بیوگرافی کیانا محمدی همسر فرشاد احمدزاده از مدلینگ تا ازدواج + خانواده و شغل

0

کیانا محمدی کیست بیوگرافی کیانا محمدی همسر فرشاد احمدزاده کیست‌؟‌+ خانواده و عکس های جنجالی کیانا همسر فرشاد احمدزاده فوتبالیست و پیج اینستاگرام و سن و قد و تاریخ تولد کیانا محمدی مدل ایرانی و ماجرای ازدواج با فرشاد احمدزاده فوتبالیست را در ادامه همراه با زندگی شخصی و خصوصی و سوابق و خانواده کیانا محمدی را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی کیانا محمدی همسر فرشاد احمدزاده از مدلینگ تا ازدواج + خانواده و شغل و پیج اینستاگرام

بیوگرافی کیانا محمدی

کیانا محمدی مدل ایرانی متولد دهه هفتاد در تهران است. او که در زمینه مدلینگ فعالیت دارد، به بدنسازی و ورزش های رزمی نیز علاقه مند است.

کیانا محمدی همسر فرشاد احمدزاده فوتبالیست و بازیکن سابق پرسپولیس است‌.

بیوگرافی کیانا محمدی مدل

سوابق و شغل

ایشان چند سالی است در زمینه مدلینگ فعالیت کرد و مدل تبلیغاتی برندهای داخلی کشورمان برای روسری و شال و لباس و لوازم آرایشی بود، اما نامش بعد از ازدواج با فرشاد احمدزاده بر سر زبان ها افتاد.
شغل او مدلینگ است، اما از مدل های معروف و چهره های مشهور نیست و بیشترین ها فعالیت هایش نیز د صفحه اینستاگرامش است.
کیانا یک خواهر نیز به کیمیا دارد که او نیز در شبکه اجتماعی ایسنتاگرام فعالیت دارد و تصاویر و عکس های او در پیج شخصی اش منتشر شده است.

عکس های جدید و جنجالی کیانا همسر فرشاد احمدزاده

ماجرای ازدواج

خانم محمدی سال ۹۹ با فرشاد احمدزاده ستاره سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم سپاهان ازدواج کرد.
البته عکس های بی حجاب و فیلم لو رفته وی د شبکه های اجتماعی باعث جنجال شد.

بیشتر بخوانید: عکس و فیلم لورفته از مراسم ازدواج فرشاد احمدزاده+ عکس همسر فرشاد احمدزاده

فرشاد احمدزاده متولد ۱ مهر ۱۳۷۱ در ارومیه، بازیکن فوتبال و دانشجوی لیسانس رشته فیزیولوژی ورزشی دانشگاه آزاد است که از ۱۲ سالگی فوتبال را از مقاومت ارومیه شروع کرد و تجربه بازی در پرسپولیس و تراکتور سازی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

زندگی شخصی کیانا محمدی زن فرشاد احمدزاده

گفتنی است که عکس‌ ها و فیلم‌ هایی از مراسم ازدواج فرشاد احمدزاده بازیکن، سابق پرسپولیس که این فصل در فولاد خوزستان توپ می‌ زد در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شد.

چند سال پیش شایعه دوستی و رابطه عاشقانه فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه با لو رفتن یک فیلم کوتاه منتشر شد. که بعدا از طرف هر دو تکذیب شد و صحت نداشته است.

فرشاد احمدزاده که مدتی رابطه اش با ترلان پروانه حسابی جنجالی شده بود روز ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ با خانم دیگری به کیانا ازدواج کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوست

عکس های جدید دو نفره جنجالی کیانا همسر فرشاد احمدزاده

صفحه اینستاگرام کیانا محمدی

صفحه اینستاگرام کیانا با نشانی فعال است که میتوانید با فالور کردن تصاویر بیشتری از این چهره اینستاگرامی ببینید. کیانا با انتشار عکس دو نفره جدید با همسرش فرشاد خبرساز شده است.

پیج اینستاگرام همسر فرشاد احمدزاده

بیوگرافی کیانا و عکس های محمدی همسر فرشاد احمدزاده از مدلینگ تا ازدواج + خانواده و شغل و پیج اینستاگرام

نظرات