دستگاه بسته‌بندی حبوبات و دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار بهفر ماشین البرز

0

دستگاه بسته‌بندی حبوبات که به‌عنوان دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار هم مورداستفاده قرار می‌گیرد،یکی از انعطاف‌پذیرترین و پرسودترین ماشین‌آلات این دو خط محسوب می‌شود.

این دستگاه در صورت استفاده درست برای سال‌ها و بدون هیچ مشکلی کارکرده و قیمت بسیار بهتری هم به نسبت نمونه‌های خارجی خود دارد.

 دستگاه بسته بندی حبوبات

مجموعه بهفر ماشین البرز ازنظر فناوری هم گام با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته و تولیدات این مجموعه هیچ‌چیز کمتر از نمونه‌های خارجی خود ندارند.

این مجموعه پا را فراتر گذاشته و درزمینهٔ طراحی و تولید انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات که هیچ نمونه خارجی ندارد ،فعالیت خود را آغاز کرده است.

در ادامه انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات و انواع دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار این مجموعه را با توضیحات ،همراه با شماره‌های مشاوره خرید معرفی خواهیم کرد…

ماشین‌آلات بسته‌بندی حبوبات صنعتی  بهفر ماشین

تنوع ماشین‌آلات بسته‌بندی با توجه به گوناگونی محصولات غذایی و شیمیایی،نوع بسته‌بندی و ظرفیت تولید ، تعیین می‌شوند. این ماشین‌آلات بسته به نیاز تولیدکننده و بازار فروش کاملاً طراحی و سفارشی‌سازی می‌شوند.

شرکت بهفر ماشین البرز در این راستا و جهت تأمین نیاز بسته‌بندی صنعتی صنایع غذایی و شیمیایی تولیدکنندگان، اقدام به ساخت و عرضه مجموعه‌ای از این ماشین‌آلات نموده که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت…

دستگاه بسته‌بندی حبوبات گرانولی:

دستگاه بسته‌بندی حبوبات در ظرفیت‌های ۲ توزین، ۴ توزین، ۶ توزین و ۱۲ توزین ساخته‌شده و قابلیت سفارشی‌سازی بر اساس برق تک‌فاز یا سه‌فاز را دارند. تعداد کاپه ها (توزین‌ها) نشان از ظرفیت تولید و میزان سرعت دستگاه بسته‌بندی حبوبات دارد.

این مجموعه به فناوری ساخت جدیدترین نمونه‌های دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی که نمونه‌های ۴ طرف دوخت و ۵ طرف هستند دست‌یافته است.

تولیدات این نمونه ماشین‌آلات نیاز به فناوری پیچیده‌ای داشته و تنها از سوی مجموعه بهفر ماشین ساخته می‌شوند.

سرعت این نمونه ماشین‌آلات ۲۰ تا ۳۰ بسته در دقیقه بوده و تنوع بالایی هم در انواع بسته‌بندی مشتری‌پسند (بالشتی، پاکتی، چهار طرف دوخت و ۵ طرف دوخت) را دارند.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک این مجموعه بیشترین تنوع ساخت را به نسبت دیگر تولیدات بهفر ماشین اطلس البرز دارند.

نمونه ماشین‌آلاتی که معرفی شدند ،از نوع تمام‌اتوماتیک هستند .در ادامه ماشین‌آلات بسته‌بندی نیمه اتوماتیک این مجموعه را معرفی خواهیم کرد…

دستگاه بسته‌بندی حبوبات کیسه‌پرکن:

این مجموعه ماشین‌آلات در ظرفیت‌های تک توزین، دو توزین و ۴ توزین طراحی و تولید می‌شوند که انواع کیسه و کارتون را در بازه وزنی ۲ تا ۵۰ کیلوگرم و با سرعت ۲ الی ۱۵ عدد در دقیقه بسته‌بندی می‌کنند.

دستگاه بسته‌بندی حبوبات صنعتی کیسه‌پرکن بهفر ماشین در ۳ نوع آنالوگ، نیمه اتوماتیک و تمام‌اتوماتیک طراحی و تولید می‌شوند.

نمونه تک توزین آنالوگ بوده و نیاز به یک اپراتور دارد. نمونه ۲ توزین قابلیت طراحی برای بسته‌بندی نیمه اتوماتیک و تمام‌اتوماتیک را دارد. این قابلیت بسته به نیاز مشتری سفارشی‌سازی می‌شود.

دستگاه بسته بندی حبوبات

و اما نمونه ۴ توزین که تنها در مدل تمام‌اتوماتیک طراحی و تولیدشده ، بیشترین ظرفیت تولید را در میان دستگاه‌های بسته‌بندی حبوبات کیسه‌پرکن بهفر ماشین دارد.

دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار بهفر ماشین

این نمونه ماشین‌آلات همانند ماشین‌آلات بسته‌بندی حبوبات هستند.تنها تفاوت در برنامه‌ریزی هوش مصنوعی دستگاه است که بسته به نوع آجیل و خشکبار(بادام،پسته ،فندق…)برنامه‌ریزی می‌شود.

تفاوت دوم در ماشین آلات خط تولید آجیل و خشکبار است .ماشین‌آلات مخصوص فراوری و بسته‌بندی وابسته به دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار صنعتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با خطوط دیگر این مجموعه کاملاً متفاوت هستند.

ماشین‌آلات وابسته به دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار

دستگاه بسته بندی حبوبات

۱-بالابر z:

همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است،شکل ظاهری این بالابر همانند حرف z  است.در ابتدای این خط محصول موردنظر در داخل مخزن بالابر z ریخته می‌شود.

مخزن این بالابر مجهز به یک ویبراتور بوده و توسط چندین کاسه استیل یا پلی‌اتیلنی ،به‌آرامی محصول را به سمت  بالا هدایت می‌کند.

۲-دستگاه تفت خشکبار:

دستگاه بالابر z محصول را به مخزن دستگاه تفت خشکبار هدایت می‌کند. در این مرحله خشکبار در درام دستگاه همراه بانمک مخلوط شده و کاملاً تفت‌داده می‌شود.

دلیل استفاده از نمک جلوگیری از چسبیدن محصول به بدنه دستگاه و خط و خش‌دار شدن دانه‌های آجیل و خشکبار است. وجود نمک در تفت یکدست آجیل و خشکبار هم مآثر است.

۳-دستگاه سرند شور کن خشکبار:

محصول تفت‌داده شده و از درام دستگاه تفت خشکبار به سرند شور کن خشکبار هدایت می‌شود. این دستگاه مجهز به یک ویبراتور و یک سرند است که نمک اضافی برجای‌مانده از محصول را جدا می‌کند.

نمک اضافی در زیر مخزن زیر سرند انباشته‌شده و به مخزن دستگاه تفت خشکبار بازگردانده می‌شود.

۲-دستگاه لووک(طعم زن مایع):

محصول موردنظر به درام دستگاه لووک منتقل‌شده و با انواع طعم زن های طبیعی (سرکه، آب‌نمک، گل پر…) مزه دار می‌شود. درام دستگاه با چرخش خود ،آجیل و خشکبار را با طعم زن موردنظر کاملاً مخلوط می‌کند.

۳-دستگاه خشک‌کن خشکبار

این دستگاه مخصوص خشک‌کردن رطوبت اضافه خشکبار است. محصول خیس از مخزن دستگاه لووک به سینی دستگاه خشک‌کن خشکبار منتقل می‌شود.

دستگاه خشک‌کن خشکبار مجهز به یک مشعل یا هیتر و یک موتور دمنده است که حرارت را به سطح سینی ویبراتور منتقل می‌کند.

در انتهای سینی محصول کاملاً خشک‌شده و به بالابر z دوم انتقال میابد. برای مشاهده توضیحات کامل و قیمت، با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره خرید ما تماس بگیرید.

۰۲۶۳۴۷۲۵۲۲۱

۰۹۱۲۵۸۸۳۴۶۹

۴-بالابر z

در مرحله پایانی محصول به مخزن بالابر z دوم منتقل‌ شده و به دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار انتقال میابد.

۵-دستگاه بسته‌بندی آجیل و خشکبار (بسته‌بندی نهایی)

در مرحله پایانی آجیل و خشکبار آماده بسته‌بندی نهایی و عرضه به بازار فروش است.

دستگاه‌های بسته‌بندی آجیل و خشکبار همانند نمونه ماشین‌آلات حبوبات،در دو نمونه اتوماتیک(بسته‌بندی بالشتی ،پاکتی،۴ طرف و ۵ طرف دوخت) و یا نمونه‌های کیسه‌پرکن آجیل و خشکبار(کیسه‌های و کارتون‌های حجم بالا) طراحی و سفارشی‌سازی می‌شوند.

شرکت بهفر ماشین البرز تنوع بسیار بالایی در تولیدات ماشین‌آلات صنعتی داشته که در ادامه به‌صورت خلاصه انواع ماشین‌آلات تولیدی و خطوط وابسته این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

انواع دستگاه ساشه

دستگاه بسته بندی حبوبات

ماشین‌آلات ساشه در دو مدل مایع و پودری طراحی می‌شوند که نمونه پودری مناسب بسته‌بندی ادویه تک‌نفره و نمونه مایع مخصوص بسته‌بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ یک‌بارمصرف است.

دستگاه بسته‌بندی ادویه صنعتی ساشه پودری مخصوص بسته‌بندی انواع ادویه در بسته‌بندی‌های وزن پایین (یک‌نفره) است.

مانند نمک، فلفل و سماق تک‌نفره.نمونه ساشه مایع هم مخصوص بسته بندی انواع سس‌های تک‌نفره یا شامپوهای یک‌بارمصرف است.

.

دستگاه تی بگ‌زن:

این دستگاه مخصوص بسته‌بندی انواع چای و دم‌نوش دربسته‌های کوچک بالشتی است.این نوع بسته‌بندی‌ها در زبان عامیانه به نپتون هم مشهور هستند.

این دستگاه با ابعاد کوچک و وزن ۴۰۰ کیلوگرم، کاملاً کاربردی و قابل‌استفاده در مشاغل خانگی و کارگاهی است.

دستگاه بسته‌بندی ادویه پودری سلفونی

این دستگاه مخصوص بسته‌بندی ادویه در انواع پاکت‌های سلفونی و بالشتی است. دستگاه پودری سلفونی از نوع ۱۰۰% اتوماتیک بوده و در مراحل بسته‌بندی احتیاجی به اپراتور ندارد.

خطوط تولید بهفر ماشین البرز

بهفر ماشین البرز تولیدکننده انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات و دستگاه بسته‌بندی ادویه و خطوط تولید وابسته است. در ادامه انواع خطوط تولید و بسته‌بندی این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

۱-خط تولد ادویه‌جات

۲-خط تولید حبوبات و خشکبار

۳-خط تولید آجیل و خشکبار

۴-خط تولید میوه خشک

۵-خط تولید سبزی خشک‌شده

۶-خط تولید سبزی سرخ‌شده

۷-خط تولید پیازداغ

۸-خط تولید چیپس سیب‌زمینی

۹-خط تولید قند شکسته

۱۰-خط تولید قند حبه

۱۱-خط تولید کینوا

۱۲-خط شستشو سبزی

نظرات