شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران کیست و الان کجاست ماجرای ناپدید شدن + عکس

1

شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران کیست و الان کجاست ماجرای ناپدید شدن + عکس و ماجرا و علت ناپدید شدن در مسابقات اسپانیا را با جزئیات بخوانید

شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران کیست و الان کجاست ماجرای ناپدید شدن + عکس

شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران کیست و الان کجاست ماجرای ناپدید شدن + عکس

یک سایت دانمارکی مدعی شده است که شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا ۲۰۲۱ به سر می‌برد، ناپدید شده است.

شقایق باپیری ۳۰ ساله محل اقامت این تیم را ترک کرده است و هنوز از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست.

به دنبال ناپدید شدن ۴ ورزشکار کامرونی در این مسابقات، بازیکن ۳۰ ساله تیم ملی ایران هم بدون هیچ اثری، ناپدید و این خبر توسط فدراسیون جهانی و برگزارکننده اسپانیایی، تایید شده است.

جومه فورت، مدیر کمیته برگزاری جام جهانی هندبال در این مورد گفت: ما روز سه‌شنبه متوجه ناپدید شدن این بازیکن شدیم و تنها کاری که از دستمان برمی‌آمد، اطلاع دادن به پلیس بود.

تیم ایران جمعه به ایران بازمی‌گردد و مسئولان فدراسیون به دنبال این هستند که وی را پیدا کنند.

شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران کیست و الان کجاست ماجرای ناپدید شدن + عکس

گفتنی است که تیم ملی هندبال زنان ایران برای نخستین بار جواز حضور در مسابقات جهانی را در سال ۲۰۲۱ کسب کرد.

اکنون طبق اعلام رسانه دانمارکی TV2 Sport، شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال زنان کشورمان، بدون هیچ اثری ناپدید شده است. این اولین خبر این چنینی از جام جهانی اسپانیا نیست و آن طور که این رسانه دانمارکی خبر داده، قبل از این، ۴ بازیکن از تیم ملی کامرون هم غیب شده‌اند و خبری از آنها نیست.

براین اساس، فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) و مسئولین اسپانیایی جام جهانی در صحبت با نماینده رسانه دانمارکی، این موضوع را تایید کرده‌اند. ژوام فورت، مسئول کمیته برگزاری جام جهانی، در این باره گفته است: دیروز (سه شنبه)، به این موضوع پی بردیم و همانند ماجرای ناپدید شدن بازیکنان کامرون، به پلیس را در جریان گذاشتیم. بیش از این، کاری از دستمان برنمی‌آید.

براساس اعلام فدراسیون بین المللی هندبال، باپیری با ۲۸۵ بازی ملی، رکورددار حضور در تیم ملی هندبال زنان ایران حاضر در جام جهانی اسپانیا است. ایران به مقام ۳۱ جهان رسید.

مسئولان فدراسیون هندبال ایران هنوز در مورد این اتفاق اظهار نظری نداشته اند و این ادعا فقط از سوی این رسانه دانمارکی منتشر شده است./ منبه خبر ورزشی و ایسنا

1 دیدگاه در “شقایق باپیری ملی پوش هندبال ایران کیست و الان کجاست ماجرای ناپدید شدن + عکس

  1. بابک گفت:

    دخترهای ورزشکار تا یه اسمی درمیارن مورد توجه رسانه ها قرار میگیرن خودشون رو گم میکنن میرنشون خارج پناهنده میشن میرن زیر پرچم آوارگان بازی میکنن

نظرات