بیوگرافی جورج پترسون بدنساز قهرمان مستر المپیا و همسرش+ عکس ها و مسابقات

0

جورج (جرج) پترسون قهرمان ملی مستر المپیا کیست؟ بیوگرافی و سوابق جورج پترسون بدنساز آمریکایی از پرورش اندام تا مستر المپیا و قهرمان فیزیک کلاسیک تا علت مرگ و درگذشت و سوابق و عناوین قهرمانی و افتخارات جورج پترسون اولین قهرمان ملی کلاسیک بین المللی مردان با عکس و زندگینامه کامل و پیج اینستاگرام جرج پترسون را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی جورج پترسون بدنساز قهرمان مستر المپیا و همسرش + عکس ها و مسابقات و اینستاگرام جرج‌ پترسون و علت درگذشت و فوت

بیوگرافی جورج‌ پترسون

جورج پترسون, بدنساز و قهرمان مستر المپیا در مسابقات فیزیک کلاسیک در سال ۱۹۸۴ در نیویورک متولد شد.گفتنی است جرج پترسون اولین قهرمان ملی کلاسیک بین المللی مردان بود که از سال ۲۰۰۸ میلادی بطور حرفه ای در مسابقات مستر المپیا شرکت کرده و یکی از رقیبان سرسخت هادی چوپان بدنساز و قهرمان پرورش اندام ایرانی بود و آمادگی لازم برای شرکت در مسابقه فردا را داشت که روی صحنه برود که درگذشت.

بیوگرافی جورج پترسون عکس

سال های فعالیت

از سال ۲۰۰۸ بطور حرفه ای وارد رشته بدنسازی و ورزش های زرمی شد. او با دیدن فیلم های بروسلی به رشته رزمی و کاراته علاقه مند میشود و تصمیم میگیرد تا این ورزش را دنبال کند. پترسون رشته شوتوکان کاراته را بطور حرفه ای آغاز کرد و با انجام تمرینات سخت توانست عضلات خود را قوی کند و باری همین در مسابقات داخل قفس شرکت کرد.

جرج مقام سوم را در مسابقات مستر المپیا در سال ۲۰۲۰ کسب کرد و عنوان قهرمان ملی مسابقات فیزیک کلاسیک را آن خود کرد.

جورج پترسون ابتدا در بخش آزاد در مسابقات شرکت کرد، اما با وجود نتایج درخشان، از سال ۲۰۱۶ به بخش فیزیک کلاسیک تغییر رشته داد و در رقابت مستر المپیا ۲۰۲۰ بخش ۲۱۲ پوند ، مسابقات تامپا پرو ۲۰۲۰ بخش ۲۱۲ پوند و مستر المپیا از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ شرکت کرد.

مسابقات جورج پترسون بدنساز آمریکایی

درگذشت جورج پترسون

جرج پترسون ورزشکار بدنساز کار و نفر سوم نفر المپیا در سن ۳۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. این ورزشکار همچنین سابقه قهرمانی تامپا پرو را در کارنامه خود دارد. پترسون در اورلاندو حضور داشت و قرار بود در دومین مسابقه المپیا ۲۱۲ پوند روی صحنه برود. او به عنوان اولین قهرمان ملی فیزیک کلاسیک در تاریخ شناخته شده است.

زندگینامه جورج پترسون و سوابق جرج پترسون قهرمان بدنسازی جهان

اینستاگرام جورج پترسون

صفحه رسمی وی با نشانی در دسترس عموم قرار دارد و میتوانید عکس ها و تصاویر وی را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید

نظرات