بیوگرافی دانیال شه بخش بوکسور المپیکی و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

0

دانیال شه بخش (daniyal shahbakhsh) بکسور و ورزشکار ایران است. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل دانیال شه بخش و همسرش، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرامدانیال شه بخش و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج با همسرش و پیوستنش به ورزش بکسور ایران و تیم جدید در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی دانیال شه بخش بوکسور و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

 

بیوگرافی دانیال شه بخش

دانیال شه بخش (daniyal shahbakhsh) بکسور و ورزشکار ایرانی در ۲۸ اسفند ۱۳۷۸ در زاهدان متولد شد. او دارای ۶۰ کیلوگرم وزن است.

 

فعالیت های ورزشی

شه بخش با اینکه عاشق ژییمناسیک بود اما از سن ۱۲ سالگی وارد عرصه بوکس شد. او در ۱۹ سالگی به عضویت تیم ملی جوانان درآمد و حالا مدال نقره آسیا هم دارد. او در سال ۲۰۲۱ نائب قهرمان آسیا در سبک‌وزن شد. وی همچنین از نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ است.

بیوگرافی دانیال شه بخش

شه بخش در یکی از گفتگوهایش درباره نحوه ورودش به عرصه بوکس می گوید:” شرایط زندگی ام طوری بود که از بچکی کار می کردم و شاگرد مکانیکی بودم، آن روزها چندبار اجازه صاحب مغازه به ورزشگاه نزدیک خانمان رفتم تا در کلاس ژیمناستیک ثبت نام کردم اما کلاس نونهالان با ساعت کار من همخوانی نداشت، یک روز بطور اتفاقی به سالن بوکس رفتم و مسعود ریگی قهرمان بوکس آسیا را دیدم و تصمیم گرفتم وارد رشته بوکس بشوم.

زندگی شخصی دانیال شه بخش

او حالا در مسابقات جهانی بوکس، با وزن ۶۰ کیلوگرم به نمایندگی ایران با کسب دومین پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جهانی راه یافت.

 

ازدواج و همسرش

از وضعیت تاهل دانیال اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

همچنین ببینید: بیوگرافی شاهین موسوی بوکسور ایرانی و همسرش +‌ عکس های خانوادگی و مسابقات

صفحه اینستاگرام دانیال شه بخش

صفحه رسمی این ورزشکار با نشانی daniyal__shahbakhsh در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید دانیال شه بخش

عکس جدید دانیال شه بخش

عکس جدید دانیال شه بخش

عکس جدید دانیال شه بخش

عکس جدید دانیال شه بخش

عکس جدید دانیال شه بخش

عکس جدید دانیال شه بخش

با ما همراه باشید.

نظرات