بیوگرافی فردین نجفی بازیکن استقلال و همسرش + عکس و زندگی شخصی و حواشی فوتبال

0

بیوگرافی فردین نجفی بازیکن فوتبال و همسرش + عکس ها و حواشی جدید فردین نجفی بازیکن استقلال همراه با عکس های جدید و سوابق ورزشی و اطلاعات باشگاهی و پیج اصلی اینستاگرام فردین نجفی ویکی پدیا و خانواده و زندگینامه از شروع فوتبال تا پیوستن به استقلال و خط خوردن توسط مجید فرهادی در آبان ۱۴۰۰ را در ادامه میخوانید

بیوگرافی فردین نجفی فوتبالیست و همسرش با عکس + زندگی شخصی و حواشی فوتبال

بیوگرافی فردین نجفی

فردین نجفی، متولد ۱۲ دی ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او که بازیکن تیم استقلال تهران است در ۲۸ آبان ۱۴۰۰ توسط فرهاد مجیدی از لیست بازیکنان این تیم کنار گذاشته شد، با انتشار یک استوری در اینستاگرام از فرهاد مجیدی و رفتار باشگاه استقلال انتقاد کرد و نوشت واگذارتون به خدا

اطلاعات باشگاهی و شخصی فردین نجفی

تیم فعلی : استقلال
تاریخ تولد: (۱ مارس ۱۹۹۸) میلادی

تاریخ تولد به شمسی: ۱۲ دی ۱۳۷۶

قد: ۱۷۸ سانتی‌متر
پست اصلی: مهاجم
پای تخصصی: چپ

بیوگرافی فردین نجفی بازیکن استقلال و همسرش + عکس و زندگی شخصی و حواشی فوتبال

خانواده و زندگی شخصی فردین نجفی

آقای نجفی در خانواده ۵ نفره به دنیا امده و فرزند اول خانواده هست و دوتا خواهر نیز دارد که از او کوچکتر هستند.

ازدواج و همسرش

وی متاهل است و گویا ازدواج کرده است. او نشان حلقه به نشانه ازدواج را در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

سوابق ورزشی

فردین نجفی، دارای ۱۷۸ سانتی‌متر بوده و به عنوان مهاجم برای تیم استقلال بازی می‌کند و پای تخصصی او چپ بوده و مهارت خاصی در زندن شوت های بلند دارد. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۷۶ برای تیم فوتبال استقلال بازی می‌کند.

آخرین بازی برای تیم فوتبال استقلال مقابل تیم مشکی پوشان می‌باشد. این بازی با نتیجه استقلال (۴ – ۱) مشکی پوشان به پایان رسید.

فردین فوتبال را از کودکی و از دوران مدرسه آغاز کرده، اما بطور حرفه ای از ۱۰ سالگی شروع کرد و سابقه بازی در رده ی جوانان و امید های استقلال را در کارنامه فوتبال خود دارد.

عکس های خانوادگی فردین نجفی بازیکن فوتبال

وی در سن ۱۷ سالگی با استقلال پیوست و پست تخصصی اش نیز فوروارد هست و گفته به غیر از این پست علاقه ای به بازی کردن در پست های دیگه ندارم.

این بازیکن جوان فوتبال لیگ برتری ایران، در دربی جوانان موفق شد دوگل به ثمر برساند و تا نیم فصل اول به عنوان آقای گل مسابقات جوانان تهران با ۱۷ گل زده بود.

همچنین ببینید: بیوگرافی کوین یامگا بازیکن استقلال و همسرش+ سوابق و عکس های اینستاگرامی

پیوستن فردین نجفی به استقلال

وی در ژوئن ۱۰, ۲۰۱۷ به تیم استقلال پیوست. بازیکن جوانی که پیشتر در امیدهای استقلال بازی میکرد و در مقطعی از فصل هم با تیم بزرگسالان استقلال تمرین میکرد با قراردادی رسمی به عضویت استقلال در آمد.

سوابق ورزشی و حواشی فردین نجفی بازیکن استقلال

فردین جزو بازیکنانی بود که به علت زیاد بودن ستاره ها در استقلال، فرصت بازی کردن پیدا نمی کرد، در همین راستا هم خواهان جدایی از استقلال شده بود.

حالا نامه ای که باشگاه استقلال مبنی بر نیاز نداشتن به او صادر کرده را درصفحه خود منتشر کرده است و به شدت از فرهاد مجیدی انتقاد کرده است

فردین نجفی و همسرش

علاقه مندی ها

اگر دوست دارید با علایق و سرگرمی های فردین نجفی آشنا شوید، بدانید غذای مورد علاقه اش قورمه سبزی و الگوی فوتبالی او نیز در ایران فرهاد مجیدی و الگوی فوتبالی اش در خارج از کشور، لوئیس سوآرز می باشد.

همچنین تیم مورد علاقه اش رئال مادرید است و دوست دارد روزی در تیم های اروپایی و در سطح اول باشگاهای اسپانیا بازی کند.

پیج اینستاگرام فردین نجفی

صفحه رسمی این بازیکن جوان فوتبال ایرانی با نشانی در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید جدیدترین پست ها و استوری های او را ببییند

عکس های جدید و شخصی فردین نجفی بازیکن فوتبال

بیوگرافی فردین نجفی فوتبالیست و همسرش با عکس + زندگی شخصی و حواشی فوتبال

بیوگرافی فردین نجفی فوتبالیست و همسرش با عکس + زندگی شخصی و حواشی فوتبال

عکس های اینستاگرامی و شخصی فردین نجفی بازیکن فوتبال

 

نظرات