بازیگر نقش هادی همت در سریال بچه مهندس کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی

0

بازیگر نقش هادی همت در بچه مهندس ۲ و همسرش کیست؟ + بیوگرافی سلمان فرخنده بازیگر نقش هادی در سریال بچه مهندس ۲ و ۳ (فصل دوم و فصل سوم) همراه با عکس های شخصی و بدون گریم و عکس های جدید سلمان فرخنده بازیگر نقش هادی همت مربی پروشگاه در بچه مهندس ۲ و ۳ را در ادامه ببینید.

بازیگر نقش هادی همت در بچه مهندس 2 و 3 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های واقعی

بازیگر نقش هادی همت در سریال بچه مهندس کیست

مجله حرف تازه – سلمان فرخنده بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۳۶۱ در شیراز نویسنده و کارگردان تئاتر و بازیگر ایرانی است. او که دارای مدرک تحصیلی در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر می باشد، با بازی در سریال بچه مهندس ۲ در نقش “هادی همت” و سریال مینو در نقش “عماد” به شهرت رسید.

همسر سلمان فرخنده میترا مومنی بازیگر تئاتر است که چند سال پیش در تئاتر با هم آشنا شده و ازدواج کردند

بیوگرافی سلمان فرخنده بازیگر نقش هادی همت در بچه مهندس

سوابق هنری

وی در سال ۱۳۸۶ وارد بازیگری در تئاتر شد و بیشتر در صحنه تواتر فعالیت داشت. او با فیلم سینمایی ۵۰ قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد بود که در نقش اکبر کاظمی را بازی میکرد وارد کار تصویری در سینما شد.

او پس بعد از بازی در فیلم پنجاه قدم آخر در سال ۹۲ در دو فیلم دیگر به نام پدر آن دیگری و در مدت معلوم در سال ۹۳ و سریال رهایی و آسپرین در نقش مهرداد و سرگشته حضور پیدا کرد.

جدیدترین سریال های بازی کرده، سریال مینو و گیسوم و بچه مهندس ۲ و ۳ و فیلم در مدت معلوم بوده است.

بیوگرافی بازیگر نقش هادی همت در بچه مهندس

بیوگرافی بازیگر نقش هادی همت در بچه مهندس

آخرین بازی او سریال بچه مهندس ۲ و ۳ بوده است که در نقش هادی همت یکی از مربیان پروشگاه بازی کرده بود. اگر چه ایشان بیش از دو دهه فعالیت بازیگری در تئاتر را دارند، اما بیشترین شهرت او بعد از بازی در سریال بچه مهندس بوده است.

عکس های واقعی و اسم واقعی هادی همت مربی پرورشگاه در بچه مهندس

همچنین بخوانید: بازیگر نقش جواد در بچه مهندس ۲ کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

هادی همت در بچه مهندس دو از خاطراتش درباره عشق اولش لیلا با بازی صحرا اسداللهی پرده برمیدارد که در یک نانوایی کار میکند و عاشق دختری هم محلی خود به نام لیلا میشود. این عشق او به حدی بود که خانواده لیلا مجبور ب ترک محل میکند و سرنوشت بدی برای لیلا رقم میخورد که حتما در ادامه سریال ماجرای لیلا و هادی را تماشا کنید که چه سرنوشتی در انتظارشان هست. او با گذشت سال ها هنوز لیلا را فراموش نکرده و بعد از چند سال دوباره او را در پرورشگاه می بیند و عشق دیرینه اش سر باز میکند.

عکس بازیگران نقش لیلا (صحرا اسداللهی) و هادی همت (سلمان فرخنده)

بازیگر نقش هادی همت در بچه مهندس 2 و 3

سلمان فرخنده در کنار بازیگری چون: مانی رحمانی جواد جوادی (نوجوانی) ، پرویز پورحسینی اسماعیل جهانشیری، سیما تیرانداز ژاله فرمایش (شیدا قیاسی) دوست گلچهره
اندیشه فولادوند گلچهره بقایی مادر جواد، سیاوش چراغی‌پور عزیز لاهوتی مدیر پرورشگاه، بهاره رهنما سارا عباسی همسر افشین و مادرخوانده مژگان، کریم اکبری مبارکه یعقوب (صورت زخمی) پدر واقعی مژگان، عسل مردی مژگان عباسی (مومو) و مهتاب جامی، سوگل طهماسبی زینب احدی همسر محمد و نسرین نکیسا شکوفامددکار زندان و … بازی کرده است.

نظرات