بیوگرافی سالار غلامی بوکسور ایرانی و همسرش + عکس و سوابق و علت مهاجرت

0

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور ایرانی تبار و قهرمان بوکس جهان و همسرش + عکس های خانواده و سوابق بوکس سالار غلامی از ایران و تا کانادا و امریکا و همراه با پیج اینستاگرام سالار غلامی کاپیتان پیشین تیم ملی بوکس ایران و زندگی شخصی و ورزشی از شروع تا مهاجرت و سن و قد و مدال ها و افتخارات وی را در ادامه در این بخش به مناسبت مبارزه در ۱۲ دسامبر ۲۰۲۱ میخوانید.

بیوگرافی سالار غلامی بوکسور ایرانی و همسرش + عکس و سوابق و علت مهاجرت و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سالار غلامی

سالار غلامی, بوکسور ایرانی, متولد ۲۷ مهر ۱۳۷۲ در تهران است، او اصالتا اهل کرمانشاه و دارای قد ۱/۹۳ است که در حال حاضر بعد از مهاجرت از ایران در آمریکا زندگی می کند.

او بوکسور ایرانی می باشد که به مدت ۱۲ سال است در تیم ملی فعالیت می کند و به مدت دو سال به عنوان کاپیتان تیم ملی بوکس ایران بوده و اخیرا مبارزه مقتدرانه ای از خود به نمایش گزاشته است و نتایج خوبی را به دست آورده است. در ۲۲ آذر ۱۴۰۰ سالار غلامی، کاپیتان پیشین تیم ملی بوکس ایران با جی بایارد از کانادا مبارزه دارد.

بیوگرافی سالار غلامی

ازدواج و همسرش

سالار غلامی یکی از ورزشکاران جوان کشور ما است که در حال حاضر مقیم آمریکا است. او همسری ندارد .

خانواده و عکس پدر و مادر سالار غلامی

عکس پدر و مادر سالار غلامی

سالار فرزند پرویز غلامی از قهرمانان بوکس کشور است که مانند پدر و عموی خود که مربی بوکس در انگلستان می‌باشد، وارد رشته بوکس شد و در طول فعالیت خود موفقیت های چشمگیری را کسب کرده دو حالا ۱۲ سال است در تیم ملی بوکس فعالیت می کند.

او با انتشار عکس بالا گفت: امن ترين جاي دنيا اينه اين وسط باشي از هر ديواري قويتره ❤️

خودش می‌ گوید که من هیچ علاقه‌ ای به این ورزش نداشتم و به علت اصرار پدرم در این ورزش ماندم و آنقدر بی استعداد بودم که همه فکر می کردند من برای خوش گذرانی به باشگاه می روم در صورتی که همه این رفتن ها و تمرین ها به اصرار پدرم بود اما الان موفقیتم را مدیون پدرم هستم

او در سال هایی که چه در تیم ملی و چه در تیم‌ های باشگاهی بازی کرده است مبارزات خیلی زیادی داشته و نتایج خیلی گوناگونی هم به دست آورده است.

سالار غلامی اصالتا اهل کجاست؟

سالار غلامی اصالتا اهل کرمانشاه می باشد و در آن جا بزرگ شده است و در حال حاضر سالار غلامی ساکن امریکا و برخی نیز گفتند ساکن تونرنتو کانادا است و در آن جا مشغول به کار و فعالیت می باشد.

سالار غلامی اصالتا اهل کجاست؟

سوابق و شروع بوکس

سالار غلامی با کمک پدرش پرویز غلامی که یکی از بوکسورهای موفق کشورمان بود به صورت حرفه ای به این ورزش ادامه داد و با کسب مدال های فراوان و پیروزی های پی در پی مسابقات پیشرفت چشمگیری کرد و درباره حمایت های پدرش گفته: پدرم بزرگترین حامی من بوده و در این راه تشویق ها و حمایت های او باعث موفقیت و کسب مدال در مبارزات جهانی و کشوری شده است.

عکس های شخصی و جدید سالار غلامی

مهاجرت از ایران

غلامی بعد از چند سال فعالیت در بوکس، به عنوان کاپیتان تیم ملی بوکس ایران بوده، تصمیم به مهاجرت گرفت و به کشور کانادا و سپس آمریکا مهاجرت کرد و حالا یکی از بوکسورهای ایرانی تبار در امریکا است که مدال های متعددی را توانسته به دست آورد.

او هم اکنون از طریق شرکت در مسابقات و مربیگری کسب درآمد می کند

افتخارات و تصاویر سالار غلامی

همچنین بخوانید: بیوگرافی دانیال شه بخش بوکسور المپیکی و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

پیج اینستاگرام سالار غلامی

شما می‌توانید از عکس های این ورزشکار به ورزش حرفه ای بوکس را در سایت های رسمی و پیج اینستاگرامی او به نشانی salar_gholami_saliwan منتشر کرده است را مشاهده کنید

پیج اینستاگرام سالار غلامی

آهنگ جیدال برای سالار غلامی

جیدال یک خواننده مشهور از گروه پایدار می‌باشد که در سبک رپ می‌خواند. او برای قدردانی و سپاس از این ورزشکار ایرانی آهنگی در راستای تلاش های ستودنی او خواند که سالار غلامی بسیاری از طرفداران خود را از این طریق پیدا کرد. در واقع این خواننده سرشانس علاقه وافری به ورزش داشت و سالار نیز یکی از الگوهای او در زمینه ورزش بود.

عکس های جدید سالار غلامی قهرمان بوکس جهان

تفریحات و سرگرمی ها

سالار در طول روز چند ساعت ورزش می کند و در ساعات دیگر به انجام کارهای شخصی و تفریحاتش می‌پردازد که تفریحات او شامل دوچرخه‌ سواری، آموختن زبان‌های گوناگون، مطالعه و سفر و همچنین معاشرت با دوستانش می باشد.

سالار غلامی

افتخارات و مدال ها

مدال نقره در مسابقات استرنداژ بلغارستان ۲۰۱۸
مدال برنز رقابت های بین المللی باکو ۲۰۱۷
مدال طلای رقابت های کاپ اوکراین ۲۰۱۵
مدال طلای رقابت های دستکش اوکراین ۲۰۰۹
مدال نقره در رقابت های بوکس آسیا ایران۲۰۱۰

نظرات