بازیگر نقش جواد در بچه مهندس ۲ کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

4

بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی در بچه مهندس ۲ و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید بزرگسالی مانی رحمانی بازیگر نقش جواد در سریال بچه مهندس ۲ (فصل دوم) همراه با عکس های شخصی و بدون گریم و عکس های جذاب و آتلیه ایمانی رحمانی بازیگر نقش جواد جوادی در نوجوانی در بچه مهندس ۲ را در ادامه ببینید.

بازیگر نقش نوجوانی جواد در بچه مهندس 2 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی مانی رحمانی

بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی در بچه مهندس ۲ کیست؟

مجله حرفل تازه – مانی رحمانی بازیگر نوجوان فیلم و سریال ایرانی، متولد سال ۱۳۸۳ در شهر تهران است که با بازی در سریال بچه مهندس ۲ در نقش نوجوانی جواد جوادی به مخاطبان معرفی شد.

بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی در بچه مهندس 2 کیست؟ +عکس های بزرگسالی و بیوگرافی

سوابق بازیگری

وی در سن ۴ سالگی با هنروری کار خود را آغاز کرد و تا کنون در بیش از ۲۰ اثر فعالیت داشته است، او علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، در رشته تئاتر نیز فعالیت دارد.

از مهم‌ترین آثار مانی رحمانی می‌توان به بازیگری در سریال نفس گرم، فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم اشاره کرد.

او در سال ۱۳۹۴ در سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در کنار بازیگرانی نظیر مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و نیلوفر خوش‌خلق بازی کرده و همچنین در فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی ایفای نقش کرده است.

مانی رحمانی علاوه بر بازیگری در برنامه « ورجه وروجه » که از شبکه پویا پخش میشد به عنوان مجری فعالیت می کرد، اما بیشترسین شهرتش برای بازی در نقش جواد در سریال بچه مهندس ۲ می باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی در بچه مهندس 2 کیست؟ +عکس های جدید

بعد از اتمام فصل اول سریال « بچه مهندس »، فصل دوم آن ساخته شد و مانی رحمانی در فصل دوم در نقش « جواد جوادی » در دوران نوجوانی بازی کرده است .

گفتنی است که فصل دوم مجموعه تلویزیونی بچه مهندس روایتگر داستان مقطع نوجوانی جواد جوادی است. قصه این فصل در سال ۸۳ رخ می‌دهد. جواد که همچون سن کودکیش کنجکاوست و ذهن پرسشگری دارد، در این فصل به دنبال هویت اصلی خود می باشد؛ بنابراین با یافتن سرنخی کوچک از مادرش گلچهره، و پدرش که گمان می‌کند صورت زخمی است، به جستجو می‌پردازد تا به راز گذشته خود پی ببرد.

بیوگرافی بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۲

عکس های جدید مانی رحمانی بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 2

این راز گشایی فقط محدود به هویت خود نمی‌شود، او با زیر نظر گرفتن بابا اسماعیل و نشانه‌هایی از سرلک پی به هویت اصلی بابا اسماعیل می‌برد. در میانه کنجکاویهای نوجوانانه و یافتن حقیقت، بر آن می‌شود تا سراغ عشق دوره کودکیش مومو، که فرزند خوانده خانواده متمول عباسی شده؛ رفته و قول و قرار کودکی را به مژگان و خانواده عباسی یادآوری کند.

عکس جدید جواد جوادی در بچه مهندس 2

همچنین ببینید: بازیگر نقش نوجوانی مژگان در بچه مهندس ۲ کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

جواد با یافتن خانه عباسی و دیدار با مجدد با مژگان، دوباره با شروط دیگر خانواده عباسی روبرو می‌شود. او برای رسیدن به مژگان باید به سن قانونی و عقلی رسیده و در دانشگاه معتبری قبول شود.

جواد در ۱۸ سالگی پس از قبولی با رتبه خوب در کنکور آن هم در دانشگاه امیر کبیر، با روزنامه اعلام نتایج پذیرفتگان کنکور نزد مژگان و خانواده اش می‌رود تا به آنها بگوید که به عهد خود وفا کرده، حال نوبت آنهاست که به قرار خود پایبند باشند، اما باز با مانع جدیدی روبرو می‌شود خانواده عباسی قصد رفتن به کشور آمریکا دارند و جواد و مژگان در فرودگاه با یکدیگر خداحافظی می‌کنند و مژگان به او قول می‌دهد که پایان داستان این دو خوش است

 

4 دیدگاه در “بازیگر نقش جواد در بچه مهندس ۲ کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

  1. مرجان گفت:

    سلام مانی آینده درخشانی در پیش دارد چون هم استایل خوبی دارد هم بااستعداد و همین کافیه

  2. FM گفت:

    سلام و عرض ادب💙آقای مانی رحمانی شما عالی هستید ودر سریال بچه مهندس۲ واقعا درخشیدین.
    براتون ارزوی موفقیت دارم🌹انشاالله همیشه سالم باشید💖

  3. FM گفت:

    سلام و عرض ادب💙اقای مانی رحمانی شما عالی هستید عالییییی.براتوت آرزوی موفقیت دارم انشاالله همیشه سالم باشید🌹💙

  4. فاطمه گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت اقای رحمانی عزیز؛ در سریال بچه مهندس ۲ خیلی عالی بودین
    انشاالله همیشه موفق باشید🌺❤

نظرات