بیوگرافی گلنوش خسروی بازیکن فوتبال و همسرش +‌ عکس ها و مسابقات و خانواده

1

بیوگرافی گلنوش خسروی بازیکن فوتبال و همسرش +‌عکس ها و مسابقات و خانواده

بیوگرافی و سوابق گلنوش خسروی بازیکن فوتبال و همسرش +‌ عکس های خانوادگی و سوابق فوتبال از شروع تا درخشش در تیم ملی فوتبال زنان ایران همراه با زندگی شخصی و ورزشی گلنوش خسروی فوتبالیست ملی پوش ایرانی و پیج اینستاگرامش را در ادامه از مجله حرف تازه در این صفحه دریافت کنید

بیوگرافی گلنوش خسروی بازیکن فوتبال و همسرش +‌عکس ها و مسابقات و خانواده و سوابق

بیوگرافی گلنوش خسروی

گلنوش خسروی, متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۰ در شاهین شهر اصفهان است, او که در پست هافبک و مهاجم برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران توپ می زند، به نیمار فوتبال زنان ایران معروف شد. این بانوی فوتبالیست دارای ۱۷۱ سانتی متر قد و ۵۳ کیلوگرم وزن و بازیکنی سرعتی است که مهارت استفاده از دو پا را دارد و گلزن می باشد که در هر دو پست هافبک چپ و راست می کند.

زندگینامه گلنوش خسروی فوتبالیست

خانواده

گلنوش خسروی چاله سیاهی در یک مصاحبه ای در یک برنامه تلویزیونی گفت: ” پدرم فقط ۳۲ ساله بود که به خاطر تصادف از دنیا رفت و نتوانست موفقیت هایم را ببیند! تک فرزند هستم و کسی را جز مادرم ندارم. او یک تنه مرا به این نقطه‌ رسانده است.

از نظر مالی ضعیفیم اما با پیشرفتم در فوتبال، همه کار برای مادرم می کنم! در روزهای بد سرمان پایین بود و جنگیدیم. با خوردن یک بیسکویت مادر، تا آخر شب آن قدر بازی می کردم تا از هوش بروم.

مادرم شغل ثابتی نداشت. برای همین یک بیسکویت به زحمت می افتاد اما به رویم نمی آورد. وقتی غذا در خانه نیست، اولین نفری که سیر است، مادر است.

گلنوس خسروی بازیکن فوتبال زنان ایران کیست

همچنین ببینید: بیوگرافی الناز قاسمی بازیکن هندبال و همسرش + عکس خانوادگی و مسابقات و اینستاگرام

شروع فوتبال

گلنوش فوتبال را از کوچه های شاهین شهر اصفهان آغاز کرده است؛ او پا برهنه بازی می کرد تا کفشش خراب نشود
او از سن ۱۰ سالگی عضو تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان شد و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و همچنین امید ایران بازی کرده است.

زندگینامه گلنوش خسروی بازیکن فوتبال و همسرش +‌عکس ها و مسابقات و خانواده

جوانترین لژیونر فوتبال بانوان ایران

خسروی جوان ترین بازیکن لژیونر فوتبال بانوان ایران یه تیم فوتبال ازمیر ترکیه پیوست و سپس با درخشش در مسابقات با تیم وچان کردستان به توافق رسید.

او که در پست هافبک برای تیم فوتبال کوناک بلدی اسپور ترکیه در ازمیر بازی می کرد، در این فصل عملکرد خوبی داشت و در تورنمنتی که میان تیم‌های لیگ باشگاهی برگزار شد به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شد.

گلنوش خسروی نخستین لژیونر فوتبال زنان ایران نیست؛ پیش از او زهرا قنبری، کوهستان خسروی و زمرد سلیمانی و چند بازیکن بانوی ایرانی دیگر بازی در لیگ‌های خارجی را تجربه کرده بودند اما وی را می‌توان جوان‌ترین دختر لژیونر فوتبال زنان ایران دانست. بازیکنی که در سن ۱۸ سالگی به لیگ ترکیه پیوست.

عکس های جدید گلنوش خسروی

زندگینامه گلنوش خسروی

گلنوش خسروی در سال ۱۳۸۰ در شهر شاهین شهر اصفهان به عنوان تک فرزند خانواده زاده شد؛ او در سنین کودکی، پدر خود را از دست داد و به همراه مادر خود زندگی‌اش را دنبال کرد.

گلنوش جشن تولد ١٩ سالگی به واسطه شیوع ویروس کرونا و قرنطینه اجباری در کشور ترکیه، به تنهایی و دور از خانواده روزهای خود را می‌گذراند جشن تولد ١٩ سالگی خود را هم به صورت انفرادی برگزار کرد که بازتاب بسیاری در رسانه‌ها داشت.

عکس های جدید اینستاگرامی گلنوش خسروی

لقب نیمار فوتبال بانوان ایران

گلنوش خسروی به لقب نیمار فوتبال بانوان ایران معروف است
ایشان در طول فعالیت های فوتبالی در تیم های متعددی باری کرده و موفقیت های زیادی را به دست آورده و سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال امید بانوان ایران به عنوان شماره ۲۱ و تیم ملی فوتبال بانوان ایران را در کارنامه خود دارد.

گلنوش درباره لقب نیمار گفته: ” به‌ خاطر اینکه صورتم و بعضی از حرکاتم شبیه اوست، این لقب را به من داده اند! الگوی من نیمار نیست، ولی هر چقدر هم حاشیه داشته باشد، بازیکن بزرگی است.

گلنوش خسروی

تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه

گلنوش خسروی عضو تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال زنان ایران و باشگاه کوناک بلدی اسپور ترکیه است. او توانست در سن ۱۸ سالگی، پس از ۴ سال حضور درخشان در تیم ذوب آهن اصفهان عنوان جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال زنان ایران را به دست آورد و راهی لیگ برتر فوتبال زنان ترکیه شد.

او در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست لیگ ترکیه، توانست با ثبت ۲ گل و ۲ پاس گل در یک مسابقه، ستاره تیمش قلمداد شود و درخششی به یاد ماندنی را برای فوتبال زنان ایران رقم بزند.

حضور ثابت و درخشان او در ترکیب کوناک بلدی اسپور باعث شده‌است تا به رغم قرارداد ۲ ساله با این باشگاه، چند پیشنهاد اروپایی برای وی مطرح شود

صفحه اینستاگرام گلنوش خسروی

اینستاگرام: golnoosh_khosravi

او در آذر ۱۴۰۰ مهمان برنامه خندوانه رامبد جوان در شبکه نسیم بود که به همراه مریم ایراندوست و زهره کودایی حضور پیدا کرد

آمار باشگاهی و تیم ها

خسروی در طول دوران حرفه ای خود در فوتبال زنان در تیم های زیر بازی کرده است:

• ذوب آهن اصفهان
• کوناک بلدی اسپور ترکیه
• تیم ملی زیر ۱۴ سال زنان ایران
• زیر ۱۶ سال زنان ایران
• زیر ۲۰ سال زنان ایران

تیم ملی فوتبال زنان ایران

عکس های جدید گلنوش خسروی فوتبالیست

عکس های جدید گلنوش خسروی 2022

گلنوش خسروی در خندوانه

1 دیدگاه در “بیوگرافی گلنوش خسروی بازیکن فوتبال و همسرش +‌ عکس ها و مسابقات و خانواده

  1. 😑 گفت:

    فکر کردم مرد هستن ایشون

نظرات