خرید گوسفند زنده از یک فروشگاه اینترنتی

0

 خرید گوسفند زنده امری پر چالش :

یکی از کار های نسبتا پر چالش، خرید گوسفند زنده می باشد. در حقیقت برای خرید گوسفند های زنده باید دقت نظر بالایی به خرج داد تا بهترین گوسفند از نظر کیفیت گوشت، سالم بودن گوسفند و …. را انتخاب کرد. برای خرید گوسفند زنده می توان از روش حضوری و غیر حضوری استفاده کرد که در بین آن ها روش غیر حضوری از محبوبیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. در اینجا قصد داریم به معرفی مرکزی معتبر و همچنین با تجربه بپردازیم که در کنار پرورش و دامپروری گوسفند به فروش گوسفند زنده به صورت غیر حضوری اقدام کرده است. در ادامه نیز به بیان ویژگی های این سایت پرداخته ایم که سبب تمایز آن از دیگر مراکز شده است.

خرید گوسفند زنده به صورت آنلاین :

امروزه خرید غیر حضوری جایگزین خرید حضوری شده است. در واقع خرید غیر حضوری مزیت های زیادی دارد که می توان به صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه ها و …. اشاره کرد. البته توجه کنید که برای خرید گوسفند های زنده به صورت غیر حضوری باید از مراکز معتبر کمک بگیرید تا بعد از خرید پشیمان نشوید. مراکز متعددی در سطح کشور تاسیس شده اند که به فروش و یا خرید گوسفند های زنده مشغول می باشند. مرکز دام کالا یکی از مراکز کاملا معتبر است که علاوه بر پرورش و دامپروری گوسفند ها به فروش آن ها مشغول است. مرکز نامبرده سابقه طولانی مدت در پرورش گوسفند ها دارد که در سال ۱۳۹۸ سایت فروش غیر حضوری گوسفند را راه اندازی کرده است.

خرید گوسفند زنده

گوسفندان زنده

چرا سایت دامکالا از دیگر سایت های فروش گوسفند زنده متمایز شده است ؟ :

سایت دامکالا یکی از سایت های منحصر به فرد در زمینه فروش گوسفند های زنده به حساب می آید. در حقیقت این سایت ویژگی هایی دارد که می توان به کیفیت بسیار بالای گوسفند ها، قیمت مناسب آن ها، ارگانیک بودن گوسفند ها، خرید بسیار راحت از طریق سایت، پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارسال رایگان سفارش، ارسال قصاب جهت ذبح گوسفند به صورت رایگان، معاینه گوسفند ها توسط دامپزشک به صورت مداوم و …. اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به صورت مجزا به بیان ویژگی های این سایت و همچنین گوسفند های عرضه شده توسط این سایت بپردازیم.

  1. پرورش گوسفند ها توسط سایت دام کالا : یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایت، پرورش گوسفند ها می باشد. به عبارت دیگر این سایت گوسفند ها را به بهترین شکل و با بهترین تکنولوژی ها پرواربندی می کند و سپس به فروش می رساند.

خرید گوسفند زنده

گوسفندان زنده

قیمت بسیار مناسب گوسفند ها : یکی دیگر از ویژگی های این سایت، قیمت بسیار مناسب گوسفند ها می باشد. همان طور که گفته شد این سایت گوسفند ها را پرورش می دهد و سپس به فروش می رساند در نتیجه عدم وجود واسطه در کاهش قیمت نهایی گوسفند ها تاثیر گذار خواهد بود.

  1. ارگانیک بودن گوسفند ها : یکی از ویژگی ها و یا المان هایی که مورد توجه و همچنین رضایت مشتریان قرار گرفته است، ارگانیک بودن گوسفند های عرضه شده توسط این مرکز می باشد. این مرکز بر این باور است که گوسفند های عرضه شده کاملا ارگانیک می باشند و عاری از هر نوع آنتی بیوتیک و هورمون هستند، به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه ای را در بین مردم به دست آورد.
  2. ارسال رایگان سفارش : ارسال رایگان سفارش ها به مقصد یکی دیگر از ویژگی های سایت دام کالا می باشد که سبب تمایز آن از دیگر سایت ها شده است. این سایت سفارش ها را در اسرع وقت و به صورت رایگان به محل مورد نظر و یا مقصد ارسال می کند. عدم دریافت هزینه ارسال، توجه همگان را جلب کرده است.
  3. ارسال قصاب جهت ذبح گوسفند به صورت رایگان : ارسال قصاب به مقصد جهت ذبح گوسفند یکی دیگر از ویژگی های سایت دامکالا محسوب می شود. البته این قابلیت مزیت دیگری نیز دارد که می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. ارسال رایگان قصاب جهت ذبح گوسفند باعث سرآمد این سایت نسبت به سایر سایت ها شده است.
  4. همکاری با موسسات خیریه : مشتریان می توانند محصول خریداری شده را به موسسه های خیریه ارسال کنند. در واقع تنها کافی است آدرس و شماره تماس موسسه مورد نظر را به پشتیبان بدهند تا در اسرع وقت به صورت رایگان به مقصد ارسال شود. بعد از دریافت محصول توسط موسسه نتیجه آن به صورت دقیق اعلام خواهد شد.
  5. معاینه مستمر گوسفند ها توسط دامپزشک : سایت دام کالا به معاینه مستمر و مداوم گوسفند ها می پردازد. دامپزشک های ماهر معاینه هفتگی و حتی روزانه گوسفند ها را بر عهده دارند. یکی از مهم ترین عواملی که در شناسایی بروز مشکل در گوسفند ها تاثیر دارد، وزن گیری آن ها است. وزن گیری گوسفند ها به صورت هفتگی انجام می شود.
  6. تغذیه سالم و مغذی : در تغذیه گوسفند ها از خوراک سالم و مغذی استفاده می شود که بدون آنتی بیوتیک و هورمون هستند.

نحوه خرید از سایت دام کالا :

برای خرید گوسفند زنده تنها کافی است وارد سایت دامکالا شوید و بعد از انتخاب محصول مورد نظر تاریخ تحویل سفارش و آدرس دریافت آن را ثبت کنید، سپس هزینه را پرداخت و در نهایت ثبت سفارش و تایید آن را بزنید.

خرید گوسفند زنده

گوسفندان زنده

نظرات