تخت هتلی و انواع آن

0

برای یک هتل مهمترین خدمتی که به مهمان خود میدهد جایی برای استراحت است. و هیچ جا بهتر از یک تخت مناسب نیست. اما تخت هتلی با تخت که در خانه استفاده می کنیم متفاوت است. هتل‌های درجه یک به درستی برای زیر تشک خود اغلب از تخت باکس هتلی استفاده می‌کنند. تخت باکس‌ها می توانند از یک اسکلت چوبی و یا اسکلت فلزی ساخته شده باشد. در استاندارد جدید اسکلت فلزی برای هتل ها قابل قبول است.

 انواع تخت هتلی

اسکلت فلزی (در صورت استاندارد بودن) دارای قیمت بیشتر و وزن سبکتری نسبت به تخت باکس‌های با اسکلت‌های چوبی هستند. همینطور این تخت باکس‌ها دارای عمر بیشتری نسبت به مدل های چوبی خود نیز هستند و در استفاده مکرر هتل‎ها عمر بالاتری از اسکلت های چوبی دارند. برای رویه باکس می توانید از پارچه سفید (معمولا هتل ها استفاده میکرده اند) یا مخمل (که در طراحی‌های جدید استفاده می‌شود) یا چرمی استفاده کنید.

رویه باکس هتل‌ها می‌تواند پارچه یا چرم باشد. این براساس سفارش هتل و طراحی داخلی و دکوراسیون هتل دارد که می تواند رنگ های مختلفی نیز برای آنها در نظر گرفت. باکس هتلی نیز همانند تشک هتلی  می تواند از سایزهای استاندارد موجود در بازار باشد و یا طبق سفارش تولید شود.

سایزهای استاندارد که مانند تشک های استاندارد در بازار موجود است.

 

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲-۲۵۳-۱۳۸۴

سایزهای تخت باکس یک نفره

  • ۹۰ *۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۰۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۲۰*۲۰۰ سانتیمتر

سایزهای تخت باکس دونفره

  • ۱۴۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۱۸۰*۲۰۰ سانتیمتر
  • ۲۰۰*۲۰۰ سانتیمتر

برای تخت باکس های دو نفره میتوان از دو تخت باکس یک نفره نیز بهره گرفت که هم به راحتی در حمل کمک میکند هم در زمان نظافت و جابه جایی بسیار راحتر است و به درستی هتل ها از این روش استفاده می‌کنند.

انواع تخت هتلی

حوله هتلی

بعد از یک سفر و خستگی راه هیچ چیزی به اندازه یک حمام خوب خستگی رو از تن مهمان در نمیاره. پایان یک حمام خوب نیاز به یک حوله نرم، بگیر و خوشبو داره. حوله هتلی جزو مصرفی ترین اقلام در اتاق هتل هست که انتخابش رو خیلی پر اهمیت می کنه.

قدرت جذب آب

میزان جذب آب حوله از مهمترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای یک هتل است. یک حوله حمامی خوب است که بسیار ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت باشد. حوله ای که بعد از یک دوش آب گرم شما را کاملا خشک کند.

نرمی حوله بستگی به جنس پنبه ای دارد که نخ حوله از آن تولید می شود. مثلا پنبه پرو (Pima) در امتداد ساحل پرو، که در آن خاک غنی کاملا مرطوب، نرم و صاف است، رشد می کند. عمده پنبه آن بسیار طولانی است، بنابراین کمتر احتمال دارد پرز دهد. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند. یک حوله پنیر پرو تنها به این دلایل یک حوله با کارآیی خوب را ایجاد می کند.

انواع تخت هتلی

خرید بالش برای هتل

از اقلام هتل‌ها که از کالاهای بسیار مهم و تاثیر گذار بر رضایت مهمان است می توان به بالش هتلی اشاره کرد. بالش خوب می‌تواند سلامتی و حس خوب مشتریان نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. یک بالش هتلی خوب برای هتل ۷ شاخص اصلی باید داشته باشد:

  1. الیاف درجه ۱ جهت عمر بالا و نرمی
  2. رویه نخی و لایه محافظ جهت جلوگیری از خروج الیاف
  3. ارتفاع مناسب
  4. ابعاد استاندارد ۵۰*۷۰ سانتیمتر
  5. ابعاد سفارشی (مثل ۶۰*۸۰ سانتیمتر)
  6. قابلیت شستشو
  7. استفاده از الیاف درجه یک که باعث حساسیت نشود.

قیمت و کیفیت دو رکن اصلی خرید بالش برای مسئولین خرید هتل‌ها هستند. جدا از بالش‌های سفارشی که برای سرویس‌های خواب سفارشی هتل‌ها تولید می‌شود می‌توان از بالش های موجود و طبق سایزهای استاندارد نیز استفاده کرد. این بالش‌ها قیمت مناسبی نیز دارند. بالش هتلی را برندهای مختلفی تولید می کنند. برندهای مختلفی به تولید این محصولات مشغول هستند که ما می‌توانیم مجموعه‌ای از بهترین برندها را با بهترین قیمت ها به شما معرفی کنیم

نظرات