بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

0

بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آبی کیست؟ + بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام

بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آبی کیست +بیوگرافی آرین محمودی بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آبی با عکس های شخصی و تصاویر واقعی بدون گریم جنجالی آرین محمودی همراه با سوابق هنری او در ادامه از مجله حرف تازه ببینید.

بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی آرین محمودی بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آب

مجله حرف تازه – آرین محمودی یکی از بازیگران جوان و نوظهور سینمای ایران است که متولد دهه ۸۰ در تهران می باشد. او با بازی در سریال نیسان آبی در نقش (کامبوزیا خرسند) پسر رضا خرسند با بازی مهران غفوریان به کارگردانی منوچهر هادی به مخاطبان معرفی شد است.

بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آبی کیست

سوابق بازیگری

او سابقه چندانی در بازیگری ندارد و به تازگی وارد عرصه هنر سینما شده است. آرین برای اولین بار جلوی دوربین منوچهر هادی کارگردان پرکار و معروف سینما و تلویزیون در سریال نیسان آبی رفته است و توانسته با بازی خوب و خیره کننده خود نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند

آرین محمودی در سریال نیسان آبی

همچنین بخوانید: بازیگر نقش عاطفه در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی و تصاویر شخصی بدون گریم 

وی از بازیگران مجرد نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی، و تهیه کنندگی احسان ظلی پور می باشد و اگر اطلاعات شخصی بیشتری درباره آرین محمودی بازیگر جوان کشورمان دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید تا طرفداران این هنرمند با او بیشتر آشنا شوند

بیوگرافی بازیگر نقش کامبوزیا در نیسان آبی

بیوگرافی بازیگر نقش کامبوزیا در نیسان آبی

مهران غفوریان نقش اول در سریال نیسان آبی را ایفا می کند و بعد از کاهش وزن شدید و تغییر ظاهر، مقابل دوربین منوچهر هادی ظاهر شده است. نقش پدر کامبوزیا را مهران غفوریان بازی کرده و نقش خواهرش را کاملیا با بازی نیکی میربها است. رضا خرسند نگران پسر نوجوانش هست و او را با موتور جهان تعقیب می کند تا سر ار کار پسرش دربیاورد که در همین تعقیب و گریزها متوجه میشود که پسرش کامبوزیا با دوستانش خانه مجردی دارد و گاهی به آنجا سر میزند و این ادامه کشمکش بین پدر و پسر می شود که در ادامه سریال حتما ماجراهای این پدر و سر را پیگیری کنید که سورایز عالی برای مخاطبان دارند.

بیوگرافی آرین محمودی بازیگر نقش کامبوزیا در سریال نیسان آبی

نیسان آبی یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور است که از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو پخش می‌شود.

داستان اصلی سریال دربارهٔ دو دوست می‌باشد که از کودکی رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر داشته‌اند و ماجراهای اصلی از زمانی شروع می‌شود که جمشید شخصیت اصلی داستان با رفتن به سینما با جمشید هاشم پور آشنا می‌شود.

مهران غفوریان متولد ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی است. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۳ با فیلم شارلاتان آغاز کرد.

نظرات