بازیگر نقش محمد یا ممد خالی بند در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی و عکس واقعی

0

بازیگر نقش محمد یا ممد خالی بند (ممد چاخان) در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی ایمان صفا بازیگر نقش محمد یا ممد خالی بند در سریال نیسان آبی همراه با عکس های شخصی و بدون گریم و عکس های اینستاگرامی جذاب جدید ایمان صفا بازیگر نقش ممد چاخان در سریال نیسان آبی را در ادامه ببینید.

بازیگر نقش محمد یا ممد چاخان در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی و عکس واقعی

بازیگر نقش محمد یا ممد چاخان در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی و عکس واقعی

مجله حرف تازه – ایمان صفا بازیگر معروف فیلم و سریال ایرانی متولد ۳۰ آذر ۱۳۶۲ در تهران است که با بازی در سریال بچه محل در نقش سربالا ساخته عمو پورنگ به شهرت رسید. متولد سی‌امین روز از آذرماه سال ۱۳۶۲ در شهر تهران میباشد و بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون میباشد کـه دارای یک خواهر می‌باشد.

بیوگرافی ایمان صفا بازیگر نقش محمد یا ممد خالی بند سریال نیسان آبی

سوابق بازیگری

ایمان صفا بازیگری را از تئار آغاز کرد و سپس با بازی در سریال عملیات ۱۲۵ ساخته محمدحسین لطیفی نزد مخاطبین شناخته شود. او تا کنون ازدواج نکرده اسـت و در حال حاضر مجرد میباشد.

بیشترین شهرت این بازیگر با بازی در سریال بچه محل در نقش سربالا با گریم خاص بود که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او به تازگی در فیلم سینمایی یقه سفیدها و سریال هم بازی و فیلم شنای پروانه و دم غروب زغفرانیه و برنا و بچه های گروهان بلال .. ایفای نقش کرده است

بازیگر نقش ممد خالی بند در سریال نیسان آبی کیست

او درباره بهترین دوستش گفته: کاوه خداشناس، بهترین رفیق و دوست من است . بسیار خوشحالم که در کارهایم از او مشورت می‌گیرم و او هم همیشه با روی باز کمکم کرده و اگر اینجا هستم به خاطر مشورت با کاوه بوده است و به داشتن چنین دوستی هم افتخار می کنم.

همچنین ببینید: بازیگر نقش آریا در سریال نیسان آبی کیست؟ + بیوگرافی و عکس واقعی و اینستاگرام

فیلم و سریال های ایمان صفا

ایمان صفا تاکنون در فیلم ها و سریال هایی چون:سرگذشت ، سرسرا و سه شنبه شب ، داش آکل ، یتیم‌خانه ایران ، خوب، بد، زشت ، خط ، هیلانه ، راستش را بگو ، خداحافظ بچه ، مهمانان ویژه و … بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش محمد یا ممد چاخان سریال نیسان آبی

بیوگرافی بازیگر نقش محمد یا ممد خالی بند سریال نیسان آبی

ایمان صفا در نقش فرعی در سریال نیسان آبی حضور دارد و از قسمت ششم وارد ماجرا میشود. در این قسمت هم شاهد نقش‌آفرینی قابل تحسین ایمان صفا در نقش «ممد خالی‌بند» بودیم. او که در این قسمت قرار است دلبسته کاملیا، دختر رضا خرسند شود، در دو سکانس از قسمت ششم حضوری تحسین‌برانگیز دارد و با نقش‌آفرینی متفاوت خود لحظه‌هایی به یاد ماندنی را خلق کرده است.

بازیگر نقش محمد در سریال نیسان آبی

قسمت ششم «نیسان آبی» علاوه‌بر استفاده از موزیک معروف فیلم سینمایی «تایتانیک» در سکانس دل‌ باختن «ممد چاخان» در مواجهه اولش با کاملیا، یکی از شوخی‌های بامزه هادی ارجاع به سکانسی معروف از یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است.

 

نظرات