بیوگرافی زهرا خواجوی دروازه بان فوتبال و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

0

زهرا خواجوی (Zahra Khahavi) بازیکن فوتبال و دروازه بان تیم فوتبال بانوان ایران است. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل زهرا خواجوی و همسرش، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام زهرا خواجوی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج با همسرش و پیوستنش به تیم فوتبال ایران و تیم جدید در سال ۲۰۲۱ می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکسهای جدید زهرا خواجوی و همسرش + زندگینامه و عکسهای خانوادگی

 

بیوگرافی زهرا خواجوی

زهرا خواجوی (Zahra Khahavi) بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم فوتبال بانوان ایران در ۱۹ بهمن ۱۳۷۷ در نهاوند متولد شد. او دارای قد ۱۷۳ سانتیمتر است و هم اکنون در پست دروازه بانی بازی می‌کند.

 

فعالیت های ورزشی

خواجوی ابتدا در سن ۹ سالگی در هندبال فعالیت می‌کرد. اما به صورت اتفاقی سر از سالن‌های فوتسال درآورد. پس از ۲ سال به تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال زنان ایران دعوت شد.

بیوگرافی زهرا خواجوی

در سال اولی که در لیگ برتر فوتبال بانوان و تیم پاس همدان حاضر شد، یک روز دروازه‌بان تیم نیامد و مربی از بازیکنان خواست که یکی درون دروازه قرار بگیرد. او قبول کرد و در درون دروازه ایستاد. همان روز سرمربی به وی گفت اگر می‌خواهی در تیم من بمانی باید دروازه‌بان شوی. رکورددار کلین شیت در فوتبال باشگاهی ایران می‌باشد.

زندگی شخصی زهرا خواجوی

وی در لیگ برتر فوتبال زنان ایران ۹۹–۱۳۹۸ توانست در ۱۰ بازی متوالی و برای ۹۵۳ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا بهترین آمار محافظت از دروازه در تاریخ فوتبال ایران در بین زنان را در سن ۲۱ سالگی به نام خود ثبت کند. گفتنی است الگوی جهانی وی مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است.

 

همسر زهرا خواجوی کیست

از وضعیت تاهل زهرا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

زهرا خواجوی و همسرش

همچنین ببینید: بیوگرافی هاجر دباغی فوتبالیست و همسرش + عکسهای خانوادگی و مسابقات

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار با نشانی zahrakhajavi_official در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

عکسهای جدید زهرا خواجوی

عکس جدید زهرا خواجوی

عکس جدید زهرا خواجوی

عکس جدید زهرا خواجوی

عکس جدید زهرا خواجوی

عکس جدید زهرا خواجوی

با ما همراه باشید.

نظرات