بیوگرافی فیض الله جلال استاد دانشگاه کابل و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق

0

بیوگرافی فیض الله جلال استاد دانشگاه کابل و همسر و فرزندانش +عکس ها و سوابق شخصی و سیاسی و حواشی و جنجال های فیض الله جلال و پیج اینستاگرامش را در ادامه در این صفحه از مجله حرف تازه دانلود کنید.

بیوگرافی فیض الله جلال استاد دانشگاه کابل و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق

بیوگرافی فیض الله جلال

فیض الله جلال (Faizullah Jalal) متولد ۲۲ می ۱۹۶۳ سیاستمدار و استاد روابط بین‌الملل دانشکده‌ی حقوق دانشگاه کابل در افغانستان که سابقه ۲۸ سال تدریس در این دانشگاه را دارد. وی پیش از این به حیث معاون پوهنتون کابل و معین امور علمی در وزارت تحصیلات عالی افغانستان کار می کرد.

بیوگرافی فیض الله جلال استاد دانشگاه کابل و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق

سوابق فیض‌الله جلال

او استاد روابط بین‌الملل دانشکده‌ی حقوق دانشگاه کابل است و بیشت از ۲۸ سال است که در این دانشگاه تدریس می کند و پیش از این به عنوان معاون پوهنتون کابل و معین امور علمی در وزارت تحصیلات عالی افغانستان کار می کرد.

زندگینامه فیض الله جلال

عکس همسر فیض الله جلال

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند دختر می باشد.
همسرش کارمند WFB بود و این شرکت کار می‌کرد و در دورانی نیز نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شده بود

او درباره دخترانش گفته: اولین خواست و آرزوی من این است که دخترانم در سطح لیسانس باقی نمانند و ماستری و دکترای خود را بتوانند و کوشش کنند که بگیرند.

عکس همسر فیض الله جلال استاد حقوق دانشگاه کابل

همچنین ببینید: بیوگرافی هیبت الله آخوندزاده رهبر طالبان و همسر و فرزندانش + زندگی شخصی و سیاسی

نظر دکتر فیض‌الله جلال درباره حقوق زنان

زنان نه ادعای خلافت دارند، نه ادعای پیامبری و نه ادعای امامت. زنان هم می‌خواهند در حیات سیاسی مشارکت داشته باشند.
آیا حق ندارند رئیس جمهور باشند؟ حق ندارند وزیر باشند؟ اما متأسفانه افکار خشک و مردسالار حتی مجال زنده‌ماندن و زندگی کردن را هم از زنان گرفته است. حاکمان افغانستان اصلاً خودشان هیچ اعتقادی به حق زن ندارند. آنها خودشان بر این باورند که زن ناقص‌العقل است.

فرزندان فیض الله جلال

زنان خواهان استقلال مالی هستند و این، کار آزاد در بیرون از خانه را ایجاب می کند. زنان خواهان مشارکت سیاسی و مدنی هستند و این نمی‌شود مگر با هم‌نظری و حمایت و پیشتیبانی همسران و پدران و برادران‌شان.

مردان و زنان دو بال یک پرنده‌اند؛ مردان جامعه‌ی ما باید بدانند بدون زنان به جایی نخواهند رسید.

عکس های فیض الله جلال استاد دانشگاه کابل و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق

فیض‌الله جلال، استاد دانشگاه کابل در برنامه‌های تلویزیونی که محمد نعیم، برنامه‌های طالبان نیز به صورت آنلاین در شرکت کرده بود ضمن یک درگیری لفظی محمد نعیم را «گوساله» خطاب کرد. ویدئوی این درگیری لفظی و انتقادات شدید فیض‌الله جلال به طالبان در عدم تشخیص منفعت ملی و نبود امنیت مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

نظرات