بازیگر نقش نوجوانی مژگان در بچه مهندس ۲ کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

0

بازیگر نقش نوجوانی مژگان در بچه مهندس ۲ و همسرش کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید بزرگسالی مهتاب جامی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس ۲ (فصل دوم) با سوابق هنری و عکس های واقعی و تصاویر شخصی بدون گریم مهتاب جامی بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس ۲ را میخوانید

بازیگر نقش نوجوانی مژگان در بچه مهندس 2 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی مهتاب جامی و همسرش

بازیگر نقش نوجوانی مژگان در بچه مهندس ۲ کیست؟

مجله حرف تازه – مهتاب جامی متولد ۱۹ مهر ۱۳۷۴ در زاهدان، یکی از بازیگران اهل سیستان و بلوچستان است که با بازی در سریال بچه مهندس ۲ در نقش نوجوانی و جوانی مژگان به مخاطبان معرفی شد.این بازیگر در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده و در جدیدترین کار هنری خود در فیلم خورشید آن ماه ایفای نقش کرده است

بیوگرافی بازیگر نقش نوجوانی مژگان در بچه مهندس 2

سوابق بازیگری

وی را از سن ۷ سالگی به عنوان مجری رادیو زاهدان آغاز کرد و سپس بطور حرفه ای در سن ۱۴ سالگی وارد بازیگری در تئاتر شد. او در سریال های همچون ساختمان کلنگی و فیلم مین در شهر بازی کرده است.

این هنرمند کشورمان در چندین نمایش همچون کفتر طلا،خاله ماهرخ، روایت کربلا هم اجرای بی نظیری داشتند تا اینکه به سریال ساختمان کلنگی ۱۳ قسمتی به کارگردانی جواد سلیمان نژاد ایفاء نقش کردند.

او دانشجوی لیسانس رشته بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری می باشد و از تئاتر شروع کرد و حالا سودای دیده شدن و موفقیت در در این حرفه را در سر دارد.

همچنین ببینید: بچه مهندس فصل دوم | خلاصه داستان و بازیگران سریال بچه مهندس ۲

بازیگر نقش جوانی مژگان در بچه مهندس 2 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

شاید یکی از مهمترین فعالیت جامی در عرصه هنری بازی در سریال بچه مهندس ۲ می باشد ، او در این سریال در نقش جوانی مژگان (مومو) نامزد جواد جوادی ایفای نقش می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش مژگان در بچه مهندس ۲ کیست؟

بیوگرافی مهتاب جامی بازیگر نقش نوجوانی مژگان در بچه مهندس 2 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های بزرگسالی

او درباره بازیگری در شهرستان گفته: هر استان سختی های خودش را دارد اما وقتی که در زاهدان فعالیت های هنری داشتند می توانم بگوییم مردم سیستان و بلوچستان مردمی به شدت خاکی، همدل و همراه هستند در هر صورت حتی با وجود کدورت بین آنها در زمان سختی مشکلات کنار هم بود و به هم کمک می کردند و بنده افتخار می کنم از خانواده مردمی استان و سیستان و بلوچستان هستم.

 

نظرات