بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس ۲ کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس ۲ و همسرش کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی بازیگر نقش لیلا معینی در سریال بچه مهندس ۲ و بیوگرافی صحرا اسداللهی بازیگر نقش لیلا در بچه مهندس با همراه با عکس های شخصی و بدون گریم و جنجالی صحرا اسداللهی بازیگر نقش خانم معینی خبرنگار در بچه مهندس ۲ را در ادامه ببینید.

بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس 2 و همسرش کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس ۲ کیست

مجله حرف تازه – صحرا اسدالهی, متولد ۲۷ مرداد ۱۳۷۰ بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون است که با بازی در سریال بچه مهندس ۲ در نقش “خانم معینی” خبرنگار و در سریال دلدار نقش “پونه” به شهرت رسید

اسم واقعی بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس 2

سوابق بازیگری

اسداللهی بازیگری را نزد استاد سمندریان از تئاتر در اسل ۹۱ شروع کرد و با بازی در فیلم “فروشنده” اصغر فرهادی وارد سینما شد. او  در کارنامه خود  آثاری مثل: ارادتمند نازنین عبدالرضا کاهانی، فیلم بیا از گذشته حرف بزنیم حمید نعمت الله،و فیلم سینمایی آپاندیس و دریاچی ماهی و سریال گاهی به پشت سر نگاه کن در سال ۹۳ به کارگردانی مازیار میری … ثبت کرده است.

بازیگر نقش لیلا معینی خبرنگار در سریال بچه مهندس 2 و همسرش کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

همچنین ببینید: بازیگر نقش هادی همت در سریال بچه مهندس کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی

او علاوه بر فعالیت در سینما و تئاتر در تلویزیون هم با سریال هایی مثل دلدار،از یادها رفته، در جست و جوی آرامش، سریال شرایط خاص در نقش لیلا و …. توانسته حضوری فعال داشته باشد. این بازیگر در رشته کارگردانی تحصیل کرده و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه سوره است

صحرا اسداللهی چندین تجربه در زمینه کارگردانی نیز داشته است. وی مدتی شروع به ساخت فیلم کوتاه و مستند کرد که از جمله می توان به فیلم کوتاه زود بر می گردم، دیوار و کادو اشاره نمود.

بیوگرافی بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس ۲

بیوگرافی بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس 2

فصل اول «بچه مهندس» رمضان ۹۷ از شبکه دو روانه آنتن شد کـه مربوط بـه دوران کودکی شخصیت اصلی این سریال بود. بازیگران جدیدی از جمله سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا و صحرا اسداللهی بـه فصل دوم این مجموعه اضافه شدند.

صحرا اسداللهی در نقش یک خبرنگار به نام لیلا معینی ایفای نقش کرده است که در گذشته و فلش بک سریال در خاطرات هادی همت با بازی سلمان فرخنده دختر مورد علاقه اوست.

بیوگرافی صحرا اسداللهی بازیگر نقش لیلا در سریال بچه مهندس 2

عکس و اسم واقعی خانم معینی در بچه مهندس ۲

لیلا بر اثر آزار و اذیت های هادی که در نانوایی کار میکرد با خانواده از محل کوچ کردند و سرنوشت بدی برایش رقم خورد. او با فرد دیگری ازدواج کرد و طلاق گرفت و بعد به شغل خبرنگاری روی آورد.

اما سرنوشت بار دیگر این دو را بر سر راه هم قرار داد و بعد از سال ها جدایی هادی و لیلا (خانم معینی) در پرورشگاه خانه خورشید همدیگر را دیدند. عشقی که بار دیگر شعله های آن در دل هادی همت شعله ور شد و از لیلا خواستگاری کرد.

نظرات