آدرس سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی ۱۴۰۰ +نحوه ثبت نام در taxiclub.tehran.ir

6

شرایط و آدرس سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی سال ۱۴۰۰ +نحوه ثبت نام در taxiclub.tehran.ir

سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی از ۱۳ آذر ۱۴۰۰ +راهنمای ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در taxiclub.tehran.ir با جزوئیات خبر و نحوه ثبت نام و مدارک و شرایط و مبلغ بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ برای رانندگان تاکسی و همه چیز درباره شرایط و نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی راننده تاکسی ها را در ادامه بخوانید:

شرایط و آدرس سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی 1400 + مهلت و مدارک ثبت نام

راهنما و نحوه سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی ۱۴۰۰

ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی از ۱۳ آذر ۱۴۰۰ آغاز شده و ثبت نام بیمه تکمیلی درمان از ۱۳ آذر ماه شروع گردید و تاکسیرانان میتوانند با مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری یا مراجعه به سایت باشگاه رفاه به نشانی taxiclub.tehran.ir و تلفن هوشمند و هر دفتر امور هماهنگی و اداری خود را به صورت رایگان ثبت نام نمایند همچنین یکی از مناسبترین بیمه های تکمیلی برای رانندگان تاکسی ، بیمه تکمیلی سامان می باشد که میتوانند با کلیک بر روی لینک اطلاعات مربوطه را بدست بیاورند.

رانندگان تاکسی می توانند با مراجعه به سایت و ثبت شماره پلاک خودرو، تمایل‌شان برای استفاده از بیمه درمان تکمیلی رایگان را اعلام کنند. سال گذشته مبلغی بابت ثبت‌نام دریافت شده اما امسال (۱۴۰۰) ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت بیمه خدمات تکمیلی به صورت ۱۰۰ درصد رایگان است.

شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی درمانی راننده تاکسی ها در سال ۱۴۰۰

سازمان در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان اقدام به ثبت نام تاکسیرانان برای پوشش بیمه تکمیلی درمان می نماید.

در این طرح به دو صورت پایه یک و پایه دو بیمه درمان تکمیلی وجود دارد.طرح یک (سطح پایه درمان) برای تمامی رانندگان مشمول به صورت رایگان انجام می پذیرد و چنانچه تاکسیرانان محترم تمایل به استفاده از طرح دو با سطح پوشش بالاتر را داشته باشند امکان انتخاب فراهم بوده و ثبت نام قطعی بعد از تسویه حساب مبلغ اعلامی از سوی شرکت بیمه گرانجام می پذیرد.

لازم به ذکر است درصورت تمایل به استفاده خانواده تحت پوشش تاکسیرانان به خدمات بیمه درمان تکمیلی در سطح یک یا دو امکان انتخاب براساس نیاز آنها فراهم شده است که هزینه مربوط به تعهدات این بخش برعهده تاکسیران محترم می باشد.

پس از پایان مهلت ثبت نام امکان حذف یا اضافه نمودن افراد جدید به غیر از فرزندان تازه متولد شده یا افراد تحت تکفل جدید(اعم از ازدواج و…) وجود نخواهد داشت.

شماره تلفن اداره رفاه تاكسيران

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه ابهام احتمالی با اداره رفاه تاكسيران به شماره تلفن ۴۸۰۴۸( داخلی ۱۶۸ -۱۱۳-۱۱۴) تماس حاصل نماييد.

مبلغ بیمه تکمیلی راننده تاکسی ها سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

مریم قلی زاده، سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت:  انتخاب بیمه گر برای عقد قرارداد بیمه درمان تکمیلی رانندگان تاکسی تا پایان هفته جاری انجام میشود و از شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ثبت‌نام نخست «بیمه درمان تکمیلی» رانندگان از طریق درگاه‌های ارتباطی آغاز شد.

این بیمه به صورت رایگان برای تمامی تاکسیرانان دارای پروانه معتبر، رد می‌شود و تعهدات ناشی از این بیمه نیز پس از انتخاب شرکت بیمه گر، مشمول رانندگان تاکسی خواهد شد.

ثبت‌نام قطعی مربوط به سهم بیمه شوندگان توسط کمیسیون مناقصه است که پس از برگزاری جلسه تشریفات و انتخاب شرکت بیمه گر، مشخص و پس از آن از طریق پنل‌های ارتباطی سازمان به متقاضیان دریافت بیمه تکمیلی تاکسیرانی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز تعداد مراجعه کنندگان به سازمان تاکسیرانی بابت ثبت‌نام اولیه دریافت بیمه تکمیلی بالاست، گفت: درخواست می‌شود که تاکسیرانان هیچ مراجعه حضوری به واحدهای سازمان یا رفاهی نداشته و از سه درگاه سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان، تلفن هوشمند و هر دفتر امور هماهنگی و اداری می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی 1400 + مبلغ و نحوه ثبت نام

همچنین ببینید: سایت ثبت نام و شرایط دریافت وام تاکسیرانی ۱۴۰۰ برای تعمیرات + نحوه پرداخت و اقساط

مدت زمان اعتبار بیمه درمان تکمیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

مدت زمان اعتبار بیمه درمان تکمیلی سال گذشته از یکم مهر ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، با بیمه البرز بوده و باتوجه به سازوکار سازمانی و مشکلات مالی، وقفه‌ای برای انعقاد قرارداد امسال به وجود آمد و دراین مدت خدمات مورد نظر به تاکسیرانان و مشمولان بیمه تکمیلی ارائه نشد.

سال گذشته حدود ۲۶ هزار نفر راننده تاکسی به همراه تعداد نفرات خانواده‌ تحت پوشش، نسبت به دریافت بیمه درمان تکمیلی اقدام کردند.

طرف قرارداد بیمه تکمیلی راننده تاکسی ها

وی درباره طرح ۲ بیمه درمان تکمیلی راننده تاکسیها، توضیح داد: باتوجه به درخواست تاکسیرانان مبنی بر ارائه خدمات با سطح پوشش بالاتر، طرح دومی برای بیمه درمان تکمیلی با شرکت‌های بیمه گر تقاضا شده و در اسناد مناقصه منتشر شده که طرح یک بیمه درمان تکمیلی راننده تاکسیها رایگان و طرح ۲ که سطح مابه‌التفاوتی نسبت به طرح یک دارد، اختیاری است.

 

6 دیدگاه در “آدرس سایت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی ۱۴۰۰ +نحوه ثبت نام در taxiclub.tehran.ir

  1. ساهرودی گفت:

    درمانگاه شهرداری دردشت مربوط به تاکسیرانیه بعد برای درمان تکمیلی قرارداد نداره آخه بعنی چی

  2. نرگس گفت:

    باع اسمون پول ثبت نام بیمه تکمیلی خانواوه تاکسیران مبلغ ۹۰۰هزار تومن و بعد از سه هفته چیکارکرده چرا به ثبت نرسونده

  3. مسعود گفت:

    ما که سال گذشته بیمه تکمیلی ثبت نام کردیم و مبلغ کامل هم پرداخت کردیم
    ولی بعد که مدارک پزشکی بردیم دریافت کردن و تائید شد ولی پرداخت آن بیش از ۸ ماه انجام نشده وقتی مراجعه میکنیم میگن شهرداری سهم خودشو نداده ما هم نمیتونیم پرداخت داشته باشیم
    هیچ کس هم پاسخگو نیست
    این یعنی چی هیچکسم پاسخگو نیست و شده روال عادی پول بگیر سرویس نده
    این سازمان بازرسی و تعزیرات هم که اصلاً وجود خارجی ندارن

  4. زهرا گفت:

    سلام همین بیمه معمولی انجام بدید …تکمیلی پشکش …چند ساله که توان پرداخت حق بیمه نداریم مگه با این هزینه ها میتوان آزاد بیمه کرد لطفا یه فکری به حال خانواده تاکسی رانان بکنید …شرایط برامون سخت بود سختر هم شده ….

  5. سعید آورنده گفت:

    میخوام هم تفاوت هزینه طرح یک و دو را بدونم هم خدمات طرح یک و دو را بدونم بعد ثبت نام کنم

  6. فرهاد گفت:

    یه فکری به حال بیمه تامین اجتماعی بکنید که راننده مجبور نشه ماهی ۹۰۰ هزارتومن هزینه کنه بیمه تکمیلی بماند .

نظرات