آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و یخبندان

3

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و هشدار آلاینده ها و بارش برف و برودت و یخبندان در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و … آیا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۰/۱۵) مدارس اصفهان و تهران و تبریز و کرمان و کردستان و استان ها تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی ۱۵ دی ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 15 دی 1400 به علت آلودگی هوا و یخبندان

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و یخبندان

بروزرسانی جدید:

توجه: تعطیلی مدارس چالدران به دلیل بارش برف فردا ۱۵ دی ۱۴۰۰

بر اساس این اطلاعیه، تمامی مدارس ابتدایی چالدران به همراه مدارس متوسطه اول روستایی فردا چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به برودت هوا، کولاک شدید، و احتمال یخبندان، آموزش حضوری تمامی مدارس ابتدایی شهرستان چالدران به همراه مدارس متوسطه اول روستایی فردا چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ در نوبت صبح تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین بر اساس این اطلاعیه در خصوص زمان برگزاری امتحانات داخلی روز یاد شده متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

*******

🔹 پیرو سئوالات مکرر در خصوص تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به جهت آلودگی هوا و بارندگی برف و باران و برودت هوا، به اطلاع میرساند تا بدین لحظه هیچ تصمیمی از سوی مراجع ذی صلاح در این خصوص اتخاذ نشده است

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ خبری منتشر نشده و ما تا ساعاتی دیگر از منابع معتبر خبرهای تعطیلی مدارس استان ها را بروزرسانی خواهیم کرد

در حال تکمیل…

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

 

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۵ دی ۱۴۰۰ نشان می‌دهد آسمان تهران ابری خواهد بود. حداکثر دما ۱۱ درجه است و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
فردا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ آسمان تهران غبارآلود و در برخی ساعات همراه با رگبار خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد خواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۱۵ دی ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت چهارشنبه (۱۵ دی ماه ۱۴۰۰) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
در نیمه شرقی کشور سامانه بارشی فعال است و در نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان بارش شدت خواهد داشت.

بعدازظهر امروز با ورود موج دیگری به شمال غرب کشور بارش پراکنده برف و باران در مناطق شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور آغاز می‌شود.

3 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و یخبندان

  1. خوی تعطیل شود گفت:

    هوا اینقدر سرده که تو خونه کنار بخاری می‌لرزیم تعطیل کنید امروز تو رو خدا❄️

  2. تبریز رو تعطیل کنین گفت:

    من مریضم فردا هم امتحان دارم باید برم چیکار کنم برای چی تعطیل نمیکنین هوا ۷_ درجه هست لطفا یکم هم به فکر ما باشین انقدر خودخواه نباشین تبریز رو فردا تعطیل کنین

  3. خوی گفت:

    تو رو خدا تعطیل کنید هوا خیلی سرده آبریزش بینی داریم

نظرات