نمونه های زیبا عکس طراحی ناخن ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ دیدنی

0

“ عکس طراحی ناخن ۲۰۲۲ “، لاک یک ماده شیمیایی در مواد طراحی ناخن است که از ترکیب ماده رنگی، ماده تعلیق کننده و پلیمرهای چسبنده تشکیل شده است. در ادامه این مطلب ما انواع شیکترین و جدیدترین عکس طراحی ناخن ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. از لاک معمولی می توان بر روی ناخن طبیعی و کاشت ناخن استفاده کرد اما این لاک ها دوام بالایی ندارند و پس از مدت کوتاهی، قسمت هایی از لاک از ناخن جدا می شود و ظاهر زیبایی نخواهد داشت.

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن ۲۰۲۲

برای بالا رفتن دوام لاک به آن ژل اکرلیک اضافه می شود که یکی از مواد طراحی ناخن است و به این دسته از لاک ها، لاک ژل گفته می شود که در دو مدل تک مرحله ای و سه مرحله ای در بازار موجود می باشد. لاک ژل ها دارای دوام بالایی هستند و برای خشک شدن نیاز به استفاده از دستگاه UV-LED دارند و در معرض هوا خشک نمی شوند. لاک ژل ها به دلیل وجود ژل اکرلیک غلظت بالاتری دارند و با ایجاد یک لایه محافظ مقاومت ناخن را بالا می برند و بر روی ناخن طبیعی و کاشت ناخن قابل استفاده هستند. برای یادگیری روش استفاده از لاک ژل به مطلب ژلیش ناخن مراجعه کنید.

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن ۱۴۰۱

شوگر ذرات شکر مانند اکلیلی است که در طراحی ناخن کاربرد دارد. شوگر در رنگ های مختلف در بازار موجود است و استفاده از آن در طراحی ناخن کار راحتی است به همین دلیل دارای طرفدارهای بسیار زیادی است. در هنگام خرید شوگر دقت کنید که هر چه دانه های شوگر ریزتر باشد دوام بالاتری خواهد داشت.

فویل به صورت نواری و در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود و در طراحی ناخن کاربرد دارد. با استفاده از فویل های طرح دار (گلدار، پلنگی، طرح های کارتونی و…) می توان خیلی راحت و در زمان کوتاه یک طراحی زیبا و شیک بر روی ناخن داشت. برای استفاده از فویل به دو روش می توانید عمل کنید:

 

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

 

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

 

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

عکس طراحی ناخن

نظرات