ماهانه با اجاره دادن ملک
  • سفر آزادانه و بدون ویزا در حوزه شنگن از ابتدای دریافت کارت اقامت

خرید ملک در پرتغال در ۲۰۲۲

در سال ۲۰۲۲، گلدن ویزای پرتغال دست خوش تغییراتی شده است که عمدتاً در زمینه خرید ملک است. تا ۱ ژانویه ۲۰۲۲، اخذ گلدن ویزای پرتغـال از طریق خرید ملک در شهرهای بزرگ مانند لیسبون و پورتو و همچنین شهرهای ساحلی امکان پذیر بود اما از ابتدای سال ۲۰۲۲ این شرایط تغییر پیدا کرده است. به گونه ای که خرید ملک در لیسبون، پورتو و سایر شهرهای ساحلی با تراکم بالا، واجد شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغـال نخواهد بود. اخذ گلدن ویزای پرتغال در ۲۰۲۲ از طریق خرید ملک در مناطق کم تراکم از ۲۸۰ هزار یورو (بازسازی) و ۴۰۰ هزار یورو (هرگونه خرید ملک) امکان پذیر خواهد بود.

خرید ملک در مناطق کم تراکم پرتغال

همانطور که گفته شد خرید ملک در پرتغال به دو روش امکان پذیر است:

خرید و بازسازی ملک به ارزش ۲۸۰ هزار یورو: در این روش شما می‌توانید یک ملک با عمر بالای ۳۰ سال و مبلغ حداقل ۲۸۰ هزار یورو در مناطق کم تراکم خریداری نموده و بازسازی کنید.

خرید ملک به ارزش ۴۰۰ هزار یورو: در این روش نیز هرگونه خرید ملک به ارزش حداقل ۴۰۰ هزار یورو امکان پذیر است.

از مزایای سرمایه گذاری در مناطق کم تراکم پرتغال می‌توان به کمترین میزان سرمایه گذاری با سود بالا و پایین بودن قیمت املاک اشاره کرد. لازم به ذکر است که در روش خرید ملک، اگر فرد تا ۵ سال ملک خود را بفروشد، از مزایای گلدن ویزا بهره‌مند نخواهد شد.

نکته: صدور ویزای طلایی پرتغال با خرید واحدهای تجاری و عمومی در شهرهای لیسبون و پورتو شامل مهمانپذیرها، هاستل‌ها، هتل‌ها، مغازه‌ها و هرگونه واحد خدماتی در سال ۲۰۲۲ همچنان پابرجاست. پس اگر قصد دارید با هدف تجارت، خرید ملک انجام دهید، همچنان می‌توانید شهرهای لیسبون و پورتو را انتخاب نمائید.

نقشه مناطق کم تراکم پرتغـال برای خرید ملک

در تصویر زیر می‌توانید نقشه مناطق کم تراکم پرتغـال را مشاهده نمائید. در نقشه زیر مناطقی که با رنگ آبی مشخص شده‌اند، در محدوده کم تراکم کشور پرتغـال قرار دارند. مناطق خارج از محدوده کم تراکم نیز با رنگ سفید مشخص شده‌اند. همانطور که مشاهده می‌کنید، سرمایه گذاری در بخش اعظمی از کشور پرتغـال امکان پذیر است. گفتنی است که بسیاری از مناطق بکر و منحصر به فرد پرتغـال در مناطق کم تراکم قرار دارند.

خرید ملک در پرتغال

خرید ملک و اخذ پاسپورت پرتغـال

پرتغال از معدود کشورهایی است که ۵ سال پس از اخذ اقامت، برای متقاضیان خود، امتیاز شهروندی و پاسپورت پرتغـال ارائه می دهد. پاسپورت پرتغـال ششمین پاسپورت قدرتمند جهان است و شما پس از دریافت آن می‌توانید به ۱۸۸ کشور جهان بدون ویزا و آزادانه سفر کنید. همانطور که می‌بینید با سرمایه گذاری در پرتغـال نه تنها به سود بالایی دست خواهید یافت بلکه صاحب یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان خواهید شد. پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع‌تر جهت اخذ مشاوره از کارشناسان گلدن وست با شماره‌های ۰۹۰۲۴۴۴۳۱۳۷ و ۰۹۳۰۲۲۲۲۷۳۲ تماس حاصل فرمائید. تیم حرفه‌ای این شرکت شما را در راستای یک سرمایه گذاری امن و مطمئن راهنمایی خواهد کرد.

افتتاح حساب بانکی و دریافت کد مالیاتی در پرتغـال

برای دریافت گلدن ویزا و خرید ملک در پرتغـال ملزم به افتتاح حساب بانکی در پرتغـال و دریافت کد مالیاتی (NIF) هستید. شماره مالیاتی یک کد ۹ رقمی مختص هر فرد در پرتغـال است. هر فردی که ساکن پرتغـال باشد و بخواهد فعالیت‌های مالی، رسمی و قانونی انجام دهد باید کد مالیاتی داشته باشد. برای افتتاح حساب بانکی و دریافت کد مالیاتی می‌توانید سفری به پرتغـال داشته باشید و از نزدیک مراحل کار را سپری کنید و یا با امضای وکالت نامه در سفارت پرتغـال در ایران، انجام امور را به وکیل محول کنید. در هر دو صورت، شرکت گلدن وست چه در ایران و چه در پرتغال همراه شما خواهد بود.

خرید ملک در پرتغال

شرکت معتبر اخذ اقامت پرتغال

شرکت گلدن وست علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، با اشراف کامل به شرایط اخذ ویزا و اقامت، متقاضیان را راهنمایی می‌نماید. گلدن وست سعی بر این دارد که سریع‌ترین راه و بهترین روش اخذ اقامت پرتغال را برای متقاضیان پیشنهاد دهد. این شرکت، خدماتی نظیر اخذ اقامت پرتغال از طریق خودحمایتی، اخذ اقامت پرتغـال از طریق خرید ملک، اخذ گلدن ویزای پرتغـال و ثبت شرکت در پرتغـال را ارائه می‌دهد. کارشناسان گلدن وست همواره آماده ارائه مشاوره و اخذ اقامت در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه هستند. جهت تکمیل فرم ارزیابی مشاوره رایگان به وبسایت گلدن وست مراجعه نمائید. پس از تکمیل فرم کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت. اقامت پرتغـال تخصص ماست.

وبسایت: www.goldenwest.pt

صفحه اینستاگرام: @goldenwest.pt

شماره واتس اپ: ۰۰۳۵۱۹۱۸۵۵۶۳۴۲ – ۰۹۰۲۴۴۴۳۱۳۷ – ۰۹۳۰۲۲۲۲۷۳۲

ایمیل: info@goldenwest.pt

نظرات