بیوگرافی هادی عامل گزارشگر کشتی و همسر و فرزندانش + عکس های خانواده و گزارش ها

1

هادی عامل مجری و گزارشگر کشتی تلویزیون ایران متولد ۱۳۳۴ اهل مشهد مقدس است. او که بیشتر در عرصه گزارشگری مسابقات کشتی در تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در عرصه های دیگر دیده شده است. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل هادی عامل گزارشگر کشتی و همسرش و فرزندانش با عکس و سوابق هنری و حواشی و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و زندگی شخصی او می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی هادی عامل و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و حواشی

 

بیوگرافی هادی عامل

هادی عامل, مجری و گزارشگر کشتی تلویزیون ایرانی, در ۱۲ مردادماه ۱۳۳۴ در مشهد مقدس متولد شد. اصالتا زابلی است و پدرش اهل زابل بوده و به مشهد نقل مکان کرده‌ و مادرش اهل نیشابور است. وی معلم بازنشسته ورزش است.

 

سوابق هنری 

عامل از ۱۲ سالگی وارد رشته کشتی و مدتی بعد قهرمان آموزشگاه های کشور شد و در رده جوانان هم نایب قهرمانی کشور را بدست آورد. اما در سن ۱۹ سالگی پس از مصدومیت در ناحیه انگشتان دست، کشتی را کنار گذاشت.

بیوگرافی هادی عامل

او خیلی اتفاقی وارد عرصه گزارشگری شد. در سال ۱۳۶۳ و در حین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، عامل به دلیل آشنایی با ورزش کشتی متوجه تلفظ اشتباه فنون این ورزش در تلویزیون شد. وی پس از تماس با تلویزیون این مساله را تذکر می دهد. پس از این اتفاق از وی درخواست کردند که به عنوان گزارشگر فعالیت داشته باشد.

زندگی شخصی هادی عامل

او را به عنوان موفق‌ترین مجری برنامه‌های تلویزیونی مرتبط با کشتی یاد می‌کنند. از عامل به دلیل گزارش‌های هیجانی به عنوان هیجان‌انگیزترین گزارشگر ایرانی یاد می‌شود. هادی عامل  تاکنون به عنوان گزارشگر کشتی و خبرنگار، از طرف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به محل برگزاری مسابقات المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا، ۲۰۰۰ سیدنی، ۲۰۰۴ آتن، ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو اعزام شده‌است.

 

حواشی

عامل به استفاده از عبارات خاص نظیر «خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان»، « چِغِر و بد بدن»، «زِبِل بد اُفت»، «دلاوری از جویبار، خطه کشتی‌خیز مازندران»، «دلاوری می‌کنه، بزرگی می‌کنه»، «شیر مادر، نان پدر حلالت دلاور» در گزارش‌های خود، به ویژه در طول مسابقات المپیک مشهور است.

حواشی هادی عامل

او در این خصوص تاکید می کند: “اصطلاحاتی که می‌گویم مثل شیر مادر، نان پدر حلالت به این دلیل بود که کشتی‌گیران بعد از قهرمانی که با خانواده‌های شان روبرو می‌شوند همه از خوشحالی اشک می‌ریزند و به نظرم همه به ویژه پدر و مادر در این موفقیت نقش دارند و زحمت می کشند، این واژه از این جا به ذهنم رسید.”

 

همسر هادی عامل کیست؟

هادی تاهل است. او سالها ازدواج کرده و دو پسر و یک دختر دارد.

او درباره خانواده و فرزندانش گفت: در مشهد زندگی می‌کنم سه فرزند دارم. خانواده‌ام در مشهد ساکن هستند، دبیر ورزش بودم و بازنشسته آموزش و پرورش هستم و یک منزل و یک خودرو و یک باغچه دارم.

هادی عامل و همسرش

همچنین ببینید: بیوگرافی و افتخارات محمدرضا نوایی مربی و گزارشگر کشتی + درگذشت و علت مرگ

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این هنرمند عزیز در اینستاگرام با نشانی hadi.ameel در دسترس عموم قرار دارد.

 

دیگر عکسهای هادی عامل

عکس جدید هادی عامل

عکس جدید هادی عامل

عکس جدید هادی عامل

عکس جدید هادی عامل

عکس جدید هادی عامل

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با ما همراه باشید.

1 دیدگاه در “بیوگرافی هادی عامل گزارشگر کشتی و همسر و فرزندانش + عکس های خانواده و گزارش ها

  1. جانباز گفت:

    آقای عامل بهترین گزارشگر ودوست داشتنی بی‌نظیرترین خداوند پشت وپناهش

نظرات