تفریحات و جاهای دیدنی تایلند

0

کشور تایلند با شهرهای محبوبی مانند پوکت و پاتایا و بانکوک و صدها معابد،جزیره، غار و پارکهای ملی برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. برای شروع سفر به این کشور با الفبای سفر همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

دیدنی های تایلند

تایلند سرزمینی با زیبایی های بینظیر و تمام نشدنی است که اگر بخواهیم در وصف آن سخن گوییم باید روزها و هفته بنویسیم ، شهرهای تایلند از شهرهای توریستی و بسیار محبوب در میان گردشگران سرتاسر دنیا هستند ، پوکت یکی از شهرهای زیبای تایلند است که خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری تایلند و آسیا به شمار می رود ، پوکت جزیره کوچک و زیبا در تایلند است که به نسبت پاتایا گران تر است و مقصد مورد علاقه اروپایی ها نیز هست ، جزیره فی فی یکی دیگر از جذابیت های تایلند است که از زیباترین جزایر گرمسیری جهان به شمار می رود ، در تمامی نقاط جزیره فی فی صخره های آهکی ، سواحل شنی و غار های پنهان وجود دارند که می تواند برای ماجراجویان بسیار سرگرم کننده باشد ، جزیره جیمز باند هم که دیگر معرف حضور همه است که در مرکز آن غاری بسیار زیبا وجود دارد که می تواند بسیار برای گردشگران هیجان انگیز باشد ، شهر ساحلی پاتایا یکی از محبوب ترین و زیبا ترین جاذبه های تایلند است که سالانه هزاران گردشگر را به سمت خود می کشد و شهر محبوب ایرانی ها در تایلند می باشد و به بانکوک هم نزدیک است ، ساحل جامتین در پاتایا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تایلند می باشد که بسیار هم مشهور و محبوب است ، باغ گرمسیری نونگ نوچ ، سیلورلیک یا همان دریاچه نقره‌ای ، بازارهای شناور ، شهر تاریخی آیوتایا ، کمپ فیل های آبی در چیانگ مای ، غارها و سواحل ریلی ، گورستان صدف کرابی ، خلیج مایا و همچنین چشمه‌های آب گرم کلانگ تام از دیگر جاذبه های بسیار خوب و سرگرم کننده در تایلند می باشند که همگی ارزش دیدن را دارند. اگر قصد دارید از جاذبه های محشر این کشور دیدن کنید تور تایلند را در نظر داشته باشید.

 مکانهای تفریحی تایلند

جزیره فی فی پوکت

تفریحگاه سامت نانگ شی (Samet Nangshe) در نزدیکی پوکت

تفریحگاه سامت نانگ شی (Samet Nangshe) یکی از مشهورترین مناظر و تفریحگاه های فانگ نگا از نظر گردشگران تور پوکت می باشد. تنها ۳۰ دقیقه رانندگی از پوکت و گذر از مسیر واقع شده در تپه، منظره ای خیره کننده از جزایر سنگی خلیج فانگ نگا را در اختیار شما قرار می دهد. در زمان های مشخصی از این منطقه کهکشان راه شیری نیز قابل مشاهده است.

برج بایوک در قلب بانکوک

از زمان تکمیل برج بایوک در سال ۱۹۹۸ یکی از برترین آسمان خراش های بانکوک بوده و از پراتونام (یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک) ۳۰۹ متر بالاتر رفته است. در تور بانکوک دوربین عکاسی خود را برداشته و به بالای این برج بروید. در آنجا می توانید بهترین پس زمینه های عکاسی را از اتوبان ها و ساختمان های اطراف دریافت کنید.

جزیره فی فی پوکت

در ۴۸ کیلومتری جزیره پوکت، جزایره ۶ گانه بسیار زیبای فی فی وجود دارد. صخره هایی از جنس آهک این جزیره را در برگرفته است. ساحل های شنی جذاب و غارهای شگفت انگیز نیز از دیگر جاهای دیدنی این منطقه است. جزایر شش گانه فی فی که به زیبا ترین جزیره های گرمسیری جهان شهرت دارند،  دو جزیره اصلی را دربر دارد که  که یکی از آن ها خالی از سکنه بوده و به نام فی فی شهرت دارد و در دیگری مسلمانان جنوب تایلند زندگی می کنند. تور پوکت بهترین فرصت برای گردش در این آب کریستالی است.

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا Nong Nooch از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. مساحت  این باغ زیبا و رنگارنگ ۲٫۴ کیلومتر مربع است که دارای قسمت های مختلفی است که یکی از زیباترین آنها به باغ فرانسوی شهرت دارد که ازطراحی باغ های قصر قرون وسطایی نشات گرفته است.

باغ بونسای، باغ گیلاس و باغ رز ایتالیایی از دیگر بخش های این باغ هستند که بسیار تماشایی و شگفت انگیزند. حدود ۶۵۰ نوع گل ارکیده در رنگ های گوناگون در این محل وجود دارد که تماشای آنها چشم هر گردشگری را خیره می کند، همچنین۱۱۰۰ گونه نخل، انواع کاکتوس، گیاهان چربی (سوکولنت ها) در این باغ وجود دارد که زیبایی خاصی به این محل بخشیده اند.

مکانهای تفریحی تایلند

باغ نونگ نوچ پاتایا

تفریحات شبانه شاد و مفرح پوکت

نایت کلاب هالیوود پوکت

این نایت کلاب که نامش را از هالیوود گرفته است یکی از کلاب های مشهور پوکت است. این کلاب همانطور که از اسمش ممکن است تصور کنید, دارای دکور پر زرق و برق و پر نور است و فضای مطلوب را برای یک شب جذاب و مهیج فراهم می کند. کارکنان این نایت کلاب برخورد گرمی دارند.این محل دارای دو سالن جداگانه است که در هر کدام موسیقیهای مختلفی پخش میشود که بنابر سلیقه خود میتوانید انتخاب کنید که به کدام سالن بروید.

هم دی جی های تایلندی و هم دی جی های بین المللی در نایت کلاب هالیوود برنامه اجرا می کنند. برنامه های مختلفی در این مکان برای میهمانان تدارک دیده میشود و همچنین برای تعطیلات مراسمهای خاصی اجرا می شود

نایت کلاب تایگر Tiger پوکت

نایت کلاب تایگر یک کلوب شبانه است که تا حدی تم غربی دارد و جز یکی از محلهای است که در آن می توانید تفریحات شبانه پوکت را آغاز کنید. این نایتکلاب در خیابان بنگلا واقع شده و دارای نمای سنگی و مجسمه های بزرگ ببر است.در داخل آن تعداد زیادی بار و صندلی وجود دارد. در طبقه دوم یک دی جی به اجرای موسیقی می پردازد.

وجود گروه های مختلف و دیجها و موزیک باند این کلوب را به محلی شلوغ و پرطرفدار در بین گردشگران و مردم محلی تبدیل کرده است. نایت کلاب تایگر محیطی کاملا امن را برای مشتریهای خود ارائه می دهد و سالن روشنایی خوب و سیستم صدایی بسیار با کیفیتی دارد.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

نظرات