بیوگرافی ابوالفضل اینانلو مجری و گوینده و همسرش و پسرش آرین +عکس آثار و اینستاگرام

1

بیوگرافی و عکس های جدید ابوالفضل اینانلو مجری و گوینده و همسر و پسرش آرین

ابوالفضل اینانلو کیست و اهل کجاست

ابوالفضل اینانلو گوینده و مجری رادیو و تلویزیون در ۲۰ آذر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا امده است اما اصالتا اردبیلی میباشد و فرزند مرحوم استاد محمدعلی اینانلو است او را با برنامه هایی همچون «تصویر زندگی» از شبکه دو میشناسند ایشان متاهل است و سال ها پیش ازدواج کرده و یک پسر به نام آرین دارد

بیوگرافی ابوالفضل اینانلو مجری و گوینده رادیو تلویزیون و همسر و پسرش آرین +عکس آثار و اینستاگرام ابوالفضل اینانلو و سوابق شخصی و هنری از اجرا تا گویندگی در رادیو و تلویزیون و خانواده و همسرش و پسرش و آثار اجرا وی را در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی ابوالفضل اینانلو مجری و گوینده و همسرش و پسرش آرین +عکس آثار و اینستاگرام

بیوگرافی ابوالفضل اینانلو

ابوالفضل اینانلو, گوینده و مجری رادیو و تلویزیون, متولد ۲۰ آذر ۱۳۵۶ در تهران است. او که اصالتا آذری زبان و اردبیلی است؛ یکی از باسابقه ترین گوینده های رادیو و تلویزیون است که دو سال برنامه «تصویر زندگی» از شبکه دو سیما را اجرا کرده و دو سال هم اجرای ویژه برنامه محرم و …. را برعهده داشته است. او فرزند مرحوم استاد محمدعلی اینانلو است.

ابوالفضل اینانلو اهل اردبیل بوده و به زبال اذری صحبت میکند اما هنگام گویندگی و اجرا هیچگونه لهجه آذری از او نمیشنویم..

همسر ابوالفضل اینانلو کیست

ایشات متاهل است و سال ها پیش ازدواج کرده و یک پسر به نام آرین دارد.

زندگینامه ابوالفضل اینانلو مجری صدا و سیما

اگر شنونده رادیو باشید، حتما صدای ابوالفضل اینانلو را شنیدید.  او یکشنبه ها در بخش نیمروزی رادیو پیام از ساعت ۱۰ صبح تا ۲بعدظهر اجرا دارد و همچنین گوینده متن برنامه پشت صحنه از شبکه نمایش سیما روزهای پنج شنبه هرهفته ساعت ۱۸/۳۰ بعداز ظهر هستند

سوابق و سال های فعالیت

اینانلو از سال ۷۸ همکاری خود را با رادیو البرز آغاز کرد.
او کار گویندگی و اجرا و فن بیان را از مرحوم صدرالدین شجره آموخت و سپس از رادیو البرز جذب شبکه خبر شده و به مدت ۵ سال در شبکه خبر گوینده اخبار سیاسی و اقتصادی و ورزشی بوده است.

ابوالفضل اینانلو و همسر و پسرش
ابالفضل اینانلو مجری و گوینده خوش صدای صدا و سیمای ایران؛ مدتی نیز در اداره کل اخبار برنامه های سیاسی شبکه جهانی جام جم فعالیت داشته و سپس مجری برنامه تصویر زندگی در شبکه دو سیما شد.

ایشان همچنین اجرای ویژه برنامه محرم را برعهده داشته و مدتی نیز مجری بخش معرفی کارگردان برنامه سینما ۴ در شبکه ۴ تلویزیون بوده است.

سوابق و اجراهای ابوالفضل اینانلو

گوینده رادیو پیام

اگر شنونده رادیو باشید، حتما صدای ابوالفضل اینانلو را شنیدید. او یکشنبه ها در بخش نیمروزی رادیو پیام از ساعت ۱۰ صبح تا ۲بعدظهر اجرا دارد و همچنین گوینده متن برنامه پشت صحنه از شبکه نمایش سیما روزهای پنج شنبه هرهفته ساعت ۱۸/۳۰ بعداز ظهر هستند.

گوینده رادیو جوان

یکی از مهمترین فعالیت های این مجری خوش صدا، گویندگی در رادیو جوان است.

اینانلو سال ها پیش همکاری خود را با رادیو جوان آغاز کرده و برنامه های پرطرفداری چون اینجا شب نیست

و پاتوق شبانه و رادیو همراه و صدا آزاد و …. را گوینده کرده است.

عکس های جدید ابوالفضل اینانلو مجری تلویزیون و گوینده رادیو جوان و رادیو پیام

 

اینستاگرام ابوالفضل اینانلو

صفحه رسمی این مجری و گوینده خوش صدای ایرانی با نشانی abolfazl.inanlou در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید برای دیدن تصاویر بیشتر سری به صفحه اینستاگرامش بزنید.

1 دیدگاه در “بیوگرافی ابوالفضل اینانلو مجری و گوینده و همسرش و پسرش آرین +عکس آثار و اینستاگرام

  1. محمد آهور گفت:

    ایشان پسر آقای محمد علی اینانلو نیست نام پسران زنده یاد اینانلو افشین و البرز می باشد

نظرات