بیوگرافی و سوابق علیرضا رضایی دروازه بان فوتبال و همسرش +خانواده و عکس اینستاگرام

0

بیوگرافی و سوابق علیرضا رضایی دروازه بان فوتبال و همسرش + خانواده و عکس اینستاگرام

بیوگرافی و عکس های علیرضا رضایی دروازه بان فوتبال و همسرش با عکس های جدید علیرضا رضایی دروزاه بان استقلال و آمار باشگاهی و تیم ها از قزوین تا استقلال تهران و علت انتخاب شماره ۹۸ و افتخارات علیرضا رضایی فوتبالیست + خانواده و عکس اینستاگرام و پیج اصلی اینستاگرامش با نشانی را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی و سوابق علیرضا رضایی دروازه بان فوتبال و همسرش + خانواده و عکس اینستاگرام

بیوگرافی علیرضا رضایی دروازه بان استقلال

علیرضا رضایی, (Alireza Rezaei) بازیکن فوتبال در سال ۱۳۷۸ در قزوین متولد شد، او که دارای قد: ۱٫۹۳ متر است، در حال حاضر در پست دروازه‌بان برای باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر بازی می کند و اولین بازی خود در آبان ۱۴۰۰ در برابر نساجی انجام داد.

اطلاعات شخصی و باشگاهی علیرضا رضایی

تاریخ تولد: ۱۱ دسامبر ۱۹۹۹
محل تولد: قزوین
قد: ۱٫۹۳ متر
پست تخصصی: دروازه‌بان
باشگاه کنونی: استقلال تهران
شمارهٔ پیراهن: ۹۸

بیوگرافی و سوابق علیرضا رضایی دروازه بان فوتبال و همسرش + خانواده و عکس اینستاگرام

سوابق ورزشی

رضایی فوتبالیست جوان اهل قزوین فوتبال را بطور حرفه ای از نوجوانی آغاز کرد. او سابقه بازی در تیم پیکان را دارد و تیم فعلی او نیز استقلال تهران است.

ازدواج و همسر علیرضا رضایی فوتبالیست

این فوتبالیست مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

ازدواج و همسر علیرضا رضایی دروازه بان فوتبال کیست

تیم پیکان تهران

وی اولین بازی خود در تیم پیکان تهران، مقابل باشگاه فوتبال صنعت نفت در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ انجام داد که درخشش خوبی با مهار توپ ها از خود نشان داد و باعث شد تا نظر فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه استقلال تهران به او جلب شود.

همچنین ببینید: بیوگرافی زهرا خواجوی دروازه بان فوتبال و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

سوابق فوتبالی علیرضا رضایی دروازه بان استقلال

علیرضا رضایی در نقل و انتقالات ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست.
او در اولین بازی خود در مقابل نساجی درخشش خوبی داشت و درباره تجربه دروازه بانی برای استقلال تهران گفته: مثل مهدی رحمتی از تیر دروازه بالا رفتم!
دروازه‌بان استقلال از اعتماد فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور تشکر کرده و می‌گوید حسینی و مظاهری مانند برادر بزرگتر حمایتش می‌کنند.

بیوگرافی و سوابق علیرضا رضایی دروازه بان استقلال و همسرش + اینستاگرام

گفتنی است در بازی استقلال و نساجی، رضایی ۲۲ ساله درون دروازه آبی های پایتخت بود. در حالیکه خیلی ها تصور می‌کردند از بین سیدحسین حسینی و رشید مظاهری یک نفر دروازه بان آبی ها مقابل نساجی باشد اما فرهاد مجیدی تصمیم گرفت رضایی ۲۲ ساله اولین بازی اش را برای استقلال انجام بدهد.

رضایی که فصل قبل در پیکان شرایط خوبی را تجربه کرده بود، در بازی مقابل نساجی عملکرد خوبی هم داشت و با دریافت چند توپ و گرفتن موقعیت های حریف مانع از باز شدن دروازه اش شد تا هواداران نسبت به ظهور یک دروازه بان آینده دار در تیم شان امیدوار شوند

عکس های شخصی علیرضا رضایی فوتبالیست

از تجربه حسینی و مظاهری یاد میگیرم

واقعیت این است که من با سیدحسین حسینی و رشید مظاهری رقابتی ندارم. این عزیزان آنقدر بزرگ هستند که نیاز به تعریف من نداشته باشند. همه ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و کادر فنی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند.

حسینی و مظاهری ملی پوش بوده‌اند و من از آنها چیزهای زیادی را یاد می‌گیرم.

مظاهری و حسینی مثل برادر هوایم را دارند و قبل از بازی هم آقای مظاهری و هم آقای حسینی با من صحبت کردند.
وقتی ترکیب تیم اعلام شد آنها به من روحیه دادند و واقعا از بزرگی این دو دروازه بان لذت بردم. ممنونم که حواسشان به من هست و من هم به عنوان برادر کوچکتر سعی می‌کنم از تجربیات آنها استفاده کنم و شرایطم را بهبود ببخشم.

سوابق علیرضا رضایی دروازه بان استقلال

از هواداران تشکر میکنم

از هواداران استقلال بسیار تشکر می‌کنم که بسیار مرا مورد محبت خود قرار دادند و شرمنده‌ام کردند. واقعا پیام هایی برای من ارسال کردند که وظیفه ام را سنگین تر می‌کند. از محبت عزیزان ممنونم و امیدوارم در کنار آنها بتوانم کارهای مهم تری انجام بدهم.

عکس های اینستاگرامی علیرضارضایی دروازه بان فوتبال

علت انتخاب شماره پیراهن ۹۸

شماره پیراهن من به خاطر یکی از دوستانم است. آقای دکتر علیزاده یکی از دوستان من است که بسیار کمک و راهنمایی کرده و می‌کند. من به احترام ایشان که علاقه خاصی به شماره ۹۸ دارد، این شماره را برتن می‌کنم تا به نوعی زحماتی که برایم کشیده‌اند را بتوانم جبران کنم.

علیرضا رضایی فوتبالش را در تیم جوانان پیکان قزوین آغاز کرد و موفق شد کلین شیت های بسیاری داشته باشد و در نهایت به تیم بزرگسالان پیکان بیاید او ۱۶ بازی برای تیم پیکان در سال ۱۳۹۹ انجام داد و موفق شد عملکرد قابل قبولی داشته باشد و در نهایت تیم استقلال تهران او را به خدمت بگیرد

علیرضا رضایی فوتبالیست

علیرضا رضایی در رده های مختلف سنی تیم ملی کشورمان حضور داشته است تیم ملی امید زیر ۲۳ سال سرمربیگری مهدی مهدوی کیا موفق شد عملکرد بسیار درخشان داشته باشد

برای من باعث افتخار است که کنارشان در استقلال تمرین می‌کنم. برایم مهم نیست دروازه بان اول یا چهارم باشم. مهم این است به تیم کمک کنم. گلر چهارم استقلال بودن افتخارش بیشتر از گلر یک بودن در تیم‌های دیگر است.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه با وجود یک‌رقابت سخت چقدر اطمینان به موفقیت در استقلال دارد، چون بسیاری این حرف‌ها را زدند و بعد جدا شدند، گفت: بعید می‌دانم بروم. چون لذت می‌برم. جایی که آرامش دارم و خوشحالم صددرصد خواهم ماند. مگر اینکه اتفاق ویژه‌ای بیفتد که بعید می‌دانم. در این چند روز خیلی انرژی گرفتم.

رقابت هست، اما احترام اولویت من است. همیشه به حسینی و مظاهری احترام گذاشتم و الگوی من هستند. امیدوارم بتوانم در کنارشان به استقلال کمک کنم و هرموقع فرصتی پیش بیاید مطمئن باشید از جانم مایه می‌گذارم.

نظرات